voor het stoppen met roken en voor HotD2quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:38 schreef FreedonNadd het volgende:
20 pond maar met verzendkosten en alles toch een dikke 40 euro maar ik was er al lang naar op zoek. (en ik ben toch gestopt met roken dus ik mocht mezelf verwennen)
Cosmic Smash is in niet al te grote oplage uitgegeven. De ebay prijs ligt rond de 40-50 euro.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:11 schreef jpg97 het volgende:
Verdorie, dat cosmic smash wil ik ook... maar is nergens meer te vinden
Laat Notorious_Roy dat maar niet horenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef merino het volgende:
mijn DC is gewoon kapot (laser beweegt niet meer)
vind hem nog steeds gruwelijker dan de Gamecube...
De GC is technisch gezien natuurlijk sterker. De DC komt wat dat betreft meer in de buurt van de PS2.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:43 schreef Cheiron het volgende:
De DC beter dan de GC? Nee, daar kan ik het niet mee eens zijn. De GC heeft een baal echt geweldige games, echte klassiekers. Bij veel DC games die als klassieker aangemerkt staan heb ik toch tegenvallende ervaringen. Bij de GC klassiekers helemaal niet.
Ik heb geen woord over graphics gezegdquote:Op zondag 7 mei 2006 14:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
De GC is technisch gezien natuurlijk sterker. De DC komt wat dat betreft meer in de buurt van de PS2.
De games voor de DC waren de eerste van die generatie consoles dus nog niet zo mooi als later op de PS2, DC en Xbox. Ik denk dan ook niet dat het maximale uit de DC is gehaald gedurende zijn korte 'echte' levensduur. Hij doet nauwelijks of niks onder voor de PS2 voor wat betreft graphics en rekenkracht. Enige grote minpunt is de geringe schijfcapaciteit van maar 1 GB.
Ik ben het er mee eens dat de games er meestal niet zo mooi en gelikt uitzien als latere games op de machines van die generaties maar vaak wel apart en vernieuwend. En vergeet vooral niet dat veel van de cube-klassiekers ook op de DC uitgekomen hadden kunnen komen... als ie nog maar had bestaan.
Hmm.. zo'n ontzettende klassieker was Crazy Taxi nou ook weer niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:53 schreef Cheiron het volgende:
Maar een game als Crazy Taxi is heeft een enorme status, maar kan mij totaal niet boeien
Sega Rally 2 vind ik maar een matige racegame
En zo zijn er nog een aantal voorbeelden. De spellen die als echte toppers gekenmerkt staan voor de DC vind ik eigenlijk maar so-so. En dat gevoel heb ik met de GC helemaal niet. De toppers daarvan vind ik ook echt helemaal briljant
Nice.. die zijn zeldzaam! (modems zat.. maar broadband adapter is erg moeilijk te vinden)quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:49 schreef Ashram het volgende:
Muahahahahahahaaaaa!!!!
Gisteravond een Dreamcast Broadband Adapter in Mint Condition geregeld! Het lot is me goed gezind!
Waar ik em voor nodig heb en waarvoor ik die zal gebruiken? Geen enkel idee! Maar ik heb em wel!
Muahahahahahahaaaaa!!!!
Tijd om mijn oude savegames even op te duiken....Headhunter is koeliejoelie!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:12 schreef Onnib het volgende:
Headhunter heb ik mij ook zeer mee kunnen vermaken
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |