Vanishing point is een aardige arcade racer, SEGA GT is veel beter. Het is het alternatief voor Gran Turismo voor de Dreamcast. Het is wel in elk opzicht wat minder maar nog steeds een vette game, heel veel auto's en voor zijn tijd mooie graphics. Zeer verslavend om te racen, geld te verdienen, tunen en meer racen enz. enz.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:38 schreef BroesWillems het volgende:
Paar vraagjes aan de experts...Wat betekent "VGA Compatible" achterop de doosjes? Dat je hem ook aan PC monitor kan aansluiten? Vanishing Point, is dat wat? of kun je beter voor Sega GT gaan? iemand ervaring met DreamKey?
Yep, maar ook een hele vette. Een soort Virtua Tennis meets Pong in space.quote:
Het ziet er iig supertof uitquote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Yep, maar ook een hele vette. Een soort Virtua Tennis meets Pong in space.
Nee dat lijkt me ook niet maar dan heb ik de game alvast, controller komt later nog wel. Jammer dat Dreamcast controller niet ook 2 analoge sticks had dan had het wel goed gekund.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef Onnib het volgende:
Die Virtual On: Oratorio Tangram is niet echt lekker te spelen met een gewone controller.
Dat dacht ik ookquote:Cosmic Smash daarentegen wel, best een vermakelijke game
SEGA GT is een van mijn meest gespeelde games, puur om het verslavende concept, de andere games die je noemt zijn natuurlijk ook toppers helemaal Ferrari en MSR.quote:Vanishing Point is best een ruk spel vind ik. en Sega GT is ook niet super, maar ik merk dat het bij dat spel een kwestie van persoonlijke voorkeur is.
Ik ga zelf liever voor Metropolis Street Racer, Le Mans 24 Hours, Test Drive V-Rally of Ferrari F355 Challenge
Fuuuuck is die nog gewoon uitgekomenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:18 schreef piet_pelle het volgende:
En mijn volgende prooi wordt
[afbeelding][afbeelding]![]()
? heb je voor bf2 een andere rod nodig dan voor bf1?quote:Op zondag 30 april 2006 17:49 schreef Cheiron het volgende:
Ik begreep dat bleem nog wel wat slowdown/framerate problemen had.
Anyway, mn fishing rod werkt! Hij bleek gewoon niet compatible met bass fishing 2. Maar nu ben ik heerlijk marlijnen aan het vangen met mn rod
eekz.. eng third party spulquote:Op zondag 30 april 2006 18:16 schreef Cheiron het volgende:
Wat ik van een duitser begrijp die slecht engels typt is dat SB2 alleen de originele DC rod ondersteund. Die van mij is een el cheapo Fission
Ver weg blijven van dcshop.nl!! Deze staat zeer slecht bekend. Veel mensen op segaforum hebben erg slechte ervaringen met de persoon die daar achter zit.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:23 schreef Onnib het volgende:
Heb eens zitten zoeken naar een VGA box/kabel voor de DC. Een goedkope gevonden bij DCShop.nl, die ze nog heeft en waar je nog kan bestellen, maar alle mails die ik stuur naar alle emailadressen die op de site staan werken niet. Ik krijg alle mails terug ... erg vreemd. Ik vertrouw het dus niet zo.
Ga maar vast sparen. Ik hoorde hier laatst dat het je wel een paar honder euro gaat kostenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil een dreamcast. Met Samba di amigo.
Het spel alleen alquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga maar vast sparen. Ik hoorde hier laatst dat het je wel een paar honder euro gaat kosten
Da's de PAL versie. De Japanse versie kun je vaak met originele boxed samba-controllers (maraca's) al voor rond de 100 euro scoren. Ik heb waarschijnlijk binnenkort een net setje in de verkoop.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het spel alleen al![]()
Zo! Nou dan wacht ik liever op de Wii versie![]()
Nope... japanse versie is heel goed speelbaar (zelfde liedjes ook). Geloof overigens dat de US versie het ook doet met de JAP maraca's. Dat zal ik in elk geval testen voor ik ze in de verkoop gooi.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat maar weten hier Dromer, ik heb interesse. Overigens, is de taal een grote barriere?
He!quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
. Ik zeg het maar vast voordat Cheiron met een tip komt...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |