quote:Op donderdag 20 april 2006 08:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Smakelijk...
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:11 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
![]()
* ReSpawn wordt weer een klein jongetje..
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:58 schreef Doff het volgende:
Silent Hill
Met dat meisje in die jurk moest ik ineens aan Silent Hill denken. Ziet er idd wel gaaf uit.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:03 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Doff +1
Ik ben benieuwd, als ik de foto's op de website zo zie, lijkt het alsof de film eer doet aan het spel.
[afbeelding]
Ik had hetzelfde idee bij dat meisje.. en bij dat tweede plaatje dacht ik toevallig eventjes dat het een screenshot was van een computerspelletje.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:07 schreef Doff het volgende:
Met dat meisje in die jurk moest ik ineens aan Silent Hill denken. Ziet er idd wel gaaf uit.
En weer snel.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:17 schreef Phennim het volgende:
inside man
Memorabele quote ook van een TOP film.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:20 schreef Doff het volgende:
En weer snel.
Ik vond 'm een klein beetje tegenvallen. Stoorde me ook aan Jodie Foster.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:24 schreef Phennim het volgende:
[..]
Memorabele quote ook van een TOP film.
Nooit bij stil gestaan. Als het toeval is wel opvallend dat een Oost Europees landje weer als niet bekend land bij de Verenigde Staten naar voren komtquote:Op donderdag 20 april 2006 10:33 schreef Sokolsky het volgende:
Ik moest grinniken om die Albaniërs, maar ik weet niet of dat een bewuste verwijzing naar Wag the Dog was.
ik doe mee, ik doe mee of ben ik niet welkomquote:Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, dan moet je eerst weten wie er in Ned Kelly spelen he? Laat ik maar wat anders gaan doen
Noami Watts, Heath Ledger en Orlando Bloom, in ieder geval.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, dan moet je eerst weten wie er in Ned Kelly spelen he? Laat ik maar wat anders gaan doen
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Noami Watts, Heath Ledger en Orlando Bloom, in ieder geval.
En dan ga ik van Ned Kelly, met Heath Ledger, naar Brokeback Mountain, met Jake Gyllenhaal, naar Donnie Darko met Maggie Gyllenhaal, naar Secretary.
Werkt!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zo probeer ik mijn droevige FMT-vorm van het moment te verhullen...
Snelquote:Op donderdag 20 april 2006 11:13 schreef dyonvbaal het volgende:
transamerica
Zou kunnen, maar neequote:Op donderdag 20 april 2006 11:25 schreef Doff het volgende:
Minority Report?
Toppie, was ook wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:26 schreef latislos het volgende:
akira?
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:55 schreef Sokolsky het volgende:
En Anthony Quinn, dus dat brengt ons bij The Guns of Navarone. Met David Niven, ook.
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat wordt wachten op dolle_hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |