abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37183686
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:18 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Nee, dat zorgt er voor dat wanneer deze vinding wordt toegepast, andere fabrikanten aan Philips moeten betalen voor een licentie.
Alleen vraag ik me af of het wel ooit wordt toegepast aangezien het merk zich dan totaal niet geliefd maakt.
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:48:51 #152
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_37184070
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef Mirage het volgende:
Nou jaaaa zeg......
volslagen idioot ! Denk men er nou echt over om zo ver te gaan de consument te dwíngen reclame te kijken ?? De sigaretten reclames zijn verboden omdat het zogenaamd zou aanzetten tot zelfdestructief gedrag.... nou, de tendens van het meer uitgeven dan er binnen komt is minstens zo zelfdestructief en dat (en ongezond leven) wordt op deze manier gewoon gepusht.
(reclames zijn ervoor ontworpen om mensen te beïnvloeden, en ik ga er dan ook van uit dat ze op een groot deel van de bevolking zeker effect hebben)

ik tyft het hele ding mijn huis uit.
Wellicht zal men in de toekomst middels een bepaalde constructie een groep WEL aan zo'n apparaat krijgen.

Een aparte box voor zenders met bijvoorbeeld de allernieuwste films, (netzoals de betaalkanalen nu), alleen dan ZONDER dat je ervoor hoeft te betalen, echter WEL met verplicht te kijken reclame. Dit met in het achterhoofd een (in de toekomst) steeds grotere gewenning aan reclame en een minder kapitaalkrachtige 'tv-verslaafde' doelgroep.
Krekker is de bom!
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:02:03 #153
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37184367
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Alleen vraag ik me af of het wel ooit wordt toegepast aangezien het merk zich dan totaal niet geliefd maakt.
Als het wordt toegepast dan zal het in een situatie zijn waarin de consument geen keuze heeft, net zoals nu gebeurt met DRM. Uitzendingen zullen dan zodanig worden gecodeerd dat ze alleen zijn te ontvangen door de speciale toestellen met een ingebouwde reclame-controller. Dat biedt ook weer ruimte voor nieuwe mogelijkheden op het gebied van marketing. Je krijgt als consument bijvoorbeeld de mogelijkheid om te kiezen tussen een goedkoop of gratis abonnement met reclame of een duurder abonnement zonder reclame.
pi_37235633
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:02 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Als het wordt toegepast dan zal het in een situatie zijn waarin de consument geen keuze heeft, net zoals nu gebeurt met DRM. Uitzendingen zullen dan zodanig worden gecodeerd dat ze alleen zijn te ontvangen door de speciale toestellen met een ingebouwde reclame-controller. Dat biedt ook weer ruimte voor nieuwe mogelijkheden op het gebied van marketing. Je krijgt als consument bijvoorbeeld de mogelijkheid om te kiezen tussen een goedkoop of gratis abonnement met reclame of een duurder abonnement zonder reclame.
Wat is DRM voor een ontwikkeling? Heb dat niet echt gevolgd.
  maandag 24 april 2006 @ 08:46:33 #155
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37235779
quote:
Op maandag 24 april 2006 08:27 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Wat is DRM voor een ontwikkeling? Heb dat niet echt gevolgd.
Digital Rights Management.

MS heeft een enorm DRM programma, wat veel en veel verder gaat dan dit Philips patent, maar daar hoor je alleen "Nerds" over, de gemiddelde fokker of SBS kijker denkt niet verder dan een tieten en achtervolgings film die hij opneemt op VHS en denkt dat ie zo niet meer kan doorspoelen..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:51:16 #156
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37597147
Ik schop deze maar.

Digitale radio kennen we al hé? Nou, bij deze dan.
quote:
Digital Radio Flag Archive

Radio broadcasters have begun rolling out a new digital radio technology, known as "HD Radio," which piggybacks digital signals onto traditional analog FM and AM frequencies. The new technology, developed by iBiquity, is meant to supplement, not replace, traditional analog radio.

The recording industry sees the introduction of this new radio technology as an opportunity to renew their decades long effort to take away your right to make personal recordings off the air. Taking a page from the movie business, the recording industry is asking the FCC to force technology companies to incorporate "content protection" technologies that would hobble home recording technologies for HD Radio. Led by the RIAA, the recording industry is particularly eager to make sure that there will never be a TiVo-like recorder for radio.

The FCC's "Further Notice of Proposed Rulemaking and Notice of Inquiry" [PDF, 300k] regarding RIAA's proposed "broadcast flag" for digital HD radio (released April 20, 2004).

[..]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')