Die zullen ze wel niet in 14" hebbenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef johnwoo het volgende:
Bijvoorbeeld, Advan A048 of Toyo R888:
[afbeelding] [afbeelding]
Misschien was je je aan het blindstaren op de auto die je aan het inhalen was. Maar inderdaad, als je gewoon je rem los had gelaten had je waarschijnlijk de bocht wel gehaald al remde je wel erg ( te ) laat naast de lijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik stond vol op de rem, enwas inderdaad aan het sturen. Misschien had ik 'm kunnen halen door de rem los te laten of minder te sturen, maar het gaat zo snel dat je daar niet over nadenkt. Ik kan me eigenlijk nieteens herinneren of ik nog remde of niet.
Voor wat betreft het schrikken: Ruimt voordat ik in de grindbak stond had ik al door dat ik daar ging belanden, het enige wat ik dacht was "als ik maar voor die muur stil kom te staan", gelukkig werkt dat grind prima, en sta je in notime stil.
Aan het filmpje te zien remde je nog tot best laat; da's ook de natuurlijke reflex, en als je toch al weet dat je het grind op gaat kan je er net zo goed nog zoveel mogelijk snelheid uithalen.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik stond vol op de rem, enwas inderdaad aan het sturen. Misschien had ik 'm kunnen halen door de rem los te laten of minder te sturen, maar het gaat zo snel dat je daar niet over nadenkt. Ik kan me eigenlijk nieteens herinneren of ik nog remde of niet.
Voor wat betreft het schrikken: Ruimt voordat ik in de grindbak stond had ik al door dat ik daar ging belanden, het enige wat ik dacht was "als ik maar voor die muur stil kom te staan", gelukkig werkt dat grind prima, en sta je in notime stil.
Denk dat dat wel meevalt; die Ferrari ging ook niet al te zacht op de bocht af, ging vol over de olievlek, en stond toch best snel alweer stil. Bovendien gaat het grindvlak omhoog. Dus je moet wel _erg_ hard de bocht uitvliegen daar wil je het hele grindvlak halenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Dat grind werkt wel in je voordeel bij langzame bochten maar als je het in de tarzanbocht bijvoorbeeld zou hebben op hoge(re) snelheid stuiter je er gewoon overheen en hang je ergens tegen een reclamebord/bandenstapel.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef Tommeh het volgende:
Dat grind werkt wel in je voordeel bij langzame bochten maar als je het in de tarzanbocht bijvoorbeeld zou hebben op hoge(re) snelheid stuiter je er gewoon overheen en hang je ergens tegen een reclamebord/bandenstapel.
Filmpje doet het niet hierquote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Taxi het volgende:
[..]
Check deze avi. Met enige aandacht rond 40 seconden...
http://www.videolan.org/vlc/quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Filmpje doet het niet hier
Ik zie aan de properties dat het een XviD+mp3 is, en die codecs heb ik uiteraard geinstalleerd, maar Media Player wil hem toch niet openenBij framerate properties staat 1000 fps, lijkt me ook niet helemaal goed
Heb al geprobeerd hem opnieuw te downloaden, maar nog steeds niet... misschien een bitje omgevallen bij het uploaden?
Vrienden mailden al met hetzelfde probleem...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Filmpje doet het niet hier
Ik zie aan de properties dat het een XviD+mp3 is, en die codecs heb ik uiteraard geinstalleerd, maar Media Player wil hem toch niet openenBij framerate properties staat 1000 fps, lijkt me ook niet helemaal goed
Heb al geprobeerd hem opnieuw te downloaden, maar nog steeds niet... misschien een bitje omgevallen bij het uploaden?
Weet niet of het genoemd is, maar via deze site: http://www.onderdelenzoeker.nl heb ik een x een deur in dezelfde kleur van de sloop kunnen regelen voor een goedkoop prijsjequote:Op donderdag 27 april 2006 14:43 schreef Taxi het volgende:
@ConQuestador
Ik heb net ff je filmpje bekeken. Precies op die plek met precies die uitremactie je daar uitvoert heeft ervoor gezorgd dat mijn rechterportier (en directe omgeving) in puin ligt! Alleen was het dit keer een 440...Ik ben iig blij dat mijn opganging nog spoort. Als ik dan toch geraakt moet worden, dan was dit een mooie!
Ik plaats hem nog ff een keer, vooruit!
Voordat er reacties op komen: de dorpel onder het portier is oud zeer en heeft geen invloed op het rijden.
[afbeelding]
Bij deze nogmaal oproep voor rechterportier voor wenâg, omgeving NH... C-Ascona, 2 deurs...![]()
Bedank! Meteen ff werk van gemaakt... Nu maar weer afwachten...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:24 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Weet niet of het genoemd is, maar via deze site: http://www.onderdelenzoeker.nl heb ik een x een deur in dezelfde kleur van de sloop kunnen regelen voor een goedkoop prijsje
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een werk die deuren zeg. ik heb de portieren maar in de garagebox gezet en wacht op hulp.
Sloten overzetten, spiegels aansluiting, raam mechanisme aansluiten, deurvergrendeling overzetten en aansluiten en DAN nog de deur zelf uiteraard verwisselen en calibreren....
Ik heb geen idee hoesnel ik reed, volgens mij net over de 100quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef johnwoo het volgende:
Je gaf vlak ervoor nog gas om die auto voorbij te steken, dus ik denk dat je nog best hard ging, iig harder dan het filmpje doet vermoeden!
Dat is geen GTI maar een 1.6 16vquote:Op donderdag 27 april 2006 02:43 schreef PNG het volgende:
206 GTI for Breakfast:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je nou je achterklep open laten staanquote:Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef achla het volgende:
[..]
Dat is geen GTI maar een 1.6 16v![]()
Hier foto's van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |