abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37342523
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef johnwoo het volgende:
Bijvoorbeeld, Advan A048 of Toyo R888:
[afbeelding] [afbeelding]
Die zullen ze wel niet in 14" hebben

edit, wel dus

http://www.toyo.co.uk/page.php?identity=r888
pi_37343175
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ik stond vol op de rem, enwas inderdaad aan het sturen. Misschien had ik 'm kunnen halen door de rem los te laten of minder te sturen, maar het gaat zo snel dat je daar niet over nadenkt. Ik kan me eigenlijk nieteens herinneren of ik nog remde of niet.

Voor wat betreft het schrikken: Ruimt voordat ik in de grindbak stond had ik al door dat ik daar ging belanden, het enige wat ik dacht was "als ik maar voor die muur stil kom te staan", gelukkig werkt dat grind prima, en sta je in notime stil.
Misschien was je je aan het blindstaren op de auto die je aan het inhalen was. Maar inderdaad, als je gewoon je rem los had gelaten had je waarschijnlijk de bocht wel gehaald al remde je wel erg ( te ) laat naast de lijn.

Dat grind werkt wel in je voordeel bij langzame bochten maar als je het in de tarzanbocht bijvoorbeeld zou hebben op hoge(re) snelheid stuiter je er gewoon overheen en hang je ergens tegen een reclamebord/bandenstapel .
pi_37344564
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ik stond vol op de rem, enwas inderdaad aan het sturen. Misschien had ik 'm kunnen halen door de rem los te laten of minder te sturen, maar het gaat zo snel dat je daar niet over nadenkt. Ik kan me eigenlijk nieteens herinneren of ik nog remde of niet.

Voor wat betreft het schrikken: Ruimt voordat ik in de grindbak stond had ik al door dat ik daar ging belanden, het enige wat ik dacht was "als ik maar voor die muur stil kom te staan", gelukkig werkt dat grind prima, en sta je in notime stil.
Aan het filmpje te zien remde je nog tot best laat; da's ook de natuurlijke reflex, en als je toch al weet dat je het grind op gaat kan je er net zo goed nog zoveel mogelijk snelheid uithalen.
Verder weet ik niet hoe hard het ging, maar filmpjes geven een vertekend beeld; het lijkt altijd langzamer te gaan dan het in werkelijkheid gaat (of je moet de cam laag bij de bumper monteren). Je gaf vlak ervoor nog gas om die auto voorbij te steken, dus ik denk dat je nog best hard ging, iig harder dan het filmpje doet vermoeden!
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Dat grind werkt wel in je voordeel bij langzame bochten maar als je het in de tarzanbocht bijvoorbeeld zou hebben op hoge(re) snelheid stuiter je er gewoon overheen en hang je ergens tegen een reclamebord/bandenstapel .
Denk dat dat wel meevalt; die Ferrari ging ook niet al te zacht op de bocht af, ging vol over de olievlek, en stond toch best snel alweer stil. Bovendien gaat het grindvlak omhoog. Dus je moet wel _erg_ hard de bocht uitvliegen daar wil je het hele grindvlak halen
  donderdag 27 april 2006 @ 14:26:54 #79
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_37344570
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef Tommeh het volgende:

Voordat je in de boarding hangt (Tarzanbocht), moet je wel met een ongekend hoge snelheid er in vliegen, je remmen niet meer functioneren, je bak niet meer in een versnelling wil schakelen...

Afgelopen 19e april was mijn eerste kennismaking met het fenomeen 'vlieg eens uit de Tarzan...'. (na 9 jaar Circuitervaring). Slicks waren af, uitremactie tegen een VR6. Hij binnen, ik buiten. Tegen de 200 per uur. Rempunt op 70 meter. Ik schakel mis. Wielen blokkeren. Toen wist ik het al: daar gaan we dan!

Check deze avi. Met enige aandacht rond 40 seconden...

Rechtdoor erin gegaan (of eruit gevlogen, zo u wilt). Rustig sturen, niet remmen en je rijdt zo rustig de grindbak door en komt er aan het eind weer op.

Het maakt trouwens een ongekend kabaal in de auto, zo'n grindbak. Viel mij heel duidelijk op. Ik ben ook blij dat mijn remleidingen door het interieur van de auto lopen en niet onderlangs. Dit soort uitstapjes rukken van remleidingen van de bodem af!

Ken je dat trouwens; een camera in de auto hebben, waarvan de band vol is op één minuut voor 'vlieg uit de Tarzan'?
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_37344757
quote:
Filmpje doet het niet hier
Ik zie aan de properties dat het een XviD+mp3 is, en die codecs heb ik uiteraard geinstalleerd, maar Media Player wil hem toch niet openen Bij framerate properties staat 1000 fps, lijkt me ook niet helemaal goed Heb al geprobeerd hem opnieuw te downloaden, maar nog steeds niet... misschien een bitje omgevallen bij het uploaden?
pi_37344968
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Ik zie aan de properties dat het een XviD+mp3 is, en die codecs heb ik uiteraard geinstalleerd, maar Media Player wil hem toch niet openen Bij framerate properties staat 1000 fps, lijkt me ook niet helemaal goed Heb al geprobeerd hem opnieuw te downloaden, maar nog steeds niet... misschien een bitje omgevallen bij het uploaden?
http://www.videolan.org/vlc/

Doet het prima
  donderdag 27 april 2006 @ 14:43:14 #82
78308 Taxi
pi_37345065
@ConQuestador

Ik heb net ff je filmpje bekeken. Precies op die plek met precies die uitremactie je daar uitvoert heeft ervoor gezorgd dat mijn rechterportier (en directe omgeving) in puin ligt! Alleen was het dit keer een 440... Ik ben iig blij dat mijn opganging nog spoort. Als ik dan toch geraakt moet worden, dan was dit een mooie!

Ik plaats hem nog ff een keer, vooruit!
Voordat er reacties op komen: de dorpel onder het portier is oud zeer en heeft geen invloed op het rijden.

Bij deze nogmaal oproep voor rechterportier voor wenâg, omgeving NH... C-Ascona, 2 deurs...

[ Bericht 10% gewijzigd door Taxi op 27-04-2006 14:48:55 ]
Taxiracing weblog
  donderdag 27 april 2006 @ 14:46:04 #83
78308 Taxi
pi_37345155
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Vrienden mailden al met hetzelfde probleem... Ik heb het probleem zelf niet. Waar het precies aan ligt weet ik ook niet, maar het schijnt dat videoLAN het idd wel afspeelt...

De link is er trouwens eentje van 7... Dus wie het slim aanpakt, kan ze alle 7 bekijken...
Taxiracing weblog
pi_37346293
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:43 schreef Taxi het volgende:
@ConQuestador

Ik heb net ff je filmpje bekeken. Precies op die plek met precies die uitremactie je daar uitvoert heeft ervoor gezorgd dat mijn rechterportier (en directe omgeving) in puin ligt! Alleen was het dit keer een 440... Ik ben iig blij dat mijn opganging nog spoort. Als ik dan toch geraakt moet worden, dan was dit een mooie!

Ik plaats hem nog ff een keer, vooruit!
Voordat er reacties op komen: de dorpel onder het portier is oud zeer en heeft geen invloed op het rijden.
[afbeelding]

Bij deze nogmaal oproep voor rechterportier voor wenâg, omgeving NH... C-Ascona, 2 deurs...
Weet niet of het genoemd is, maar via deze site: http://www.onderdelenzoeker.nl heb ik een x een deur in dezelfde kleur van de sloop kunnen regelen voor een goedkoop prijsje
  donderdag 27 april 2006 @ 15:30:25 #85
78308 Taxi
pi_37346511
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:24 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Weet niet of het genoemd is, maar via deze site: http://www.onderdelenzoeker.nl heb ik een x een deur in dezelfde kleur van de sloop kunnen regelen voor een goedkoop prijsje
Bedank! Meteen ff werk van gemaakt... Nu maar weer afwachten...
Taxiracing weblog
pi_37347977
wat een werk die deuren zeg. ik heb de portieren maar in de garagebox gezet en wacht op hulp.
Sloten overzetten, spiegels aansluiting, raam mechanisme aansluiten, deurvergrendeling overzetten en aansluiten en DAN nog de deur zelf uiteraard verwisselen en calibreren....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 27 april 2006 @ 16:45:53 #87
78308 Taxi
pi_37349145
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een werk die deuren zeg. ik heb de portieren maar in de garagebox gezet en wacht op hulp.
Sloten overzetten, spiegels aansluiting, raam mechanisme aansluiten, deurvergrendeling overzetten en aansluiten en DAN nog de deur zelf uiteraard verwisselen en calibreren....

Het overzetten van de interne delen van een autoportier is een koud kunstje. Dat flikken ze in de fabriek ook in no time. Leg het portier op een schraag, zodat je er goed bij kunt en met een kwartiertje ben je echt wel klaar.

Het afhangen van het portier kán echter wel een teringklus wezen...
Taxiracing weblog
pi_37349299
dat is ook nog een leuk idee, de auto terugrijden naar de fabriek "En doe het nu eens goed?"
  donderdag 27 april 2006 @ 16:58:41 #89
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37349615
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef johnwoo het volgende:

Je gaf vlak ervoor nog gas om die auto voorbij te steken, dus ik denk dat je nog best hard ging, iig harder dan het filmpje doet vermoeden!
Ik heb geen idee hoesnel ik reed, volgens mij net over de 100

[ Bericht 16% gewijzigd door ConQuestador op 27-04-2006 18:32:28 ]
pi_37352691
quote:
Op donderdag 27 april 2006 02:43 schreef PNG het volgende:
206 GTI for Breakfast:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is geen GTI maar een 1.6 16v

Hier foto's van mij:

pi_37354983
quote:
Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef achla het volgende:

[..]

Dat is geen GTI maar een 1.6 16v

Hier foto's van mij:

[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je nou je achterklep open laten staan ?

Taxi, ik was vandaag bij een sloop en heb t gevraagd maar geen ze hadden geen deur van je ascona staan helaas..
pi_37358333
Probeer het eens op opel-forum.nl. Daar zitten nog wel wat jongens met oudere modellen. Misschien heeft daar iemand toevallig nog wat in de schuur staan.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  donderdag 27 april 2006 @ 22:03:28 #93
78308 Taxi
pi_37359690
Bedankt alvast, medecoureurs, voor de tips en de zoekactie, klasse!

Via onderdelenzoeker heeft nu 1 slopert gemeld. Die vraagt er slapend 70 euri voor ex btw, ex verzending. Letterlijk geheel aan de andere kant van het land. Ik kan nog beter zeggen; in Duitsland...

Verder 1 particuliert via Marktplaats, vraagt 25. Dat lijkt er meer op, maar je raadt het al: aan de andere kant van het land.

Via het Opel-forum (reeds gedaan...) nu 9 kijkerts en 0 reacties....

Tis nog niet bepaald dringen geblazen, zal ik maar zeggen...

Ik ben momenteel slecht ter been (knie-operatie), dus ik heb zelf nog niet op de sloop kunnen kijken. Komt binnenkort wel.
Taxiracing weblog
  zondag 30 april 2006 @ 20:30:57 #94
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_37435090
Leuke dag op Zandvoort gehad vandaag, zo'n 500 km over het citcuit gereden. Er reed van alles rond, maar vooral een hoog Porsche gehalte, en er reden nog wat racewagens tussen om te testen. Paar veranderingen aan het onderstel lijken te werken, auto reed een stuk beter als in februari, minder problemen in Hugenholtz met indrukken van de zijwang achter. Rijden aan het begin van de dag was lekker rustig, denk dat er maar 15 wagens reden Maar was ook wel lekker, ging in het begin nogal houterig met rijden. Maarja oefening en kunst enzo, ging later op de dag wel vloeiender. Begin ook langzaam beter te wennen aan rijden met overig veel sneller verkeer.

Reed een gavarieerd publiek, ervaren en onervaren. Soms kon ik een GT3 op semislicks bijhouden terwijl je er uitgereden word door een E30 325 :lol: Maar over het algemeen waren de GT3, GT3RS en GT2 wagens echt bizar snel

Paar pics:

De enigen die niet echt amused waren vandaag waren de banden, dit was nog s'morgens:

Daar ga ik dus ook maar eens wat anders voor verzinnen. Misschien dat aanremmen dan ook eens wat beter word, nu moet ik steeds op 170-150 meter al op de rem voor de Tarzan.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  maandag 1 mei 2006 @ 15:35:52 #95
88663 Five_Aces
pi_37456328
Kwam nog een paar pics tegen op Turn1.nl:

pi_37462387
Netjes Five! Mooi weer gehad ook
pi_37464717
k'was zondag net naast 't circuit bij Slotemakers aan het spelen.
voor de grap nog even naar 't circuit toegereden, daarna snel weer rechtsomkeert.
het was overigens prima weer, gelukkig.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:27:05 #98
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_37485833
Ik kan heel goedkoop aan een oude Volvo 360 2.0L komen.
112pk icm achterwielaandrijving moet dit wel een leuke circuit auto zijn, toch?

Verder punten waar ik op moet letten bij de aankoop. De accu is niet goed meer, verder schijnt die volgens de verkoper wel goed te zijn, maar tuurlijk eerst een proefritje erin.
Drugs are good mkay?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:43:33 #99
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37486127
zo'n 360 is oerlelijk, maar leuk om mee te spelen
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:02:20 #100
88663 Five_Aces
pi_37486455
Yeps... alles er uit strippen set slicks er onder en gaan Laag gewicht en slicks kan een helehoop tekort aan PK's goedmaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')