abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juni 2002 @ 13:13:41 #26
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_4701129
Ben erg benieuwd naar deze film ..... teaser en trailer zien er tot nu toe ook wel erg gelikt uit ....
Smell the flowers while you can....
pi_4701140
Bij Ain't it cool news vonden ze hem niks.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 22 juni 2002 @ 13:18:16 #28
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_4701164
Harry heeft niet altijd gelijk ......
Smell the flowers while you can....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juni 2002 @ 13:31:28 #29
862 Arcee
Look closer
pi_4701288
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
Dat stelt me gerust.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_4730562
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
Harry loopt echt te zeiken laatste tijd met z'n reviews... kutfilms vind ie goed, goede films slecht... mijn tip: hou op AICN de reviews van Moriarty in de gaten, en negeer die van Harry
  Moderator maandag 24 juni 2002 @ 15:39:13 #31
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_4730617
Minority Report is deze week als 2de geopend, achter de nieuwe Disneyfilm. In z'n eerste weekend haalde de film 35.8 miljoen dollar op.

Mooie opening, maar ik had nog iets meer verwacht. Bij de exit polls kreeg de film van het publiek een B+...ik had verwacht dat dat een A zou worden als je de reviews zo zag.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 24 juni 2002 @ 18:08:04 #32
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_4732897
Ik vind dat MR een beetje op een dom moment is uitgebracht. Het is een vrij ingewikkelde film die je niet in de zomer moet uitbrengen. Kijk maar naar de concurrentie: MIB2 volgende week. deze week SD, L&S TBI en SOAF. Begin september was beter geweest, als er niet veel concurrentie is.
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_4733558
8.7 op imdb

ik raad verder aan, de trailer niet te kijken

pi_4734778
De meeste recensenten zijn 't er over eens: een nieuw meesterwerk van Spielberg.

IK KAN DUS NIET WACHTEN

imdb cijfer tot nu toe: 8.7

maandag 24 juni 2002 @ 20:50:00 #35
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4735037
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:08 schreef Stormvogel het volgende:
Ik vind dat MR een beetje op een dom moment is uitgebracht. Het is een vrij ingewikkelde film die je niet in de zomer moet uitbrengen. Kijk maar naar de concurrentie: MIB2 volgende week. deze week SD, L&S TBI en SOAF. Begin september was beter geweest, als er niet veel concurrentie is.
Leuk, die afkortingen, maar ik heb geen idee wat ze zijn...

Verder klopt het wel wat je zegt, al zou ik hem nog gaan kijken als het asfalt onder mijn schoenen 3 cm dik aangekoekt zat midden in de zomer... Met de matrix ook gedaan, en ging er totaal onvoorbereidt heen, maar was een aangename verassing.

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 25 juni 2002 @ 10:14:40 #36
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4741090
Wow! wat een film zeg! het lijkt wel of Spielberg nog steeds een beetje onder invloed is van het Kubrick virus, dat ie met AI heeft opgelopen!

Lang geleden dat ik zo'n goede Science Fiction film heb gezien, wat mij betreft de film van het jaar!

Het is echt een hele donkere science fiction thriller, heel iets anders dan de gemiddelde zomer blockbuster zoals Scooby Doo of misschien zelfs Spiderman. Het is echt een hele volwassen film.

Ik ga verder niks weggeven, maar ga deze film zeker zien!

In Nederland is de release wel goed getimed, mooi in het naseizoen : 3 Oktober is volgens mij de release..

[Dit bericht is gewijzigd door Wooly_Mammoth op 25-06-2002 10:30]

Laat die gedachte maar even marineren...
pi_4749203
quote:
Op maandag 24 juni 2002 15:39 schreef Mike het volgende:
Minority Report is deze week als 2de geopend, achter de nieuwe Disneyfilm. In z'n eerste weekend haalde de film 35.8 miljoen dollar op.

Mooie opening, maar ik had nog iets meer verwacht. Bij de exit polls kreeg de film van het publiek een B+...ik had verwacht dat dat een A zou worden als je de reviews zo zag.

Minority report is op 1 binnen gekomen in america. Als tweede is de nieuwe disney film Lilo&Stitch

Check:
http://www.filmfocus.nl/news/nieuwsbericht.asp?id=3088&ma_id=0
Ook op andere sites staat dat MR de nieuwe nr 1 van de USA boxoffice is

There can be no triumph without loss
  Moderator dinsdag 25 juni 2002 @ 17:54:19 #38
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_4749220
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 17:52 schreef Taiwo het volgende:

[..]

Minority report is op 1 binnen gekomen in america. Als tweede is de nieuwe disney film Lilo&Stitch

Check:
http://www.filmfocus.nl/news/nieuwsbericht.asp?id=3088&ma_id=0
Ook op andere sites staat dat MR de nieuwe nr 1 van de USA boxoffice is

Klopt. In de gecorrigeerde staat van maandag is Minority Report toch nog voorbij Lilo & Stitch geschoven.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 25 juni 2002 @ 21:28:23 #39
23844 thorgal
Goeie Bak !
pi_4752100
quote:
Op maandag 24 juni 2002 15:35 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[..]

Harry loopt echt te zeiken laatste tijd met z'n reviews... kutfilms vind ie goed, goede films slecht... mijn tip: hou op AICN de reviews van Moriarty in de gaten, en negeer die van Harry

Hear hear...
[ot]mijnheers reactie op Attack of the Clones was bvb wel erg rooskleurig [/ot]
"We need not fear the expression of ideas --- we do need to fear their suppression."
pi_4752160
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 10:14 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Het is echt een hele donkere science fiction thriller
ja die sample die ik gedownload had was inderdaad erg donker ja ik wacht nog even op een betere versie (of desnoods 3 oktober)
  dinsdag 25 juni 2002 @ 22:11:38 #41
23784 RobLi088
Windtalker
pi_4752900
Ik ben er gisteravond heen geweest.

Ik vond hem wel leuk, maar niet briljant ofzo.
Vooral het begin was erg saai, als die in nederland uitkomt hoef ik er in elk geval niet meer heen.

dinsdag 25 juni 2002 @ 23:23:47 #42
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_4754816
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 10:14 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
3 Oktober is volgens mij de release..
3,5 maand. Voor die tijd moet er toch wel een goede rip te leechen zijn.
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
  maandag 1 juli 2002 @ 11:58:10 #43
3949 REVV
That does it! Include me out!
pi_4830154
Ik heb hem afgelopen woensdag in de USA gezien en ik moet zeggen: goede film! Ik was niet zo overdonderd als bij The Matrix, maar de SFX zijn erg mooi.
Ik vond in tegenstelling tot wat hierboven gepost werd, het begin juist erg goed, maar het einde wat voorspelbaar, eigenlijk een gewone whodunnit.
Ik vind dat je de film overigens meer moet vergelijken met dystopische films als Bladerunner (he, wat een toeval hè, gezien de schrijver van dit korte verhaal) en 1984. Niets verslaat Bladerunner qua diepgang, maar MR is een goede film in dat rijtje. Actiescenes zijn erg goed in beeld gebracht (laat dat maar aan Jan de Bont over), interessante karakters (met name de overheidsfunctionaris, wie is dat? goed acteur!) en een aardig thrillerplot. Ik vond er alleen voor Spielberg-begrippen weinig (zwarte) humor in zitten.

Conclusie: zeker gaan zien als die in Nederland uitkomt, ook voor de Cruise-haters. Het is dit keer niet zo'n ego-show als MI:2. (O ja, let op de zenuwtrek in Cruise's bovenarm! Geweldig! Dat komt ervan als extra gespierd je scene in wil stappen

Van alles teveel is niets goed...
  maandag 1 juli 2002 @ 12:24:09 #44
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_4830516
Zijn jullie ook al allemaal bij www.precrime geweest? Doen!
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  maandag 1 juli 2002 @ 22:34:57 #45
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_4838835
Spielberg Says de Bont Did Nothing To Deserve Credit on Report

Steven Spielberg has given the Producers Guild of America added ammunition in its battle with studios over the practice of dispensing producing credits to people who have little or nothing to do with the actual production of a movie. In an interview with today's (Monday) London Telegraph, Spielberg expressed his perturbation over director Jan de Bont's producer screen credit for Minority Report. Although initial reports had indicated that de Bont was close to being named director of the film until Spielberg became available, Spielberg now says that de Bont "never saw the movie ... never visited the set and never did any work on it at all. He simply had it in his deal that he was the producer. This is the whole thing about Hollywood deal-making: if somebody has a deal to be a producer, he doesn't have to show up, he just gets his name on the screen."

pi_4871329
Dit is echt een enorm goede film! Echt een heel goed verhaal, je hebt geen idee waar het heengaat. Zeker de moeite waard om te zien...

Op het vliegveld van Sydney staat trouwens de Lexus die ze in de film gebruiken

woensdag 3 juli 2002 @ 22:29:20 #47
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_4873953
Kenden de FOK!-kers deze al?
http://www.lexus.com/minorityreport/index/play.jsp?first_name=Dude
Heel erg mooi gemaakt.

Vul in het URL ipv "Dude" je eigen naam in.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_5277235
mwah lichtelijk tegenvallend, gezien de #80 positie op imdb

sterk verhaal, erg veel stoere vondsten (de manier waarop Cruise door de "beelden" bladert...), lekker duister (vooral voor een Spielberg), maar nét niet datgene dat een film écht super maakt (imho)

pi_5319365
Ik heb 'm twee dagen geleden in Londen gezien en ik was serieus onder de indruk van deze film. Hij boeit elke minuut! Het verhaal vond ik één van de sterkere punten van de film en ook al komt er niet echt veel actie in de film voor, hij is erg amuserend en onderhoudend. Zekerste weten één van de betere films van het jaar 2002! Checken dus!
  dinsdag 24 september 2002 @ 10:41:05 #50
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_5945594
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Ik heb Minority Report gisteren gezien in Tuschinski, en ik vond het een héle coole film.

Een spannend verhaal, superstoere actiescènes en een paar redelijk onverwachte wendingen zorgden ervoor dat de Smots met een dikke smile op zijn smoel de zaal uitliep.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')