Teveel eerquote:Op woensdag 19 april 2006 19:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben ik te aanwezig? Is nu iedereen bang?![]()
Bang? Voorquote:
Neem je ze alle drie . . .quote:Op woensdag 19 april 2006 19:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben niet in staat om te kiezen. Of misschien.. ben ik gewoon hebberig.
Je kan in ieder geval tegen je verlies.quote:
Dan zet ik jou wel bij moks-tijd in mn schema, mmkay?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:27 schreef Dickies het volgende:
En ik doe enkel MVV.
4 tietenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan zet ik jou wel bij moks-tijd in mn schema, mmkay?
Net als paashaas.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kennen, kennen. Kennen is een groot woord.
Geef maar toe, dit zeg je alleen om Joey te pestenquote:
tja.. het is geen rock..quote:
Had ik maar een badquote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier wel een bad alleen ik lig er bijna nooit in
ik snap dat echt niet! Hebben mensen een tuin en een bad, maken ze er nooit gebruik van! Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier wel een bad alleen ik lig er bijna nooit in
Ow maar er word wel gebruikt van gemaakt hoor, Thijs zit er om de dag inquote:Op woensdag 19 april 2006 22:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik snap dat echt niet! Hebben mensen een tuin en een bad, maken ze er nooit gebruik van! Het zou verboden moeten worden![]()
Bad is er om heerlijk in te ontspannen na een drukke dagquote:Op woensdag 19 april 2006 22:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ow maar er word wel gebruikt van gemaakt hoor, Thijs zit er om de dag in
Samen in badquote:Op woensdag 19 april 2006 22:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Bad is mij ietwat te klein en dan lig ik weer niet lekker en dan is de muziek weer saai en dan hoor ik weer wat
neh ik kan me niet echt meer ontspannen in bad zeg maar.
Tenzij ik alleen thuis zou zijn denk ik en de telefoons eruit trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |