abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 23:20:43 #76
146730 R81
Ech wel...
pi_37113337
4x in het jaar is gewoon vies.
Iedereen zweet 's nachts... Ik verschoon het sowieso 1x in de 2 weken.
Maar soms ook wel 3x in de 2 weken ofzo, ligt er ook aan wat er in het bed gebeurd is
Verder vind ik het gewoon lekker, frisse lakens
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_37113374
hier wordt het om de 2 weken ongeveer verschoond, soms iets langer, soms iets korter.
4 x per jaar vind ik wel ranzig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37113398
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou het heel erg ranzig vinden, elke 2 of 3 maanden m'n beddegoed verwisselen. Hier bij mij thuis ongeveer 1 keer per week, net als de handdoeken. Zelfs al ben je niet "vies", je lichaam zweet en verliest huid en haren, en dat gaat samen met bacterien rotten of stinken.

Nee bedankt, ik hou het liever schoon.
Exact. je hebt helemaal gelijk. Elke week wordt het verschoond.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  woensdag 19 april 2006 @ 23:23:57 #79
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_37113442
ik vind het eigenlijk vrij weinig wat jij zeg..Zweten doe je altijd ,dat moet toch gaan stinken ?
Hoge bomen vangen veel wind......
  woensdag 19 april 2006 @ 23:27:46 #80
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_37113581
Wekelijks! Dat mensen daar tijd voor hebben! Nee hoor, hier niet zo vaak. In de zomer soms wel als je al zwetend het bed uitdrijft maar anders blijft het gewoon liggen hoor. En wat betreft de handdoeken, bij gaan houden hoe vaak je je ermee afdroogt Kom op zeg... Je komt schoon onder een douche vandaan...

Zo ken ik ook een gozer wiens vriendin eens in de 2 a 3 weken nieuwe handdoeken koopt. Alles gaat er dan uit, kwam hij ook pas achter nadat hij was gaan samenwonen.... In een keer zijn goed handdoeken pleite
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_37113790
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Herkauwer het volgende:
Wekelijks! Dat mensen daar tijd voor hebben!
Ja, ik heb een wasmachine
quote:
Nee hoor, hier niet zo vaak. In de zomer soms wel als je al zwetend het bed uitdrijft maar anders blijft het gewoon liggen hoor.
Na ongeveer anderhalve week vind ik het echt niet meer lekker slapen, dan moet gewoon het bed worden verschoond. Dan is iedere week wel zo handig
  donderdag 20 april 2006 @ 00:01:28 #82
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_37114651
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Light het volgende:

[..]

Ja, ik heb een wasmachine
[..]

Na ongeveer anderhalve week vind ik het echt niet meer lekker slapen, dan moet gewoon het bed worden verschoond. Dan is iedere week wel zo handig
Ik heb ook een wasmachine en droger.... wil niet meteen zeggen dat ik ook tijd heb om te wassen.... Heb al genoeg aan mijn kleren. Ik ben toch al zo weinig thuis....
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_37114689
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Zwaffel het volgende:
En als je sex in bed hebt,zweet je toch ook?
dussss
pi_37116044
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:20 schreef R81 het volgende:
4x in het jaar is gewoon vies.
Iedereen zweet 's nachts... Ik verschoon het sowieso 1x in de 2 weken.
Maar soms ook wel 3x in de 2 weken ofzo, ligt er ook aan wat er in het bed gebeurd is
Verder vind ik het gewoon lekker, frisse lakens
Oh en vergeet de winden niet die men laat in onbewaakte slaapogenblikken!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37116067
Fok heeft hier toch een opvoedende werking
naar ik mag hopen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37116109
In m'n bed word gekwijld, gezweet, geneukt, gegeten, gegamed.. 1x per maand dus .
pi_37116242
1x per week... ok beter ivm stof allergie...

eigenlijk vind ik langer dan twee weken al ranzig als ik er aan denk...; je zweet, je verliest huidcellen (klinkt klinisch maar goed)... dus... lekker schone lakens elke week...

bovendoen als ik toch m'n was draait past m'n beddegoed er zo bij...

ben bang dat mensen die bv. een maand met hun "nest doen" toch gewwon te lui zijn om simpel hun bed te verschonen, en dan hier stoer praten dat ze niet vies ervan zijn... right...
pi_37116286
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:13 schreef LennyKravitz het volgende:
ben bang dat mensen die bv. een maand met hun "nest doen" toch gewwon te lui zijn
True, dat eraf slingeren is niet zo'n probleem, maar dat nieuwe beddegoed + kussenslopen weer erop doen.. .
pi_37116301
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:13 schreef LennyKravitz het volgende:

eigenlijk vind ik langer dan twee weken al ranzig als ik er aan denk...; je zweet, je verliest huidcellen (klinkt klinisch maar goed)... dus... lekker schone lakens elke week...
Je vergeet al die beestjes die in je bed wonen en die zich maar vermenigvuldigen en vermenigvuldigen en vermenigvuldigen en...... .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_37116324
Iedere week. Oh het genot van fris geurende koude lakens
pi_37116325
Ik ongeveer een keertje per 2, soms 3 jaar.
feest
  donderdag 20 april 2006 @ 01:22:20 #92
19840 Libris
Live from Singapore
pi_37116363
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Herkauwer het volgende:
Wekelijks! Dat mensen daar tijd voor hebben! \
....
Serieus, hoeveel uur doe jij over je bed verschonen? Hier ook standaard 1 keer per week, voordeel is dat ik nooit een dekbed gebruik, dus opschudden is nog even iets makkelijker..

Zaterdagochtend alles in de wasmachine en 's avonds weer een heerlijk schoon, fris ruikend bed.
pi_37116375
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:19 schreef Xennia het volgende:
Iedere week. Oh het genot van fris geurende koude lakens
Lekker he dan plons je je bedje in!
Zaligggggg kijk er elke week enorm naar uit!
pi_37116388
Eigenlijk schaar ik dit soort dingen als zorgen voor jezelf of houden van jezelf!
Jezelf een plezier doen enzo
pi_37116412
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:22 schreef Libris het volgende:

[..]

Serieus, hoeveel uur doe jij over je bed verschonen? Hier ook standaard 1 keer per week, voordeel is dat ik nooit een dekbed gebruik, dus opschudden is nog even iets makkelijker..

Zaterdagochtend alles in de wasmachine en 's avonds weer een heerlijk schoon, fris ruikend bed.
Vroegah!
Dekens jaren op bed, lakens was was en dan elke dag het bed echt opmaken!
Want er waren nog geen hoeslakens met elastiek in de hoekjes
Blij dat dekbedden zijn uitgevonden!
Oh ja wat ik ook wel eens doe is even de dekbedden in de wasdroger! 10 minuten kloppen ze op en het dood de mijten in bed!
  donderdag 20 april 2006 @ 01:26:33 #96
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_37116421
Eens per twee à drie weken ofzo. Maakt niet zoveel uit, ik douche 's ochtends dus ga toch altijd wel fris de deur uit.

Handdoeken gebruik ik overigens ook maar één keer. Ook dáár komen haren in, ze kunnen muf gaan ruiken en ook die dingen nemen huidschilfers op...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 20 april 2006 @ 01:27:10 #97
19840 Libris
Live from Singapore
pi_37116429
Gebruiken jullie trouwens nog moltons (of matrasbeschermers)?

Trouwens ook geen dekens, alleen een dekbedhoes..
  donderdag 20 april 2006 @ 01:31:42 #98
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_37116485
Ik geloof dat ik dan een tic heb als ik alles lees..
(zijn al tig topics over beddengoed verschonen )

Maargoed ivm mijn stof/katten/huismijt allergie doe ik dus elke 2 a 3 dagen bed verschonen..
Heb gelukkig ook een waterbed dus dat scheelt al een hoop stofzooi uiteindelijk.( af en toe even de waterzakken goed poetsen etc kwa onderhoud)

Mijn bedje is lekker hoog dus is de boel ook zo verschoond..
Ik was ook nog eens zeer regelmatig mijn gehele dekbed.
Zo heb ik zo weinig mogelijk last van die allergie.
Kwestie van gewenning en slaapt uiteraard heerlijk zo
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_37116556
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:27 schreef Libris het volgende:
Gebruiken jullie trouwens nog moltons (of matrasbeschermers)?
Ja en die mik ik eens in de maand de wasmachine in
pi_37116630
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Eigenlijk schaar ik dit soort dingen als zorgen voor jezelf of houden van jezelf!
Jezelf een plezier doen enzo
Yep... bovendien is het een beetje (gebruik maken van) de opvoeding die je ouders hebben trachten door te geven...; (hoop ik voor de mede-fokkers althans)...

Het is gewoon een soort goede aan te leren gewoonte om alles schoon te houden...; nu heb ik een stofmijtallergie, en heb er dus alleen mijzelf ermee als ik het niet doe... dat werkt als mooie stok achter de deur...

Beddengoed vervangen, je kleren wassen, stofzuigen, dweilen etc... gewoon doen... niet zeiken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')