Heb zonet even Gameshop.nl gebeld en daar zeggen ze inderdaad dat ze nieuw zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:10 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
zijn helemaal nieuw
100% nieuw niks refurbished
of 2e hands.
moet nog 270 spellen branden voor het apparaat![]()
iemand even 20 branders te leen
( mits het een no-cd is ) =>quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
Okay je koopt een dreamcast, en in principe kun je gelijk een iso file branden en die afspelen in je Dreamcast ( mits het een no-cd is ). Bij sommige games heb je wel een bootdisc nodig,en die is ook te vinden op het internet
de memkaart zou ik niet voor 30 euro kopen je kan ze al vanaf 10 euro krijgen op ebay.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:46 schreef Neverstop het volgende:
[..]
( mits het een no-cd is ) =>
bootdisc => ook te downloaden>branden>gebruiken
Lijkt me namelijk ook wel leuk om die CD met emulators te proberen, hoef ik m'n megadrive niet meer aan te sluiten.
EDIT:
Ik zie net op nedgame dat ze die memorycards los verkopen voor een euro of 30.
Het is dus wel handig om te weten of ik die er nog bij moet gaan kopen of niet, krijg je er een bij de console of niet?
EDIT2:
Heb maar even gebeld, moet ik er dus bijkopen voor 30 euro. Ik denk dat ik een andere shop dan gameshop.nl ga zoeken.
Deze man heeft gelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:10 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
de memkaart zou ik niet voor 30 euro kopen je kan ze al vanaf 10 euro krijgen op ebay.
of kijk op dc shop.nl
om games af te spelen
je hebt zelf boot games.
en niet zelf boot games deze hebben een cd nodig.
emulator cd's zijn erg cool. de megadrive versie is echt heel goed.
dus je megadrive kan in de kast!!!
ga nou maar zoon dingen halen want het is echt heel vet..
Nou ik heb 'm hoor, bij Gameshop.nl. Heb je aandelen in de zaak ofzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:29 schreef CecilBDemented het volgende:
...
(1) Dus ik hoop niet dat je de vmu en controller voor 20 bij gameshop.nl bedoeldequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:40 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Nou ik heb 'm hoor, bij Gameshop.nl. Heb je aandelen in de zaak ofzo.
Heb er in totaal 155 voor betaald, met game, vmu en extra controller.
Dus ik hoop niet dat je de vmu en controller voor 20 bij gameshop.nl bedoelde.
Heb echt een tik met nieuwe spullen, dus ik vind het niet erg dat ik wat extra betaal om voor het eerst de draadjes en wrapjes uit te wikkelen.
Ik schrok me alleen kapot toen ik thuis kwam, had specifiek gevraagd of het allemaal PAL en Nederlands was, zit er een Engelse stekker bij! Na een telefoontje snel opgelost; ik krijg een nieuwe gratis opgestuurd en speel ondertussen met een oude kabel van de stereo
. Goede zaak gameshop.nl.
Backup werkt ook goed, heeft er iemand nog tips voor goede emulators en hoe je ze op de CD krijgt?
RF Unit zat ik ook een beetje mee, verschil in kwaliteit zal wel behoorlijk te zien zijn in vergelijking met een RGB kabel.
Ik denk dat ik nog wat spulletjes bij dcshop.nl bestel. Is die (mini) Bio-Gun iets, andere guns die aanraders zijn?
Hoe zijn de meningen over dcshop.nl?
Fijn dat je zo door hebt zitten reageren CecilBDemented, was eigenlijk van plan nog even te wachten met de aankoop.
Bij kopietjes maakt ie veel meer herrie en zal uiteindelijk kapot gaan. De laser heeft er meer moeite mee omdat die schijfjes meer reflecteren of zo...quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:28 schreef Neverstop het volgende:
En het is wel een lawaaierig apparaat zeg. Dacht op een gegeven moment dat ie de CD in stukjes aan het hakken was ipv afspelen.
Ik heb het voor de lol net even geprobeerd, maar echt veel verschil hoor ik niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Bij kopietjes maakt ie veel meer herrie en zal uiteindelijk kapot gaan. De laser heeft er meer moeite mee omdat die schijfjes meer reflecteren of zo...
Als je alleen al naar de (PAL) doosjes kijkt gaan ze al kapot.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:23 schreef Cheiron het volgende:
Was even begonnen aan Shenmue voor de intro. Maar de besturing is wel even wennen zeg
En heb nu ook de PAL versie van Virtua Tennis 2 ontvangen. Nu zie ik voor het eerst wat een verschil kan zitten tussen pal en ntsc versies van games! Mn illegale versie is ntsc en is echt mooier. Och, nou kan mn originele tenminste in zn doosje blijven. Gaat hij ook niet kapot
Dat ie meer moeite heeft met het lezen van kopietjes (idd het meer heen en weer gaan en langere laadtijden) heb ik zelf mogen ervaren. Het tweede deel (oorzaak door meer reflecterende schijfjes) heb ik ook maar ergens gelezen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:46 schreef Neverstop het volgende:
Zijn hier bewijzen voor? Klinkt een beetje als Brein-bang-maak-praat. De CD-R's eten je console op.
Ik heb naar reviews van dat gun zitten zoeken, maar kon niks vinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:42 schreef lordteddybeer het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Dreamcast Bio-Gun infra-rood
[afbeelding]
Want ik zoek nog een betere gun, want ik vind de trigger van de origenele van sega niet fijn.
Nedgame (nedgame.com) is tevens nog een van de winkels die veel dc games verkoopt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:19 schreef CecilBDemented het volgende:
http://www.foregames.nl/accessoires.php?id=5
http://gamersinc.nl/index.php?display=producten&cat=15&menu_cat=15&page=101
http://www.gameplayer.nl/
ebay.nl
speurders.nl
marktplaats.nl
probeer deze maar neverstop
Het is ook een must om een doos chu chu's of andere games voor een paar euro te scoren voor dequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:40 schreef Roi het volgende:
[..]
Als je alleen al naar de (PAL) doosjes kijkt gaan ze al kapot.
Yep.. dat kan met behulp van een (legale) bootdisc.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
2 korte vraagjes;
Kan ik ook NTSC-spellen op mijn PAL-dreamcast spelen? (evt. met bootdisc)
Ik las ergens dat een NTSC-spel anders was dan een PAL-spel, waar zit het verschil in?
Alvast bedankt![]()
Ah, op die manier. Bedankt voor je antwoorden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yep.. dat kan met behulp van een (legale) bootdisc.
PAL games zijn 50 Hz, NTSC games 60 Hz. De laatste spelen dus ietsie sneller.
Verder zijn PAL games soms vertaald in het Duits of zo...
Ik zette het er maar bij. Je weet het maar nooit met die overijverige modjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Maar wat bedoel je met een legale bootdisc?
De Utopia bootdisc is toch freeware en dus altijd legaal?
Better be safe than sorryquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik zette het er maar bij. Je weet het maar nooit met die overijverige modjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |