Maakt niet uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:46 schreef NordicBlue het volgende:
oeps verkeerde thread
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:51 schreef Canisfire het volgende:
Canisfire zegt:
Ey F-l0wz
Canisfire zegt:
hoe was je optreden
F-l0wz Houd Van Die Chick zegt:
superr
Canisfire zegt:
ja had je nog groupies?
ja
Canisfire zegt:
cool
Canisfire zegt:
gezoent geneukt gepijpt wat?
Canisfire zegt:
?
gezoent
Canisfire zegt:
en je vriendin dan ?
ja met haar
Canisfire zegt:
en net zei je nog met een groupie je vriendin is toch geen groupie
Wat is er met die Radio dan??quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:59 schreef Canisfire het volgende:
Canisfire zegt:
Radio@fok.nl dus
Canisfire zegt:
je moet hem nu effe mailen
Je hebt een buzzer verzonden!
oke![]()
No shitquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:05 schreef Canisfire het volgende:
Daar wil die nog steeds in.
me 3quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
No shit![]()
Waarschuw mij dan effe wanneer hij op de Radio komt.
wtf, lol, iedereen kan jouw 'niveau' bijhouden, je praat gewoon Nederlands hoor alleen dan soms met wat stijve zinsconstructies.. Ik heb je al een paar keer zien zeggen dat je een grote woordenschat hebt, en dat je darom denkt dat sommige je niet kunnen begrijpenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:47 schreef superstarrr het volgende:
als ik me niet vergis heb ik nog geen 1 keer gezegd
dat jullie laag zijn, en dat ik hoger sta of me hoger voel
blijkbaar vat jij dan op uit de rest van het gesprek en mijn woorden
dat ik me elite gedraag
het is waar dat ik begrijp dat sommige mensen dit niveau niet kunnen bijhouden
maar ik heb er duidelijk bij gezegd dat ik niemand persoonlijk aanviel
onder niemand vallen jullie ook (ik dacht dat dat duidelijk was)
het was gewoon een statement en ik hoop dat ik er niemand mee gekwetst heb.
Stop eens met typen, is irritandquote:Op zondag 23 april 2006 19:58 schreef superstarrr het volgende:
Knip
Je typt een hoop maar je zegt eigenlijk helemaal niets.quote:Op zondag 23 april 2006 19:58 schreef superstarrr het volgende:
Heel Verhaal
Ze zegt wel degelijk watquote:Op zondag 23 april 2006 20:24 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je typt een hoop maar je zegt eigenlijk helemaal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Eigenlijk is het enige wat jij zegt, dat jij op een respectvolle manier een discussie wil voeren, maar dat wij daar niet normaal op reageren. Jij probeert in correct Nederlands iets uit te leggen, en krijgt daar alleen maar stomme reacties op, omdat we zogenaamd jouw niveau van converseren niet aankunnen. Meid, ben je mal, je zegt het zelf: je spreekt ABN, dus iedereen begrijpt je! Je niveau is echt voor niemand te hoog hoor.. En verder.. ik vond mijn reactie respectvol en ik vond dat ik op een normale manier inhoudelijk op je verhaaltje heb gereageerd, waarom ga je daar dan niet op in? Waarom zeur je alleen maar dat mensen je wijf noemen? Alle verwijten die je maakt, die je niet 'persoonlijk' bedoelt, ik voel me totaal niet aangesproken, waarom ga je nergens inhoudelijk op in?quote:Op zondag 23 april 2006 19:58 schreef superstarrr het volgende:
betoogje ofzo
Het is een vriendinnetje van 1 van die gasten.quote:Op zondag 23 april 2006 22:05 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Eigenlijk is het enige wat jij zegt, dat jij op een respectvolle manier een discussie wil voeren, maar dat wij daar niet normaal op reageren. Jij probeert in correct Nederlands iets uit te leggen, en krijgt daar alleen maar stomme reacties op, omdat we zogenaamd jouw niveau van converseren niet aankunnen. Meid, ben je mal, je zegt het zelf: je spreekt ABN, dus iedereen begrijpt je! Je niveau is echt voor niemand te hoog hoor.. En verder.. ik vond mijn reactie respectvol en ik vond dat ik op een normale manier inhoudelijk op je verhaaltje heb gereageerd, waarom ga je daar dan niet op in? Waarom zeur je alleen maar dat mensen je wijf noemen? Alle verwijten die je maakt, die je niet 'persoonlijk' bedoelt, ik voel me totaal niet aangesproken, waarom ga je nergens inhoudelijk op in?
Ik weet niet waar ze Nederlands geleerd heeft maar zulke constructies zijn bepaald geen blijk van intelligentie. Daarbij is het wel zielig dat de 'click' zelf niet het vermogen bezit om weerwoord te bieden maar dat 'de vriendin van' gestuurd wordt, na de CU2 pagina van NBK gelezen te hebben vraag ik mij af hoe iemand met 'intelligentie' met droge ogen de 'click' serieus durft te verdedigenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef superstarrr het volgende:
ik heb goed nieuws voor jullie;
er voegt iemand intelligents zich toe
om ook commentaar te geven![]()
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op maandag 24 april 2006 00:47 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze Nederlands geleerd heeft maar zulke constructies zijn bepaald geen blijk van intelligentie. Daarbij is het wel zielig dat de 'click' zelf niet het vermogen bezit om weerwoord te bieden maar dat 'de vriendin van' gestuurd wordt, na de CU2 pagina van NBK gelezen te hebben vraag ik mij af hoe iemand met 'intelligentie' met droge ogen de 'click' serieus durft te verdedigen![]()
Dat moest zij waarschijnlijk zeggen van die NBK`ersquote:Daarbij suggereer je dat sommigen of 'men' hier geen leven heeft, je doet dus precies hetzelfde als hetgeen je 'ons' van beticht; onjuiste vooroordelen.
quote:Had dan gewoon gezegd dat die NBK'er goed neukt maar dat ie absoluut niet kan rappen en te dom om te poepen is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |