Dan moet je hier niet lezen, muts!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:28 schreef Sanne het volgende:
Vanmorgen eerste aflevering gezien. Zag er veelbelovend uit!
Nog 18 te gaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:28 schreef Sanne het volgende:
Vanmorgen eerste aflevering gezien. Zag er veelbelovend uit!
Dat heb ik zooo ingehaald.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan moet je hier niet lezen, muts!. Dan lees je dadelijk vanalles wat je helemaal nog niet wilt weten.
.
Klopt als een bus!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar Lincoln klust toch mee in het bewakershuisje met de PI groep..
Komt ook omdat die Bellick daar de baas isquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:52 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Klopt als een bus!
Hele verhaal over dat iemand met de dead penalty niks mag enzo..... Ja tuurlijk, maar dat is het nou juist. Dat hele Fox River is zo corrupt als maar kan. Regel je geld of andere middelen dan kan je dat bijvoorbeeld inruilen voor een frietje met Bellick, of een kwartiertje buiten schommelen.
Aflevering 1 gezien?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Scofield heeft hopelijk weer een geniale oplossing voor het verlies van het gat in de 'rec-room'.
Hoe zou hij het voorelkaar gekregen hebben om een goede tekening te krijgen zodat de hele plattegrond erin verstopt zit?
Eh? De hele reden waarom Michael bij PI wilde is omdat Linc er al in zat. Wáárom Linc er in zat is me een raadsel overigens, of was het om de deathrowers nog wat afleiding te gunnen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Lincoln zit ook helemaal niet bij de PI groep hoor, hij zit gewoon de hele dag in z'n cel en heel af en toe mag hij ook eens luchten (dan zat hij achter een apart hek)...
Daarom snap ik ook niet dat mensen dit nog gewoon hier op tv volgenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:03 schreef Minotarumon het volgende:
bij aflevering 9 nu. Echt zo'n serie waar je alle 18 19 afleveringen achter elkaar gaat kijken![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef MUUS het volgende:
Maar Lincoln klust toch mee in het bewakershuisje met de PI groep..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:03 schreef Minotarumon het volgende:
Echt zo'n serie waar je alle 18 afleveringen achter elkaar gaat kijken![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:07 schreef crossover het volgende:
Daarom snap ik ook niet dat mensen dit nog gewoon op tv volgen
Hij kluste mee, en toen hij een bewaker aan viel, om het gat te beschermen, moest weer terug naar zn hokquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:10 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dan zal ik wel helemaal gek zijn, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem daar ooit heb zien werken? Dat moet dan vorig jaar geweest zijn ofzo
![]()
Toen was er geen mogelijkheid om het te kijken, nu zou je er de rest van de avond mee kunnen vullen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:16 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
Die luxe hadden wij in augustus vorig jaar ook niet hoor! En met een break van 4 maanden tussendoor heeft deze serie een veelste lange 'wachttijd'...
19 moet toch nog komenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat mensen dit nog gewoon hier op tv volgen
Daar is het veel te verslavend voor!
Screeners...quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:03 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
19 moet toch nog komen, heb iig de eerste 18
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:12 schreef Crane. het volgende:
[..]Kweet niet waarom je het allemaal in spoilers neer zet, maar ik ga gewoon vrolijk verder met normale tekst (gaat tenslotte over eerdere afleveringen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. PRRRISON BREAAKKK![]()
Die touw route is nu van de baan, door die vervanging van dat rooster in dat hokkie van Sarah. Maar Scofield zou Scofield niet zijn als ie geen andere ontsnappingsroute zou verzinnen. Toen was het plan via de personeelskantine daar naast het veld te ontsnappen en later weer via het gekkenhuis. Ben eerlijk gezegd de draad ook een beetje kwijt
Weisst
Bedankt, dan wacht ik even.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef Crane. het volgende:
ik raad je niet aan om de screener van 19 te zien (die ik overigens wel heb gekeken..) maandag komt hij op tv in amerika en daarna zal hij snel als goede kwaliteits episode verschijnen opt internet.
Het is gecomponeerd door Ramin Djawadi, all I knowquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:45 schreef Nevje het volgende:
Weet iemand of dat deuntje in het begin van de serie een naam heeft?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |