Dan vind ik dat wij die mensen even collectief moeten gaan uitlachen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef computergirl het volgende:
volgen mij zijn er legio mensen die dagelijks hun beddengoed verschonen.
Je verliest volgens mij 1,5 liter vocht per nacht door "zweet" als het niet meer isquote:Op woensdag 19 april 2006 21:21 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Is dat nu serieus weinig?
Ik zweet niet echt en ik plas niet meer in bed...
1,5 liter vocht? Hoe kom je erbij?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Je verliest volgens mij 1,5 liter vocht per nacht door "zweet" als het niet meer is
Zelf verschoon ik iedere week m'n beddengoed en doe 3 douchebeurten met een handdoek. Heel normaal volgens mij
misschien heeft hij niet zovaak sexquote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Zwaffel het volgende:
1x per maand hiero. En als je sex in bed hebt,zweet je toch ook? 4x per jaar is wel weinig
Áls je sex hebt wel ja.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Zwaffel het volgende:
1x per maand hiero. En als je sex in bed hebt,zweet je toch ook? 4x per jaar is wel weinig
Hier ook in de 2 á 3 weken. Normaliter 2 maar soms vergeet ik het wel eens en dan is het drie...quote:Op woensdag 19 april 2006 21:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Eens in de 2 á 3 weken. Hangt af van het weer ook. In de zomer net wat vaker dan in de winter. 4x per jaar vind ik te weinig. Het is ook lekker om in een schoon en fris bed te kruipen na een lange dag.
Meer iets van een halve liter, dacht ik. Zweet, kwijl..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
1,5 liter vocht? Hoe kom je erbij?![]()
En als je op deze manier doorgaat, wíl er ook geen vrouw in jouw bed liggen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Áls je sex hebt wel ja.
Ik ben nog niet getrouwd... dus in mijn bed zal er geen neukpartij plaatsvinden.
Dat getal was me bijgebleven, maar het blijkt een halve liter tot een hele te zijn. Toch een paar glazen water die iedere nacht langzama je matras en lakens ingaanquote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
1,5 liter vocht? Hoe kom je erbij?![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Duiveltja het volgende:
Hier wordt het om de week verschoond. 4 x per jaar is gewoon ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |