Ja.quote:Op zondag 23 april 2006 12:05 schreef Aurelium het volgende:
Goede eerste indruk maar is het normaal dat je dat spel met een 6600 GT niet eens op mijn native TFT resolutie (1280 x 1024) kan draaien?
Das dan weer jammer. Tof spel of niet maar ik wil wel met meer dan 30 fps spelenquote:
Heb je al de ini tweak gedaan? Zonee, zoek dan even hier het Oblivion tweak guide op, en daar in OP zit een linkje naar de officiele oblivion forums en daar kun je een ini vandaan pakken.quote:Op zondag 23 april 2006 12:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Das dan weer jammer. Tof spel of niet maar ik wil wel met meer dan 30 fps spelen
Mijn tft geeft eigenlijk alleen scherp beeld op de native resolutie. Alle andere resoluties worden heel blurry enzo.quote:Op zondag 23 april 2006 12:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heb je al de ini tweak gedaan? Zonee, zoek dan even hier het Oblivion tweak guide op, en daar in OP zit een linkje naar de officiele oblivion forums en daar kun je een ini vandaan pakken.
Je kan trouwens ook gewoon op 1024 x 780 (of een andere resolutie) spelen, ziet er nog even goed mooi uit (wel met AA x2 en high textures dan)
Maar verpesten de gameplay.quote:Op zondag 23 april 2006 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb net een uur lang niks anders gedaan dan loot van een grot naar de stad slepen om te verkopen... Toch ook niet echt hele toffe gameplay. Oneindige inventories hebben toch wel zo hun voordeel.
Doe ik ook vaak. man of 10 verslagen, al hun spullen naar buiten dragen, dan mijn eigen kledij uit doen en proberen zoveel mogelijk spullen van hun mee te nemen en verpatsen. Leverde mij vandaag ruim 5000 goudstukken op.quote:Op zondag 23 april 2006 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb net een uur lang niks anders gedaan dan loot van een grot naar de stad slepen om te verkopen... Toch ook niet echt hele toffe gameplay. Oneindige inventories hebben toch wel zo hun voordeel.
Oftewel gewoon cheatenquote:Op maandag 24 april 2006 00:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
gebruik ik een mod voor
word er gek van namelijk
je kan ook een mod voor een portol pakken .
Ga je een portel binnen en dan heb je een bed en kisten staan.
zie topic voor oblivion mods
Keuzes, keuzen..... ik laat teringzooi meestal liggen ! Het is een luxe probleemquote:Op zondag 23 april 2006 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pak alleen de echte dure shit opquote:Op maandag 24 april 2006 09:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Keuzes, keuzen..... ik laat teringzooi meestal liggen ! Het is een luxe probleem
Ja precies,.... iets wat enchanted is ofzo... de rest laat ik liggen. Kan niet alles meenemen ! Maar mijn mijn level 22 kom ik meestal wel ver genoeg.quote:
Bij de thiefguilde kun je ze kopen.... Hij staat er vanaf een uur of 12 's nachts tot en met een uurtje of 3. Loop anders een grot in en slacht wat goblins af. Die hebben er meestal wel wat bij..quote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef Yankee_One het volgende:
waar kan ik lockpics kopen? ik heb een zooitje gekocht bij die gast na het joinen van de thievesguild, maar die is verdwenen...
Die mods wel ja, gelukkig zijn er nog honderden die veel toevoegen zonder de game uit balans te halen.quote:
Ik zit ook nu bij het begin van de Thieves guild, maar met mijn Skeleton Key gaat het wel wat makkelijker. Een lockpick die niet stuk gaat.quote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef Yankee_One het volgende:
waar kan ik lockpics kopen? ik heb een zooitje gekocht bij die gast na het joinen van de thievesguild, maar die is verdwenen...
Die kan je toch pas vanaf lvl 10 halen??? Als dat niet zo is moet je ff zeggen waar ik hem kan vinden/kopen/jattenquote:Op maandag 24 april 2006 11:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zit ook nu bij het begin van de Thieves guild, maar met mijn Skeleton Key gaat het wel wat makkelijker. Een lockpick die niet stuk gaat.
quote:Op maandag 24 april 2006 11:12 schreef acethemask het volgende:
[..]
Die kan je toch pas vanaf lvl 10 halen??? Als dat niet zo is moet je ff zeggen waar ik hem kan vinden/kopen/jatten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different, I'm on a horse.
quote:Op maandag 24 april 2006 11:14 schreef NJ het volgende:
[..]Top...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel... Vanavond meteen proberen
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
Je had trouwens gelijk over die level tien vereiste hè.quote:Op maandag 24 april 2006 11:30 schreef acethemask het volgende:
[..]
Top...Dank je wel... Vanavond meteen proberen
![]()
Wat is dat nou. !!! nu was ik heel blij... meteen mijn humeur naar de klotequote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Je had trouwens gelijk over die level tien vereiste hè..
quote:Op maandag 24 april 2006 11:34 schreef acethemask het volgende:
[..]
Wat is dat nou. !!! nu was ik heel blij... meteen mijn humeur naar de klote![]()
Nu zal ik denk ik maar heel snel lvl 10 gaan worden.. Maar dat duurt nog wel ff. aangezien ik nog steeds lvl. 1 ben. en ik wilde eigenlijk er voor zorgen dat mijn minor skills ook een beetje mee omhoog reizendamn man!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |