Omdat ?!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, iets meer respect voor Thom Yorke kan ook wel.
Jij ziet zeker weer een opportunity om d'r mee te vragen naar de film?quote:
hmm 9 mei.. moet kunnenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet zeker weer een opportunity om d'r mee te vragen naar de film?![]()
9 mei was het toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet zeker weer een opportunity om d'r mee te vragen naar de film?![]()
Ach, ik uit met twee kerels, dan moet zij dat ook mogen...quote:
Klinkt fairquote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, ik uit met twee kerels, dan moet zij dat ook mogen...![]()
*eensch isquote:
Goed, dan ga ik mijn vrouwelijke date voor vanavond es ophalen...quote:
neem je een ontstopper mee?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik mijn vrouwelijke date voor vanavond es ophalen...![]()
Zo zou je 'm ook kunnen noemen ja...quote:
met een stuk rubber op het eindquote:Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zou je 'm ook kunnen noemen ja...![]()
Ik zou uitkijken hier hoorquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef AirwiN het volgende:
Goed, dan ga ik mijn vrouwelijke date voor vanavond es ophalen...![]()
zou een geloofssysteem met meerdere goden niet een veel harmonieuzere samenleving opleveren dan een aantal mono-theistische geloven bij elkaar?quote:
Ik verwijs je naar het Griekse Pantheon op de Olympus en zeg: neequote:Op woensdag 19 april 2006 17:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
zou een geloofssysteem met meerdere goden niet een veel harmonieuzere samenleving opleveren dan een aantal mono-theistische geloven bij elkaar?
Een samenleving zonder goden lijkt mij persoonlijk nog wel het meest harmonieus.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:13 schreef nixxx het volgende:
zou een geloofssysteem met meerdere goden niet een veel harmonieuzere samenleving opleveren dan een aantal mono-theistische geloven bij elkaar?
Maar voorzover ik weet was het bij de grieken niet zo dat bv Zeus aanhangers hoofden af gingen snijden van zeg Hera aanhangers..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar het Griekse Pantheon op de Olympus en zeg: nee.
en dan hou ik de Noren in Asgard nog in reserve
het lijkt me makkelijker om een heel grote groep mensen die in de ene soort BS geloven over te laten schakelen naar een ander soort BS, dan om ze om te vormen tot rationele mensenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een samenleving zonder goden lijkt mij persoonlijk nog wel het meest harmonieus.
Dat gebeurde wel, maar met wat directere interventie van de desbetreffende goden (oa. Apollo die Paris bijstaat bij het doden van Achilles).quote:Op woensdag 19 april 2006 17:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar voorzover ik weet was het bij de grieken niet zo dat bv Zeus aanhangers hoofden af gingen snijden van zeg Hera aanhangers..
Klinkt als een gevaarlijk soort honger...quote:Op woensdag 19 april 2006 17:20 schreef Polen het volgende:
"Deze honger stilt men niet met voedsel..."
ik heb trekquote:
je lijkt net een jongetjequote:Op woensdag 19 april 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
pimp hier met je oude baby-foto's... en nu? toen was ik nog lief
Middag allemaal
Die zin is voor mij een jeugdtraumaquote:Op woensdag 19 april 2006 17:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
je lijkt net een jongetjeop je oude foto dus he..
ooops sorryquote:Op woensdag 19 april 2006 17:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Die zin is voor mij een jeugdtraumamijn haar wilde niet groeien etc
Geboortedatum: 1988-02-20quote:Op woensdag 19 april 2006 17:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Maar des te meer vrouw ben ik nu
ik ben volwassen hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 17:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1988-02-20
Meisje noemen we datof hoogstens jongedame
Ja, maar nixxx voelt zich zo oud als hij zich realiseert dat meisjes uit 1988 al volwassen kunnen zijnquote:
En wat mag het wel dan wezen ??quote:Op woensdag 19 april 2006 18:12 schreef Thisbe het volgende:
Dag poppies, wederom heb ik een door mij felbegeerd artikel niet kunnen vinden![]()
Er zijn vele variaties Tarzan hoor!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:12 schreef Thisbe het volgende:
Dag poppies, wederom heb ik een door mij felbegeerd artikel niet kunnen vinden![]()
Halloquote:Op woensdag 19 april 2006 19:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ha! Ook weer thuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |