SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Malle dacidequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef Dacide het volgende:
ow lol. ik zat trouwens ff in de foute context de denken.
(zat in t rijtje van: caps lock, scroll lock, numlock en keylock :S )
dont ask
jep die ken ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:52 schreef ivosnivo het volgende:
Bas Rutten - Lethal Street Fighting. Deze mot je halen. Die is zo vet, gaat ie allemaal dingen uitleggen voor als je ruzie krijgt in de kroeg enzo. Wat je dan moet doen. Vet handig voor als het er een keer van komt.
quote:And then you pull his pants, and try to hide the bottle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest meot ik nog kijken. Het t ff erg druk hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
usenetquote:Op zondag 7 mei 2006 15:35 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zie hem nog nergens online staan, ik ben dan ook van mma site afgetrapt
www.binaries4all.nlquote:Op zondag 7 mei 2006 18:01 schreef ivosnivo het volgende:
Dat snap ik niet. Ik zie dat er wat gevechten op bittorent staan. Nog ff wachten voor de voledige versie. Tis nu toch gewichtheftijd
email me op : tony at planetdust punt nlquote:Op zondag 7 mei 2006 18:01 schreef ivosnivo het volgende:
Dat snap ik niet. Ik zie dat er wat gevechten op bittorent staan. Nog ff wachten voor de voledige versie. Tis nu toch gewichtheftijd
jawel, maar die heb ik in deze Pride weinig gezien.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:04 schreef ivosnivo het volgende:
Knieen naar het hoofd zijn toch ook leuk?
\quote:Op zondag 7 mei 2006 20:09 schreef Dacide het volgende:
Wat vind je meer entertaining aan UFC t.o.v. PRIDE?
Ik vind het niveau van pride velen malen hoger dan in UFC.
Daarnaast hou ik meer van het zeer enthousiaste japanse volk (tov dat zootje ongeregeld dat bij ufc te gast is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |