abonnement Unibet Coolblue
pi_37150235
En Youssef el Akchaoui komt transfevrij over van ADO.
pi_37151393
Youssef El-Akchaoui (25) komt volgend seizoen uit voor NEC. De linksback verruilt ADO Den Haag voor NEC, weten onze bronnen te melden. De 25-jarige speler heeft een aflopend contract bij de Hagenezen.

De afgelopen drie seizoenen speelde El-Akchaoui (25) voor ADO Den Haag waarin hij tot 83 wedstrijden kwam. Daarvoor speelde hij één seizoen bij 1. FC Union Berlin en twee seizoenen bij Excelsior. El-Akchaoui komt bij NEC een oude bekende tegen; Mario Been kent hem namelijk uit de Feyenoord-jeugd.

Even leek het er op dat El-Akchaoui voor drie jaar bij zou tekenen in de Hofstad. Er zou zelfs een mondeling akkoord zijn, maar omdat hij niet tevreden was met het aangeboden contract besloot hij niet bij te tekenen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:33:52 #28
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_37153935
en er nu weer een hecht team van kneden en we kunnen weer eventjes vooruit
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:38:14 #29
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_37154065
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:33 schreef cazzie het volgende:
en er nu weer een hecht team van kneden en we kunnen weer eventjes vooruit
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:39:01 #30
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_37154083
Vind Al-Akchaoui een goeie.
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 april 2006 @ 11:16:17 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37154997
goede zet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37162431
Goeie speler, deze Alblasserdammer. Lekker fanatiek, maar kan ook voetballen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37165142



Geboortedatum: 18 februari 1981
Geboorteplaats: Dordrecht

Lengte: 1.74 m.
Gewicht: 72 kg.

Positie: verdediger

Contract tot: 2009

Vroegere clubs: Alblasserdam, Feyenoord, Excelsior, FC Union Berlin (Dui.), ADO Den Haag
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:18:40 #34
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37165556
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:33 schreef Greetings het volgende:
transfervrij
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:20:46 #35
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_37165605
Voor drie jaar getekend. Lijkt me zeker geen verslechtering tov Leiwa.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_37168610
Ik zal hem feliciteren als hij binnenkort weer eens bij ASWH komt kijken. Goeie kerel is het!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37169017
Dit interview komt van forzanec:
quote:
Nadat wij gister meldden dat Youssef El-Akchaoui naar NEC zou komen, kwam vandaag de bevestiging van NEC zelf. El-Akchaoui komt naar Nijmegen en wordt onze nieuwe linksback! Natuurlijk zijn er dan vragen. Want in de VI stond dat hij naar NAC zou gaan en waarom is het toch NEC geworden? En wat vindt hij eigenlijk van deze overgang? Dus wij namen contact op met de nieuwe aanwinst voor een kort interview.

Gefeliciteerd met je overgang naar NEC Youssef!

''Ja, ik ben hier echt hartstikke blij mee! Een week geleden kwam NEK in actie en vandaag is het meteen rond gekomen.''

Kijk, dat is het eerste puntje wat we je gaan aanleren, hier moet je N.E.C. zeggen.

''O ja, natuurlijk. N.E.C. Dat staat voor Nijmeegse Eendracht Club? O nee, Combinatie! Ja, dat zijn die dingen die ik nog zeker moet leren. Anders krijg ik dadelijk nog problemen ook.''

Je ziet de overgang naar NEC als een stap hogerop?

''Jazeker! 100 procent. Ik speel nu al drie jaar bij ADO Den Haag en daar speelde je toch vaak degradatie voetbal. Maar met alle respect naar Den Haag hoor, want het is echt een geweldige club. Ook zijn de supporters daar super. Maar ik ben nu 25 jaar en ik vond dat het tijd werd om een stap hogerop te gaan. NEC is dan de ideale club.''

Het had niet veel gescheeld of je had bij NAC gevoetbald?

''Ik heb inderdaad ook gesprekken gevoerd met NAC. Maar NAC kon niet veel beloven aangezien zij natuurlijk nog de nacompetitie moeten spelen. Verder waren er geen andere clubs die erg concreet waren. Er wordt natuurlijk veel geroepen en ik weet ook wel dat ik bij een paar clubs op een lijstje stond, maar de meest concrete en directe was NEC. Toen er een plekje vrij kwam op de linksbackpositie in Nijmegen werd ik meteen gebeld door Mario Been, die ik nog ken uit mijn Feyenoord-tijd. Binnen een week is het helemaal rond gekomen.''

Wat maakt jou dé linksback die wij zoeken?

''Dat is een pittige vraag! Ik probeer natuurlijk bescheiden te blijven, maar waarom? NEC heeft natuurlijk een goede linksback gehad en als ze een goede vervanger zoeken dan komen ze al gauw bij mij uit. Dat zijn tenminste de woorden van Mario Been. Ik ben ook een echte linksback. Het is echt mijn favoriete positie. Ik heb wel eens op het middenveld gespeeld, maar daar voelde ik mij niet op mijn gemak. Je gaat automatisch toch meeverdedigen hè… Nee, ik voel mij het meest op mijn plek links achterin.''

Je komt eigenlijk van Feyenoord.

''Klopt. Vanaf de C-tjes tot het 2e elftal heb ik bij Feyenoord de jeugd doorlopen. Daar heb ik een 3-jarig contract getekend en ben ik vervolgens verhuurd aan Excelsior. Vervolgens heb ik nog een half jaar in Duitsland gevoetbald. Ik speelde in Berlijn bij 1. FC Union Berlin, een ploeg uit de tweede Bundesliga. Toen mijn contract af liep ben ik weer terug gegaan naar Nederland en tekende ik voor drie seizoenen bij ADO Den Haag. Die drie seizoenen heb ik er nu opzitten en het is tijd voor iets nieuws!''

En je moet naar Nijmegen verhuizen van NEC?

''Dat klopt ja. Leen looyen heeft aangegeven dat hij een beleid voert waarbij hij de spelers in de buurt van NEC wil hebben. Dus als een speler op zichzelf woont en ook de mogelijkheid heeft om te verhuizen, dan willen ze dat ook graag zo zien. Maar ik zal waarschijnlijk niet naar Nijmegen verhuizen. Ik heb geleerd dat je nooit moet wonen in de stad waarin je voetbalt. Ik woon liever buiten de stad waarin ik voetbal. Ik wil ook graag in de buurt blijven wonen van mijn familie, die in Alblasserdam wonen. Dus ik ga opzoek naar een stad die er tussen in licht, zoals Den Bosch.''
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:11:42 #38
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_37181953
Hoe zit het nu met Eckersley ... prachtige naam.. ik ben erg benieuwd en hoop dat hij mag komen .. ??
[[ Love is when you don wont to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
klik hier... !
pi_37189215
Tot nu toe 1500 kaarten verkocht voor NEC-Heracles
  zaterdag 22 april 2006 @ 18:22:34 #40
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_37190185
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:47 schreef De_Hypotheker het volgende:
Tot nu toe 1500 kaarten verkocht voor NEC-Heracles
Ahjohh

Naja, ik ga er toch ook wel ff heen, toch niks beters te doen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_37206882
quote:
Cees Lok op non-actief bij NAC
23 april 2006, 11:30
Door: Jurian Ubachs
Trainer Cees Lok is door de clubleiding van NAC Breda op non-actief gesteld. Die beslissing werd zaterdagavond genomen en is een gevolg van een botsing tussen Lok en een deel van de spelersgroep.
De ingreep van het bestuur kan nauwelijks verrassend genoemd worden. Ondanks Europees voetbal-arpiraties belandde NAC dit seizoen teleurstellend in de play-offs om promotie en degradatie. Daarin staat de Bredase club tegenover provinciegenoot TOP Oss. Vrijdagavond eindigde de eerste ontmoeting in Oss in 0-0, waarbij de thuisclub kansen had op de overwinning.

Cees Lok is pas sinds eind 2005 actief bij NAC. Hij werd hoofdtrainer in Breda kort nadat hij zijn oude club, NEC, plotseling had verlaten.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 23 april 2006 @ 11:51:19 #42
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37206971
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:47 schreef -J-D- het volgende:
hmm, dat gun ik Cees toch ook weer niet. Zijn verdiensten wegen zwaarder dan zijn vreemde vertrek
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37207021
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:51 schreef Mark het volgende:

[..]

hmm, dat gun ik Cees toch ook weer niet. Zijn verdiensten wegen zwaarder dan zijn vreemde vertrek
Niet mee eens. Hij heeft een half seizoen redelijke resultaten behaald, maar echte "verdiensten" heeft ie niet behaald. Zijn vertrek vind ik nog steeds waardeloos, zeker de manier waarop.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 23 april 2006 @ 11:54:55 #44
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37207067
Ik doel niet alleen op zijn trainersloopbaan bij NEC, ook zijn actieve carriere
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37207095
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:54 schreef Mark het volgende:
Ik doel niet alleen op zijn trainersloopbaan bij NEC, ook zijn actieve carriere
Die was ok, zelfs meer dan ok.
Maar daar beoordeel ik hem nu niet op.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 23 april 2006 @ 12:36:08 #46
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_37208140
Lullig voor 'm, maar hij heeft het daar dan ook echt verprutst..
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 23 april 2006 @ 12:37:36 #47
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37208179
Is er vrije verkoop aan de kassa trouwens?
Misschien dat ik dadelijk nog ff op en neer knal naar Nijmegen dan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 23 april 2006 @ 12:38:02 #48
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37208199
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
Is er vrije verkoop aan de kassa trouwens?
Misschien dat ik dadelijk nog ff op en neer knal naar Nijmegen dan
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 23 april 2006 @ 12:38:17 #49
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37208205
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:38 schreef Mark het volgende:

[..]

Dank U
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37209819
Zo ook maar eens richting stadion.

Lok eruit bij NAC. Tja, vooralsnog vind ik het sneu voor hem. We weten immers nog steeds niet waarom hij hier nou weg is gegaan dus om nou heel blij te zijn dat het bij NAC niet gelukt is, nee...
Wel waardeloos beleid daar bij NAC. Twee trainers in één jaar en ook nog eens nacompetitie spelen ipv voor Europees gaan.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')