Waarom?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:23 schreef Horsemen77 het volgende:
toen was ie wel cool maar nu is t gewoon een gay kutspel.
waar en hoe duur kost een nieuwe DC?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:40 schreef CecilBDemented het volgende:
vandaag mijn splinternieuwe dreamcast ontvangen!!!!
ze zijn nog te koop en ik weet waar!!
nu moet ik eerst een hengel, lightgun en samba ballen regelen.
een 2e controller zou ook cool zijn.
en wie weet wat nog meer.
vrijdag als het goed is mijn rgb kabel
werdt bij deze dreamcast niet standaard mee geleverd.
ik ben helemaal blij!!!!
99 euro ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef CecilBDemented het volgende:
99 euro bij gameshop.nl
moet je wel even op ebay een rgb kabel kopen krijg je er niet bijgeleverd
omdat het namelijk niet de franse versie is.
Hengel check, lightgun check, sambaballen check (al lijken die het iets minder te doen).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:40 schreef CecilBDemented het volgende:
vandaag mijn splinternieuwe dreamcast ontvangen!!!!
ze zijn nog te koop en ik weet waar!!
nu moet ik eerst een hengel, lightgun en samba ballen regelen.
een 2e controller zou ook cool zijn.
en wie weet wat nog meer.
vrijdag als het goed is mijn rgb kabel
werdt bij deze dreamcast niet standaard mee geleverd.
ik ben helemaal blij!!!!
Bestel 'm bij Lik-Sang, dan krijg je een tweedehands universal modified en die speelt alles van alle regio'squote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:52 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit te twijfelen over of, waar en hoe ik een Dreamcast ga aanschaffen.
Er zijn een aantal verschillende mogelijkheden.
Of ik koop een 2e hands voor 70 euro, kan ik kiezen tussen Europees of Japans. Welke is handiger?
Waar moet ik op letten als ik een 2e hands koop? Wat gaat er snel/vaak stuk?
Wat moet ik er sowieso bij krijgen (wat zit er normaal in de doos)/kopen?
Of ik koop zo'n "nieuwe?" bij gameshop.nl voor 99,95.
Speelt elke Dreamcast standaard de demo's die je kan branden, eventueel met een bootdisc en kan je die bootdisc ook gewoon branden? Werken emulators standaard op elke dreamcast?
Zitten vast een boel domme vragen tussen.
Alvast bedankt!
koop hem bij gameshop.nlquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bestel 'm bij Lik-Sang, dan krijg je een tweedehands universal modified en die speelt alles van alle regio'sDaar issie niet eens duur ook, en met doos enzo
Ik denk dat de gameshop.nl inderdaad de beste optie is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:48 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
koop hem bij gameshop.nl
lik sang kost niet duur maar de verzend kosten en invoer kosten en de extras van je creditcard
maken het een duur grapje
neem gewoon gameshop.nl
en ja hij speeld standaard backups.
zijn helemaal nieuwquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:22 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik denk dat de gameshop.nl inderdaad de beste optie is.
Lik-Sang duurt me te lang, en zit naar mijn idee teveel risico aan. Plus dat het een beetje een impulsaankoop is, ik wil 'm gelijk in m'n handen hebben.
Zijn het bij gameshop.nl eigenlijk refurbished of gewoon 2e hands consoles? Misschien dat ik van de week maar is langs Den Haag ga.
koop gewoon een vga box op dcshop.nlquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat DC zooi gekocht voor 5 euro.
Scart to AV+S-Video Input/Output Converter
AV Cable
Joypad Extension Cable (For Dreamcast™)
Hopelijk kan ik nu wel mijn DC aansluiten op mijn Dell 24" beeldscherm met een AV master.
Mijn VGA poort is bezet door mijn Xbox 360 en de composiet ingang door een AV master waaraan ik andere consoles heb aangesloten. Wil gewoon alles aangesloten op mijn scherm hebben zonder consoles te wisselen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:29 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
koop gewoon een vga box op dcshop.nl
en dan download je bootcd 1.2
die forceerd spellen om op vga modes te spelen zelfs als ze het niet ondersteunen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |