M5 | donderdag 20 april 2006 @ 15:02 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote:Flimpje van de MC12 R klik, 44 MB ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ten op zichte van het origineel: * kappen over de koplampen * grotere remmen * + 70 HP, + 63 Nm * 40 km/h hogere top. | |
Stievus | donderdag 20 april 2006 @ 15:13 |
djiez vet hoor. Ding stond toch als snelste op de lijst van Top Gear? en nu nog ff deze versie erbij ![]() | |
M5 | donderdag 20 april 2006 @ 15:20 |
Het filmpje in de OP is wel de moeite waard. Dat geluid!!! ![]() ![]() ![]() | |
Sjoewe | donderdag 20 april 2006 @ 15:21 |
Lekker zinloos ![]() | |
rockstah | donderdag 20 april 2006 @ 15:40 |
Is dit ding ook te koop? | |
M5 | donderdag 20 april 2006 @ 15:44 |
quote:Dat denk ik niet, van de MC12 zijn er maar 50, allemaal al verkocht. Dus het is een soort tuiningspaket mocht je toevallig zo'n bak hebben. | |
rockstah | donderdag 20 april 2006 @ 15:52 |
Jammer dat ze er altijd zo weinig maken. Anders zou je denk ik wel kunnen zeggen dat dit de snelste productie - circuit auto is die je kan kopen. | |
Pharell | donderdag 20 april 2006 @ 18:59 |
zijn er geen grotere plaatjes dan? (lees wallpaper) | |
M5 | donderdag 20 april 2006 @ 19:20 |
quote:Wel van de originele MC12, niet van deze getunde versie. Verschilt verder niet zoveel, dus originele die zijn ook goed? | |
Pharell | vrijdag 21 april 2006 @ 11:23 |
quote:nou die 2de set plaatjes zijn behoorlijk ![]() | |
Hugster | vrijdag 21 april 2006 @ 11:28 |
In het filmpje zie ik niet echt het ontzettend "twitchy" weggedrag waar o.a. Jeremy Clarkson het over had. Zoals het ding rondjes draait in dat filmpje lijkt hij me te liggen als op rails ![]() | |
M5 | vrijdag 21 april 2006 @ 11:31 |
quote:Er zitten op deze versie een andere veren en dempers ![]() | |
Hugster | vrijdag 21 april 2006 @ 11:45 |
quote:Dan hebben ze hun werk goed gedaan ![]() | |
Sjoewe | vrijdag 21 april 2006 @ 11:46 |
quote:Mag ook wel voor die pieken ![]() | |
wimwerf | vrijdag 21 april 2006 @ 11:56 |
quote:net zoals jou opmerking... ![]() | |
Sjoewe | vrijdag 21 april 2006 @ 11:59 |
quote:Een tuningpakket ontwikkelen voor zo'n supercar is IMHO zinloos. | |
Gizmore | vrijdag 21 april 2006 @ 12:26 |
quote:Dat filmpje is wel vet idd. Maar vind t geluid van een Zonda F toch wel een stukje beter hoor ![]() | |
zBus | vrijdag 21 april 2006 @ 15:58 |
quote:niet als er echt wat te verbeteren valt lijkt me... | |
Sjoewe | vrijdag 21 april 2006 @ 15:59 |
quote:Dat ding kost bijna een miljoen euro. ![]() | |
zBus | vrijdag 21 april 2006 @ 16:04 |
quote:hebben ze toch iets niet goed gedaan ![]() | |
Sjoewe | vrijdag 21 april 2006 @ 16:11 |
quote:Naja, tis gewoon een racewagen, een Enzo zonder computers. Dus in theorie gewoon een streetlegal GT-racer, in de praktijk zal zo'n ding toch bijna altijd in de garage staan als verzamel object ![]() | |
Chokeme | vrijdag 21 april 2006 @ 17:49 |
Ik zie alleen maar november 2005 bij et filmpje ![]() | |
M5 | vrijdag 21 april 2006 @ 18:38 |
quote:dan doet ie het niet goed, is namelijk 9 min 52. | |
flyguy | vrijdag 21 april 2006 @ 20:09 |
quote:nee man das JUIST het mooist. Een superwagen beter maken. Beter dan iets langzaams snel maken. | |
Sjoewe | vrijdag 21 april 2006 @ 20:12 |
quote:Een van Gogh blijf je ook met je klauwen af, net als een supercar. | |
M5 | vrijdag 21 april 2006 @ 20:18 |
quote:Er zijn bar weinig 'supercars' waar niet het een en ander aan getuned is, 't hoort gewoon bij de auto industrie. | |
Sjoewe | vrijdag 21 april 2006 @ 20:33 |
quote:Beetje afstellen a la, maar ik zou nooit mn Enzo aan Koenigs afgeven oid ![]() | |
M5 | vrijdag 21 april 2006 @ 20:36 |
quote:Zit volgens mij een redelijk verschil tussen wat Koenig doet met een auto en wat hier in de OP aan de auto veranderd is... | |
Sjoewe | vrijdag 21 april 2006 @ 20:36 |
quote:Ik vind het niks, jij kennelijk wel, is dat nou zo moeilijk om te accepteren? ![]() | |
M5 | vrijdag 21 april 2006 @ 20:39 |
quote:Nee hoor. maar behalve de kappen over de koplampen, wat afstel werk en een andere einddemper is er verder niets veranderd. Dus ik vind het allemaal nogal meevallen. ![]() | |
zBus | vrijdag 21 april 2006 @ 21:08 |
quote:idd, en het zijn dus dingen waar de auto beter van wordt. De foutn, als je daar al van kan spreken, zijn er uit gehaalt en hebben ze opgelost. Dat is toch het mooiste wat er kan zijn dan... auto ziet het zelfde er uit voor de leek ![]() | |
Rool.and.the.Gang | vrijdag 21 april 2006 @ 21:24 |
quote:Zie ik daar nu een handtekening op die deur!? Het nut hiervan ontgaat me, verder een mooie upgrade, en het filmpje gaat hier in het video-archief, zeer gaaf. ![]() | |
ook_gek | vrijdag 21 april 2006 @ 22:45 |
in dat filmpje hoor je elke keer die banden als een gek piepen ![]() | |
StefanP | zaterdag 22 april 2006 @ 04:22 |
Hoe hebben ze met 70pk meer een 40km/u hogere top bereikt? Dat zou genoeg zijn voor misschien 10km/u. Heeft die auto soms standaard een snelheidsbegrenzer? | |
M5 | zaterdag 22 april 2006 @ 12:03 |
quote:'t ligt er maar aan hoe nauwkeurige de originele top is. De MC12 was al zo in de markt gezet dat hij niet sneller zou zijn de Enzo maar dat schijnt niet helemaal zo te zijn.. Een McLaren F1 haalde met 636 pk 387 km/h dus ik zou niet weten waarom een MC12 met 700 pk geen 370 kan lopen. | |
Jimmie | woensdag 26 april 2006 @ 15:17 |
Zat ik me ook af te vragen, misschien omdat er nu lampenkappen op de lampen zitten. Zonder die lampenkampen is dat nogal een snelheidsbreker op hoge snelheden. | |
B_BOY | woensdag 26 april 2006 @ 18:12 |
*fap fap * |