Ja dat klopt. maar er zijn wel speciale lightguns voor Plasma, LCD, Projectie, HDTV en CRT schermen.quote:Op maandag 24 april 2006 12:35 schreef Dromer het volgende:
Was er met lightguns niet het probleem dat ze het niet doen bij een 100Hz tv?
Als je daar de bank mee probeert te beroven lachen ze je idd keihard uitquote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef piet_pelle het volgende:
Voor silent scope heb je trouwens ook een sniper gun. Deze geeft een wat autherntieker gevoel dan een kleine lightgun lijkt me. Hij is alleen oerlelijk maar als je hem eenmaal in je handen hebt merk je dat toch niet.
Dit ligt bwaarschijnlijk aan het feit dat hij gewoonweg niet op een echte mag lijken.[afbeelding]
Niet als je het bijhorende alienpakjequote:Op maandag 24 april 2006 15:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Als je daar de bank mee probeert te beroven lachen ze je idd keihard uit
Waar heb je die besteld?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
heb net 2 StarFire LightBlaster's gekocht, 9,99 stuk nieuw in doos....
Nu nog een spel....
Lagen bij Discovery in Enschede, nu ligt er nog 1....quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:51 schreef Ashram het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld?
Mijn 2 lightguns zijn nogal brak vind ik. Niet goed uitgelijnt enz...
Staat op me wishlistquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef C2000 het volgende:
Iedereen Typing of the Dead (US) en Toetsenbord kopen!
Heb ik al, maar dan 2 maal de UK keyboard....en DAT is soms zwaar irritant omdat mijn TotD een US versie is...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef C2000 het volgende:
Iedereen Typing of the Dead (US) en Toetsenbord kopen!
Geen grote games (als Ikaruga) meer denk ik. Af en toe duiken er wel wat projectjes op (doorgaans gaat het dan om een SMUP). In Japan komen nog wel vage games uit (dating sims en zo) maar daar hebben we niks aan..quote:Op woensdag 26 april 2006 10:49 schreef Apekoek het volgende:
komen er nog nieuwe releases? japan is weer volop bezig namelijk.
Chill, als het een beetje meezit win ik een dezer dagenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
Heb net 2 'Must-Haves' gekocht, Sonic Adventure en Crazy Taxi
[afbeelding][afbeelding]
en ben nu druk in onderhandelingen voor House of the Dead 2
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:18 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Chill, als het een beetje meezit win ik een dezer dagen
[afbeelding]
een van mijn all-time arcade favorieten.
Alleen (voorlopig) nog zonder twinstick helaas. Veels te duur dat kreng.
En mijn volgende prooi wordt
[afbeelding][afbeelding]![]()
Ik kan alleen antwoord op A geven: je kunt voor de DC een vga kabel kopen waarmee je de DC op een monitor kan aansluiten. Maar ik heb ook begrepen dat dit alleen werkt bij games die hier geschikt voor zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:38 schreef BroesWillems het volgende:
Paar vraagjes aan de experts...Wat betekent "VGA Compatible" achterop de doosjes? Dat je hem ook aan PC monitor kan aansluiten? Vanishing Point, is dat wat? of kun je beter voor Sega GT gaan? iemand ervaring met DreamKey?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |