Laat ik het goed rekenenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Peter Sarsgaard = Garden State speelde hij in met Natalie Portman die was even een item met Jake Gyllenhaal maar die koos toch voor Kirsten Dunst (de mazzelpik) en die speelde samen met Toby in Spiderman.
Ach ik heb er niet zo'n probleem mee met niet filmlinks. Maar het moet wel duidelijk aangegeven zijn of het een alleen filmlinkvraag wordt of een waar andere zaken ook tellen. En Ericus deed dat heel duidelijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:36 schreef Sokolsky het volgende:
eh... ja, dat is die ene.
Overigens hebben we nu gisteren en vandaag een Bacongame gehad; gisteren wilde ik een niet-film-link maken (Connery en Brosnan speelden beiden Bond) maar toen mocht dat niet; vandaag zijn niet-film-links wel goed. Ik vind het type vraag wel aardig, maar wil hier graag een duidelijke lijn in hebben. Zullen we voortaan alleen via films gaan linken?
Oh, ik zie nu pas de edit van EMquote:Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb er niet zo'n probleem mee met niet filmlinks. Maar het moet wel duidelijk aangegeven zijn of het een alleen filmlinkvraag wordt of een waar andere zaken ook tellen. En Ericus deed dat heel duidelijk.
Dolle_Hond +1quote:Op woensdag 19 april 2006 18:43 schreef dolle_hond het volgende:
jason schwartzman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |