quote:Dat stelt me gerust.
Op zaterdag 22 juni 2002 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Ain't it cool news vonden ze hem niks.
quote:Harry loopt echt te zeiken laatste tijd met z'n reviews... kutfilms vind ie goed, goede films slecht... mijn tip: hou op AICN de reviews van Moriarty in de gaten, en negeer die van Harry
Op zaterdag 22 juni 2002 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Ain't it cool news vonden ze hem niks.
Mooie opening, maar ik had nog iets meer verwacht. Bij de exit polls kreeg de film van het publiek een B+...ik had verwacht dat dat een A zou worden als je de reviews zo zag.
IK KAN DUS NIET WACHTEN
imdb cijfer tot nu toe: 8.7
quote:Leuk, die afkortingen, maar ik heb geen idee wat ze zijn...
Op maandag 24 juni 2002 18:08 schreef Stormvogel het volgende:
Ik vind dat MR een beetje op een dom moment is uitgebracht. Het is een vrij ingewikkelde film die je niet in de zomer moet uitbrengen. Kijk maar naar de concurrentie: MIB2 volgende week. deze week SD, L&S TBI en SOAF. Begin september was beter geweest, als er niet veel concurrentie is.
Verder klopt het wel wat je zegt, al zou ik hem nog gaan kijken als het asfalt onder mijn schoenen 3 cm dik aangekoekt zat midden in de zomer... Met de matrix ook gedaan, en ging er totaal onvoorbereidt heen, maar was een aangename verassing.
Lang geleden dat ik zo'n goede Science Fiction film heb gezien, wat mij betreft de film van het jaar!
Het is echt een hele donkere science fiction thriller, heel iets anders dan de gemiddelde zomer blockbuster zoals Scooby Doo of misschien zelfs Spiderman. Het is echt een hele volwassen film.
Ik ga verder niks weggeven, maar ga deze film zeker zien!
In Nederland is de release wel goed getimed, mooi in het naseizoen : 3 Oktober is volgens mij de release..
[Dit bericht is gewijzigd door Wooly_Mammoth op 25-06-2002 10:30]
quote:Minority report is op 1 binnen gekomen in america. Als tweede is de nieuwe disney film Lilo&Stitch
Op maandag 24 juni 2002 15:39 schreef Mike het volgende:
Minority Report is deze week als 2de geopend, achter de nieuwe Disneyfilm. In z'n eerste weekend haalde de film 35.8 miljoen dollar op.Mooie opening, maar ik had nog iets meer verwacht. Bij de exit polls kreeg de film van het publiek een B+...ik had verwacht dat dat een A zou worden als je de reviews zo zag.
Check:
http://www.filmfocus.nl/news/nieuwsbericht.asp?id=3088&ma_id=0
Ook op andere sites staat dat MR de nieuwe nr 1 van de USA boxoffice is
quote:Klopt. In de gecorrigeerde staat van maandag is Minority Report toch nog voorbij Lilo & Stitch geschoven.
Op dinsdag 25 juni 2002 17:52 schreef Taiwo het volgende:[..]
Minority report is op 1 binnen gekomen in america. Als tweede is de nieuwe disney film Lilo&Stitch
Check:
http://www.filmfocus.nl/news/nieuwsbericht.asp?id=3088&ma_id=0
Ook op andere sites staat dat MR de nieuwe nr 1 van de USA boxoffice is
quote:Hear hear...
Op maandag 24 juni 2002 15:35 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
Harry loopt echt te zeiken laatste tijd met z'n reviews... kutfilms vind ie goed, goede films slecht... mijn tip: hou op AICN de reviews van Moriarty in de gaten, en negeer die van Harry
quote:ja die sample die ik gedownload had was inderdaad erg donker ja
Op dinsdag 25 juni 2002 10:14 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Het is echt een hele donkere science fiction thriller
Ik vond hem wel leuk, maar niet briljant ofzo.
Vooral het begin was erg saai, als die in nederland uitkomt hoef ik er in elk geval niet meer heen.
quote:3,5 maand. Voor die tijd moet er toch wel een goede rip te leechen zijn.
Op dinsdag 25 juni 2002 10:14 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
3 Oktober is volgens mij de release..
Conclusie: zeker gaan zien als die in Nederland uitkomt, ook voor de Cruise-haters. Het is dit keer niet zo'n ego-show als MI:2. (O ja, let op de zenuwtrek in Cruise's bovenarm! Geweldig! Dat komt ervan als extra gespierd je scene in wil stappen
Steven Spielberg has given the Producers Guild of America added ammunition in its battle with studios over the practice of dispensing producing credits to people who have little or nothing to do with the actual production of a movie. In an interview with today's (Monday) London Telegraph, Spielberg expressed his perturbation over director Jan de Bont's producer screen credit for Minority Report. Although initial reports had indicated that de Bont was close to being named director of the film until Spielberg became available, Spielberg now says that de Bont "never saw the movie ... never visited the set and never did any work on it at all. He simply had it in his deal that he was the producer. This is the whole thing about Hollywood deal-making: if somebody has a deal to be a producer, he doesn't have to show up, he just gets his name on the screen."
Op het vliegveld van Sydney staat trouwens de Lexus die ze in de film gebruiken
Vul in het URL ipv "Dude" je eigen naam in.
sterk verhaal, erg veel stoere vondsten (de manier waarop Cruise door de "beelden" bladert...), lekker duister (vooral voor een Spielberg), maar nét niet datgene dat een film écht super maakt (imho)
Een spannend verhaal, superstoere actiescènes en een paar redelijk onverwachte wendingen zorgden ervoor dat de Smots met een dikke smile op zijn smoel de zaal uitliep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |