tof, dan doe ik dat misschien ook!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerder naar Stairway toe, ben toch al in Utrecht.
Ja, ik ookquote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 20 april 2006 00:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ze ons dan maar uit elkaar kunnen houden! aangezien we naamgenoten zijn!
Nicequote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tof, dan doe ik dat misschien ook!
Ik heb mijn Fok! legitimatiepasje altijd bij me! zal deze dan ook op verzoek tonen!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Beter wanneer je je ff doet legitimeren![]()
18:15, utrecht centraal!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Is die meet nou verplaatst ofzo? Wat is precies de planning?
Vrijdagavond 18.00 utrecht.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Is die meet nou verplaatst ofzo? Wat is precies de planning?
De mijne is bijna verlopen, moet een nieuwe aan laten maken in FB. Maar in zo'n plaatst zit je altijd tussen de werklozen en je zit 3 uur te wahcten met een nummertje in je hand!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb mijn Fok! legitimatiepasje altijd bij me! zal deze dan ook op verzoek tonen!
Daar kunnen we wat aan doen.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
18:15, utrecht centraal!
geen pindakaas helaas,
Zo ver was ik ook, maar wat doen enzo?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
18:15, utrecht centraal!
geen pindakaas helaas, en geen Jupiler voor 80 cent, maargoed...
het gebruikelijke:quote:Op donderdag 20 april 2006 01:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook, maar wat doen enzo?.
En jus! En nee! NEE!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het gebruikelijke:
bier drinken en foto's maken van c_c
Geen pindakaas in utrechtquote:Op donderdag 20 april 2006 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar kunnen we wat aan doen.
De bedoeling is dat we dan naar de Stairway lopen en daar wat gaan drinken. Vervolgens wachten we tot de rest gearriveerd is en houden we telefonisch contact. Daarna gaan we eten bij de Mc Donald's (quote:Op donderdag 20 april 2006 01:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook, maar wat doen enzo?.
http://paskamer.postbank.nl/quote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De mijne is bijna verlopen, moet een nieuwe aan laten maken in FB. Maar in zo'n plaatst zit je altijd tussen de werklozen en je zit 3 uur te wahcten met een nummertje in je hand!
Ja, nog naar een kroeg of club? Ergens waar je entree moet betalen of zoiets als een restaurant ofzo(Dat ik weet waar ik geld voor moet hebben)quote:Op donderdag 20 april 2006 01:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het gebruikelijke:
bier drinken en foto's maken van c_c
Stairways?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
De bedoeling is dat we dan naar de Stairway lopen en daar wat gaan drinken. Vervolgens wachten we tot de rest gearriveerd is en houden we telefonisch contact. Daarna gaan we eten bij de Mc Donald's () en het gezellig maken natuurlijk!
![]()
Stairway to Heaven. Café in Utreg. Toph. En eten dus bij de McD (haha, McDavid) (Ja moek, de McD ja, geen restaurant).quote:
ik zal voor iedereen een boterham met pindakaas meenemen! [quote:Op donderdag 20 april 2006 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stairway to Heaven. Café in Utreg. Toph. En eten dus bij de McD (haha, McDavid) (Ja moek, de McD ja, geen restaurant).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |