Neeh, maar je let teveel op details, en dat doet afbreuk aan een geniale serie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef MUUS het volgende:
Euh, ik zeg toch nergens dat dat niet zo is?
Dat soort dingen vallen me altijd op, da's bij elke film of serie zo, want overal zitten foutjes in. Ik kan er ook niks aan doen dat ik zulke dingen zie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:04 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Neeh, maar je let teveel op details, en dat doet afbreuk aan een geniale serie.
Ik vind de sfeer en spanning veel belangrijker dan dat ik weet of in een bepaalde staat de doodstraf wel of niet bestaat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Genialiteit zit 'm net in de details.
Niet genoeg fouten om het niet te volgen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat soort dingen vallen me altijd op, da's bij elke film of serie zo, want overal zitten foutjes in. Ik kan er ook niks aan doen dat ik zulke dingen zie.
Neemt niet weg dat ik het nog steeds een toffe serie vind en voor mijn doen zegt dat heel wat, want ik heb nog nooit een serie helemaal gevolgd..
Ik zou deze opmerking net zo lang kunnen draaien tot eruit komt dat ík geniaal ben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Genialiteit zit 'm net in de details.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Uhm die route door het hokje van Sara was al de hele tijd de geplande route naar de vrijheid dacht ik. Hij was al de hele tijd bezig om een gat te maken in dat kapotte rooster in dat hokje. Lincoln was op het juiste tijdstip op de juiste tijd in het hokje, zodat ze hem konden oppikken en over het draad zo over de muur heen konden jumpen. Dat tunnelcomplex was wel essentieel om bij dat hokje te komen, wat ik mij herinner.
Iemand die mij steunt in mijn redenering of zit ik er compleet naast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. PRRRISON BREAAKKK
It's my law..
Juist.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:10 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Niet genoeg fouten om het niet te volgen?
Wat kijk jij dan heel erg graag? Is 24 goed? Wat vind je van Lost?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist.. Als er enorm veel onlogische dingen of fuck ups in een serie of film/serie zitten, zet ik de tv gewoon uit. Anders ga ik me toch alleen maar zitten ergeren.
CSI is ook zo onlogisch als de pest en meer dan twee afleveringen kijk ik nooit. Dan moet ik altijd even een tijdje rust voor ik me weer aan een aflevering waag..
Holy crap. Dan doe je dat toch lekkerquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist.. Als er enorm veel onlogische dingen of fuck ups in een serie of film/serie zitten, zet ik de tv gewoon uit. Anders ga ik me toch alleen maar zitten ergeren.
CSI is ook zo onlogisch als de pest en meer dan twee afleveringen kijk ik nooit. Dan moet ik altijd even een tijdje rust voor ik me weer aan een aflevering waag..
fffffffffijn om te horenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:16 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb CSI nog nooit gekeken trouwens. Het trekt me niet aan.
24 heb ik nooit gezien. Lost ooit eens in het begin een paar afleveringen en pas geleden nog een aflevering (ik kreeg erg het idee dat ze het aan het rekken zijn) en the 4400 heb ik een paar afleveringen van gezien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:14 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat kijk jij dan heel erg graag? Is 24 goed? Wat vind je van Lost?
Er wordt me een vraag gesteld en ik geef antwoord. Lees het dan niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Holy crap. Dan doe je dat toch lekker...boeie..
Kijk even op de eerste pagina. Naast 'joepie, nog een uurtje' of 'boehoe, nu weer een week wachten' staat er ook veel gelul over Lost en 24.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:27 schreef Crane. het volgende:
D.I.T I.S E.E.N P.R.I.S.O.N. B.R.E.A.K T.O.P.I.C![]()
Ach, enkel posts die inhoudelijk over Prison Break gaan we toch nooit krijgen. Dan prefereer ik inhoudelijke vergelijkingen met andere series toch over posts van het genre:quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:27 schreef Crane. het volgende:
D.I.T I.S E.E.N P.R.I.S.O.N. B.R.E.A.K T.O.P.I.C![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:12 schreef Crane. het volgende:
[..]Die route zal wel elders op zn lichaam staan, zn arm ofzo. Dat weggebrande stuk is volgens mij van the psych ward naar the infirmary.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. PRRRISON BREAAKKK
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
Micheal is bikkelquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:33 schreef Lief-visje het volgende:
Trouwens er zit volgens mij een fout in aflevering 1 ( ja ik weet het een beetje laat opgemerkt ) maar als je een tatoe laat zetten moet er toch meteen vasaline overheen ? Michael doet meteen zijn shirt dicht. .....
Lincoln zit ook helemaal niet bij de PI groep hoor, hij zit gewoon de hele dag in z'n cel en heel af en toe mag hij ook eens luchten (dan zat hij achter een apart hek)...quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:45 schreef MUUS het volgende:
Nou ja, en natuurlijk het feit dat iemand die op Death Row zit normaal totaal geen contact mag hebben met andere gevangen. Elke dag maakt hij een babbeltje met Michael buiten en ook P.I. is heel normaal, maar IRL is dat toch anders.. Zeker een dag voor ze op de stoel komen te zitten, staan ze niet nog in een bewakershuisje ff wat te klussen.
Oh, en in de staat waar het zich afspeelt, doen ze niet aan de doodslag.
Doodslag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Lincoln zit ook helemaal niet bij de PI groep hoor, hij zit gewoon de hele dag in z'n cel en heel af en toe mag hij ook eens luchten (dan zat hij achter een apart hek)...
Ennuh, ze zullen vast wel aan doodslag doen, maar de doodstraf wellicht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |