het leven of het weer?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:48 schreef liefie_ het volgende:
toen werd het leven al weer wat minder zonniger
ach morgen probeer ik het stug opnieuw!
Dankje dankjequote:
zonnig zijn!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
het leven of het weer?
zet wat mooie muziek op, dan ben je zo weer het zonnetje
Totale verstopping...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:47 schreef Polen het volgende:
Zolang ik niet beweeg gaat het nog wel.
Wat is daar?
call your plumberquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
In vrolijke chemische kleurtjes.
Hmm, dat lijkt wel op een goedkope versie van een Oscar-awardquote:Op woensdag 19 april 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
In vrolijke chemische kleurtjes.
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt wel op een goedkope versie van een Oscar-award
of een pijnlijke versie van een butt-plug..
ik denk dat het oranje deel ingeplugd moet worden.. dan valt het wel mee met de pijnquote:Op woensdag 19 april 2006 15:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt wel op een goedkope versie van een Oscar-award
of een pijnlijke versie van een butt-plug..
Geen idee..vraag het aan Sararaats(op een 1 of andere manier doet mij die kleur ervan aan haar denken..)quote:
en nu met iets meer enthousiasmequote:Op woensdag 19 april 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
Zo, dat was verfrissend!
En ik heb meteen een leuke insteek voor het volgende artikel ... het wordt een spannend jongensverhaal!.
Want: bommen uit de Tweede Wereldoorlog en stoere mannen die weekenden doorbuffelen om toch de klanten op tijd te beleveren. De helden.
Dat enthousiasme bewaar ik voor mijn word.doc.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:11 schreef nixxx het volgende:
en nu met iets meer enthousiasme
take 2 !!
Komt er ook iets met bloembollen eten in voor, gezien de link met de voedselindustrie?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
Zo, dat was verfrissend!
En ik heb meteen een leuke insteek voor het volgende artikel ... het wordt een spannend jongensverhaal!.
Want: bommen uit de Tweede Wereldoorlog en stoere mannen die weekenden doorbuffelen om toch de klanten op tijd te beleveren. De helden.
Witte bollen.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:22 schreef nixxx het volgende:
[afbeelding]
het lijkt op een bloem daar achterop, en ik zie bollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |