Lijkt me een ontzettend spannende film, ook beangstigend in sommige opzichten.
hier is de trailer te vinden:
http://www.apple.com/trailers/fox/minority_report/
(quicktime nodig)
[net trailer gezien]
Damn, phatte sfeer en special fx man
Ik vind dat de trailer weinig liet zien. Deed me een beetje denken aan een oude SF-film met Tom Selleck.
Wel zijn er foto's van de set op internet te vinden, die zien er wel lekker uit, maar veel is er nog niet te vinden.
PS: al ben ik totaal niet homo, maar Tom ziet er gewoon beter uit met kort haar ala Misssion: Impossible (1), nu gelukkig weer terug (meer een roofdier ipv een langhaar tekkel)
Zag er erg gaaf uit, heel futoristisch maar niet zo ongeloofwaardig als bv. AI.
Komt in nederland helaas pas uit op 3 Oktober. en in Antwerpen pas op 16 oktober (nog langer wachten)
(In America al op 28 juni)
Ben heel benieuwd hoe het script verder in elkaar zit. (tot nu toe weet ik niet meer dan dat T. Cruise als lid van het department of Precrime, zelf wordt verdacht van een nog te plegen crime)
quote:Goeie film trouwens! Met Gene Simmons (KISS) in een onverwacht coole schurkenrol.
Op zondag 09 december 2001 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind dat de trailer weinig liet zien. Deed me een beetje denken aan een oude SF-film met Tom Selleck.
quote:DAMN! even Checken!
Op vrijdag 29 maart 2002 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe trailer is uit!http://www.dreamworksfansite.com/minorityreport
Ik ben benieuwd!
De film loopt daar met 95% weg. Zie je niet vaak met dit soort pretentieuze Sci-fi thrillers, dus het moet wel wederom een topper zijn van Steven.
Ik hoop stiekem op een uitgelekte DVD-screener, duurt mij weer allemaal veel te lang voordat ie hier in de bios is...
Maar ja, we hebben in ieder geval weer een mooie film in het vooruitzicht.
quote:Idd, belachelijk.
Op vrijdag 21 juni 2002 22:09 schreef Swordfish het volgende:
Helaas verschijnt de film pas begin oktober (!!) hier in de
* Arcee is errug benieuwd naar deze film.
quote:Ja, heel veel. Ik denk dan ook dat de opening een behoorlijk bedrag op zal leveren.
Op vrijdag 21 juni 2002 22:17 schreef Imi het volgende:
Die zag je echt veel op die bussen in New York he Mike?
quote:Dat vind ik totaal oninteressant. Ik zou alleen willen weten of de film leuk is.
Op vrijdag 21 juni 2002 22:18 schreef Mike het volgende:[..]
Ja, heel veel. Ik denk dan ook dat de opening een behoorlijk bedrag op zal leveren.
quote:Idd, maar ook weer niet te veel, want het lijkt me een intelligente film en Piet Popcorn moet natuurlijk niet te veel na hoeven denken.
Op vrijdag 21 juni 2002 22:18 schreef Mike het volgende:
Ja, heel veel. Ik denk dan ook dat de opening een behoorlijk bedrag op zal leveren.
quote:Cream of the Crop is 100% zelfs.
Op donderdag 20 juni 2002 17:24 schreef michelos het volgende:
Inderdaad. Bij www.rottentomatoes.com, die altijd het hele zooitje kritische reviewers/kranten/tijdschriften quoten, zit er maar een enkeling bij die het niks vond.De film loopt daar met 95% weg. Zie je niet vaak met dit soort pretentieuze Sci-fi thrillers, dus het moet wel wederom een topper zijn van Steven.
Behalve De Bont's productiemaatschappij doen er nu nog tig mee, maar De Bont heeft het allemaal in eerste instantie opgezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |