nou ja zeg... wil je dan een of ander zeikwijf dat constant aan je kop zit te bleren of je niet kan vragen of het geluid wat zachter kan...quote:
'Zeikwijf' blijft thuis... Ik ga met twee mannen!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou ja zeg... wil je dan een of ander zeikwijf dat constant aan je kop zit te bleren of je niet kan vragen of het geluid wat zachter kan...
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Zeikwijf' blijft thuis... Ik ga met twee mannen!![]()
Zeg, iets meer respect voor Thom Yorke kan ook welquote:Op woensdag 19 april 2006 16:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
een of ander zeikwijf dat constant aan je kop zit te bleren
Omdat ?!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, iets meer respect voor Thom Yorke kan ook wel.
Jij ziet zeker weer een opportunity om d'r mee te vragen naar de film?quote:
hmm 9 mei.. moet kunnenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet zeker weer een opportunity om d'r mee te vragen naar de film?![]()
9 mei was het toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet zeker weer een opportunity om d'r mee te vragen naar de film?![]()
Ach, ik uit met twee kerels, dan moet zij dat ook mogen...quote:
Klinkt fairquote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, ik uit met twee kerels, dan moet zij dat ook mogen...![]()
*eensch isquote:
Goed, dan ga ik mijn vrouwelijke date voor vanavond es ophalen...quote:
neem je een ontstopper mee?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik mijn vrouwelijke date voor vanavond es ophalen...![]()
Zo zou je 'm ook kunnen noemen ja...quote:
met een stuk rubber op het eindquote:Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zou je 'm ook kunnen noemen ja...![]()
Ik zou uitkijken hier hoorquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef AirwiN het volgende:
Goed, dan ga ik mijn vrouwelijke date voor vanavond es ophalen...![]()
zou een geloofssysteem met meerdere goden niet een veel harmonieuzere samenleving opleveren dan een aantal mono-theistische geloven bij elkaar?quote:
Ik verwijs je naar het Griekse Pantheon op de Olympus en zeg: neequote:Op woensdag 19 april 2006 17:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
zou een geloofssysteem met meerdere goden niet een veel harmonieuzere samenleving opleveren dan een aantal mono-theistische geloven bij elkaar?
Een samenleving zonder goden lijkt mij persoonlijk nog wel het meest harmonieus.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:13 schreef nixxx het volgende:
zou een geloofssysteem met meerdere goden niet een veel harmonieuzere samenleving opleveren dan een aantal mono-theistische geloven bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |