http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ket&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op donderdag 20 april 2006 00:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's toch niet toevallig een duits woord hè?
belgisch. Ket-netquote:Op donderdag 20 april 2006 00:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's toch niet toevallig een duits woord hè?
Multiflextioneelquote:Op donderdag 20 april 2006 00:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kan ie meteen treintje gaan koppen! Sjiek hendig!
quote:
Dick Ket?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ket&btnG=Google+zoeken&meta=
zo te zien wel een hongaars woord.
Dréher Sörgyárak Rt.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
waarom ik die foto ooit gemaakt heb
Omdat er biofilter en Coca Cola op staat?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
waarom ik die foto ooit gemaakt heb
En dréherquote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat er biofilter en Coca Cola op staat?
Ach, ik weet dat je het niet zo bedoeltquote:Op donderdag 20 april 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maikuuul, de grootste mongool op Fok dit moment.
Ze moeten jou eens flink door een bushokje tiefen.
nee ze bedoel het veel erger, hendig ket sjiuk enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ach, ik weet dat je het niet zo bedoelt
Ik bedoel het wel zo, en dan druk ik me nog netjes uit. Maar goed, met jouw verstand is dat toch niet te begrijpen.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat klopt, ze doet 't liever zelf.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
wat zei ik je?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is stuart een ongelooflijk debiele teringjosti die door het hele forum uitgescheten wordt maar dat zelf nog steeds ontkent?
zo ja: dan heb je gelijk.
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik bedoel het wel zo, en dan druk ik me nog netjes uit. Maar goed, met jouw verstand is dat toch niet te begrijpen.
Dat zou ik enkel zeggen als je opgebaard zou liggen. ''Wat een prachtige doodse blik''quote:Op donderdag 20 april 2006 00:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Shirley die iets netjes uitdrukt en zegt dat ik mooie ogen heb
Ze drukt je netjes uit, pukkelquote:Op donderdag 20 april 2006 00:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Shirley die iets netjes uitdrukt en zegt dat ik mooie ogen heb
Kom je naar me toe dan als ik opgebaard lig ?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou ik enkel zeggen als je opgebaard zou liggen. ''Wat een prachtige doodse blik''
doe ons allen eens een plezier, en ga gewoon dood.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kom je naar me toe dan als ik opgebaard lig ?
Ooooh Shirley wat ben jij liev
Tuurlijk niet! Maar jouw opbaring zou een goed topic met kekke foto's opleveren.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kom je naar me toe dan als ik opgebaard lig ?
Ooooh Shirley wat ben jij liev
achja was van vroeger hèquote:Op donderdag 20 april 2006 01:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
en al tijden niet geweest ook
Ja maarquote:Op donderdag 20 april 2006 01:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Maar jouw opbaring zou een goed topic met kekke foto's opleveren.
Er is werkelijk niemand die daar mee zit hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maarik kan dan toch geen topic daarover openen ?
een maikuuul-topic dat niet door [teringjosti] zelf geopend is, dat zou wat zijn!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zat die dat voor je willen doen. Dus laat het snel gebeuren, is er eindelijk weer eens wat te beleven hier.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt zulke mooie hersens Shirleyquote:Op donderdag 20 april 2006 01:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zat die dat voor je willen doen. Dus laat het snel gebeuren, is er eindelijk weer eens wat te beleven hier.
Ach jezus....wat heb ik mezelf op de hals gehaald?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt zulke mooie hersens Shirley![]()
Bier.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:03 schreef Mastertje het volgende:
mijn biertopic, wat doe je.
Mag ik in je hals liggen dan ?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach jezus....wat heb ik mezelf op de hals gehaald?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |