Ik denk dat ze er bij deze foodservice organisatie heel blij mee zullen zijn als hun personeelsblad ineens vol met erotische verhalen staanquote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef webspider het volgende:
Maak er erotische artikelen van en zet je fantasie aan het werk
ik tel nooit verder dan tweequote:
Rosbiefquote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er bij deze foodservice organisatie heel blij mee zullen zijn als hun personeelsblad ineens vol met erotische verhalen staan.
Ah! Daar is de helft van mn broodje met gerookte kipsalade gebleven!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:24 schreef JoeyT het volgende:
Gewoon ff op de kop houden en schudden... Miss vind je ook stukjes tonijn en kip![]()
Waarschijnlijk wordt het dan stukken beter gelezen dan nu!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze er bij deze foodservice organisatie heel blij mee zullen zijn als hun personeelsblad ineens vol met erotische verhalen staan.
Waarschijnlijker wordt het dan niet eens gedrukt ... en zijn wij een grote klant kwijtquote:Op woensdag 19 april 2006 14:32 schreef Mokster het volgende:
Waarschijnlijk wordt het dan stukken beter gelezen dan nu!
Het is inmiddels geprakte kipsaladequote:Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah! Daar is de helft van mn broodje met gerookte kipsalade gebleven!![]()
met voedingsmiddelen kun je ook erotische verhalen maken... ik noem bv slagroom.. chocolade... wortels..quote:Op woensdag 19 april 2006 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijker wordt het dan niet eens gedrukt ... en zijn wij een grote klant kwijt.
Ananasquote:Op woensdag 19 april 2006 14:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
met voedingsmiddelen kun je ook erotische verhalen maken... ik noem bv slagroom.. chocolade... wortels..
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:34 schreef nixxx het volgende:
met voedingsmiddelen kun je ook erotische verhalen maken... ik noem bv slagroom.. chocolade... wortels..
2 kipfiletjesquote:
Dan toch maar een blokje om voor wat inspiratie en daarna nog even knallen op dat toetsenbord!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:33 schreef Copycat het volgende:
Waarschijnlijker wordt het dan niet eens gedrukt ... en zijn wij een grote klant kwijt.
Nou, schrijf het even tussendoor om weer geïnspireerd te raken. En lever vervolgens niet het verkeerde verhaal inquote:Op woensdag 19 april 2006 14:36 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel dat ws wél een stuk leuker schrijft!
find and replace is je beste vriendquote:Op woensdag 19 april 2006 14:38 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er alweer eentje af... nog 3 to go ...![]()
Het wachten is op iemand met voldoende principes om twee lapjes Linda McCartney vleesvervanger met een elastiekje te gebruikenquote:
dat is nou gewoon ziekquote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wachten is op iemand met voldoende principes om twee lapjes Linda McCartney vleesvervanger met een elastiekje te gebruiken.
Principes?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wachten is op iemand met voldoende principes om twee lapjes Linda McCartney vleesvervanger met een elastiekje te gebruiken.
LOLquote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |