Damn, nu verlang ik nog meer naar de komend episodes!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Kijk nou maar...Als je echt prison break-fan bent, ga je die foto's gewoon checken. You do the math
..
LET OP IN DE SPOILER STAAT INFO OVER DE PLAATJESquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Michael vertrouwt m blijkbaar genoeg![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef Juha het volgende:
Kijk allemaal eens goed naar het 9e (grote) plaatje van de promo caps. Rara, wie zit daar helemaal links in die buis???
Juist ja, dat is onze vriendJazeker, don't mess with MichealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Michael vertrouwt m blijkbaar genoeg![]()
hi
PI in de infirmary?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef Merkie het volgende:
Hmm. PI werkt een paar weken in infirmary en Bellick ontdekt daar een gat. Bellick denkt dat ze willen ontsnappen zet extra bewaking op hen. Dag ontsnappingsplan.
Eh, ik bedoelde dat hok waarin dat gat in de grond zitquote:
Geen dank! Ik heb allleen de link gegeven van die foto's, volgens mij heb ik niet inhoudelijk lopen praten over ep 20quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:45 schreef Merkie het volgende:
Heel erg bedankt Linc_The_Sink, het is wel te merken dat je nog een redelijk newbie bent op Fok!. Over het algemeen wordt informatie uit komende afleveringen op Fok! in spoilertags geplaatst.
Tof dat je een gedeelte van aflevering 20 al verklapt hebt zeg.
"Ik zeg maar één woord: escape" en "nog steeds van mening dat ze pas in seizoen 3 ontsnappen ". Je verklapt gewoon de afloop van het seizoen manquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geen dank! Ik heb allleen de link gegeven van die foto's, volgens mij heb ik niet inhoudelijk lopen praten over ep 20...
![]()
Ik heb niet op de link geklikt, zijn tekst eromheen zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:52 schreef Juha het volgende:
Je klikt toch zelf op die link, Merkie?
Duhh, dat ze ontsnappen...dat was in aflevering 1 al bekendquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
"Ik zeg maar één woord: escape" en "nog steeds van mening dat ze pas in seizoen 3 ontsnappen ". Je verklapt gewoon de afloop van het seizoen man.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Duhh, dat ze ontsnappen...dat was in aflevering 1 al bekend![]()
Dude, speculeren is echt geheel iets anders dan wat jij doet, namelijk gewoon vertellen wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Duhh, dat ze ontsnappen...dat was in aflevering 1 al bekend... Als er mensen zijn die denken dat ze (nog) niet ontsnappen, be my guess..
Ik laat alleen duidelijk merken, dat ik denk dat ze wél ontsnappen, mijn inziens..
![]()
Haha, grappenmaker. Ben je nu blij? Whoee, ik ben onder de indruk..quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:57 schreef Merkie het volgende:
Toen aflevering 1 werd uitgezonden wist jij nog niet eens van Prison Break af. Ik wel, en toen was er nog helemaal niks bekend over het einde van het eerste seizoen.
Dan praat ik iig geen onzin..quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dude, speculeren is echt geheel iets anders dan wat jij doet, namelijk gewoon vertellen wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |