Misschien is dat volgens hun ook het probleem? Anyway, ik vind t echt stoer, heb zelf ook nepbont op mn jas!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:42 schreef Maikuuul het volgende:
Het bont op me jas is nep dus wtf.
HAHAHAAAquote:
Ja, erg stoerquote:Op donderdag 20 april 2006 13:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
HAHAHAAA![]()
![]()
Iedereen hier vraagd zich af waarom ik zo hard lach, ik laat mijn maten die foto`s zien hun lachen nu keihard mee.
Misschien zouden 'je maten' je een LOI-cursus "stam + t" kunnen geven.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:57 schreef MrSASO het volgende:
HAHAHAAA![]()
![]()
Iedereen hier vraagt zich af waarom ik zo hard lach, ik laat mijn maten die foto`s zien hun lachen nu keihard mee.
Mischien zou je ook wat minder kunnen klagen over spellingquote:Op donderdag 20 april 2006 14:00 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Misschien zouden 'je maten' je een LOI-cursus "stam + t" kunnen geven.
Je bent een echte dicktatorquote:Op donderdag 20 april 2006 14:00 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Misschien zouden 'je maten' je een LOI-cursus "stam + t" kunnen geven.
hij gooide een ijsblokje naar je!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef Bange-Frans het volgende:
who the fuck is maikel en waarom issie zo cool![]()
Hij deed je moeder al toen je vader nog brommers opvoerde in je opa's garage.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef Bange-Frans het volgende:
Maikuuul is iemand die hendig sjiek walrussen in de kont sliptquote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef Bange-Frans het volgende:
Joh.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:20 schreef RedFever007 het volgende:
[afbeelding]
Boh gek! zoeen hendig sjieke handtasje![]()
bron: [Reisverslag] Disneyland Parijs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |