Schoppen na kwartier echt niet nodig hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 19:00 schreef noni78 het volgende:
help
alsof we je nu wél helpen ineensquote:Op woensdag 19 april 2006 19:00 schreef noni78 het volgende:
help
Bedankt hier heb ik wat aan zou je misschien nog stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik dit doe in word een tabel lukt wel maar dan om de ronde hoeken te krijgenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef Symer het volgende:
Bedoel je dit?
[afbeelding]
Gewone tabel maken in Word, buitenste randen weghalen en in Autoshapes een afgeronde rechthoek selecteren.
Dan kies je 'geen opvulling' bij dat emmertje onderin en sleep je de rechthoek precies over je tabel door Alt ingedrukt te houden.
Als je de tabel hebt zonder buitenste randen ga je zo verder:quote:Op woensdag 19 april 2006 21:06 schreef noni78 het volgende:
[..]
Bedankt hier heb ik wat aan zou je misschien nog stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik dit doe in word een tabel lukt wel maar dan om de ronde hoeken te krijgen
tot slot hoe haal ik de buitendste randen weg van de tabel??quote:Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Als je de tabel hebt zonder buitenste randen ga je zo verder:
Ergens in Word staat als het goed is een werkbalk (meestal onderaan) waar 'Autovormen' (Autoshapes in het Engels) instaat, klik daarop en ga naar Basisvormen, klik daar op de afgeronde rechthoek.
Die rechthoek zet je ergens in het document neer en vervolgens klik je in het emmertje dat ergens rechts van 'Autovormen' staat op 'Geen opvulling'. Nu heb je een transparante afgeronde rechthoek.
Houd nu de alt-toets ingedrukt en sleep de hoeken van de rechthoek over je tabel, zorg dat de rechte lijnen van de rechthoek de buitenste randen van de tabel overlappen en klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |