SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je dat te veel moeite: Spare ribs![]()
Excuses, ik had het "origineel" overlezenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:Maar ze vroeg om iets origineels, eerlijk is eerlijk, dus cut the spare ribs
Verrek ja, kip is groentequote:Op donderdag 20 april 2006 05:09 schreef rival het volgende:
waarom zetten mensen kip in hun berichten? er wordt om vlees gevraagd geloof ik!![]()
Post na vanaaf ff hoe die wasquote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zoowww die irish stew ga ik vanavond maken!! dat ziet er echt relax uit!
thnx!
no problemo ik ga nu boodschappies halen ervoor!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:16 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Post na vanaaf ff hoe die was![]()
Wicked!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Zo boodschappies in huis... Nu lekker sudderen!
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:30 schreef Conorach het volgende:
Irish Beef Stew!
BELACHELIJK LEKKER!
[afbeelding]
De grote printbare versie alhierAh, 'vleesch' is officiële nieuwe spelling? Ik vond het al apart dat je dat zo vaak tegenkwam tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je dat te veel moeite: Spare ribsMary had a little lamb
Then Mary had dessert
neeeee das echt sterk spul... ik heb gewoon klein beetje ingedaan...quote:Op vrijdag 21 april 2006 04:59 schreef SiGNe het volgende:
Hoeveel worchestershirersaus moet je toevoegen? een heel flesje?
en vleesch is de overtreffende trap van vlees: een hamburger is vlees, een kangoeroebiefstuk is vleesch![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |