Nummer 1, ja.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef Sokolsky het volgende:
Evil Dead?
Ocean's Eleven - Clooney - Peacemaker - Kidman - Dogville - Bettany - Da Vinci Codequote:Op woensdag 19 april 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde het met een grote omweg doen, via Hard rain, Ocean's Eleven of Traffic en dan ergens bij Da Vinci Code uitkomen, maar dat lukte niet.
Hmm ja. In Ocean's Eleven zitten zoveel beroemde acteurs, ik weet zeker dat het nog op een andere manier kan.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ocean's Eleven - Clooney - Peacemaker - Kidman - Dogville - Bettany - Da Vinci Code
(maar dan had je het niet in vier stappen gered)
Zo makkelijk dus.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:02 schreef Sokolsky het volgende:
The Shootist?
Dat is Spike Spiegel uit de anime Cowboy Bebop, die ik jaren geleden een keer heb gezien. eigenlijk wel tijd voor een nieuwequote:
Dat was mijn probleem niet, mijn probleem ligt bij Johnny Depp eigenlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 23:12 schreef Sokolsky het volgende:
Hij valt wel mee hoor. EM is een eind onderweg. De truc is natuurlijk om vanuit Polen/Frankrijk de overstap naar USA te maken.
Bedankt voor het goede nieuwsquote:Op woensdag 19 april 2006 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Six Degrees of Kevin Bacon mag je geen regisseurs gebruiken.
Bij de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |