Daar heb ik de afgelopen paar weken wel vaker last van. Dan ben ik een paar dagen erg energiek en dan weer een dag (of 2) heel erg moe. De dosering energietoevoer gata nog niet helemaal goed.quote:
Natuurlijk!quote:Op woensdag 19 april 2006 13:30 schreef PhaE het volgende:
Ja!
Hoi.
uitroepteken is na uitgebreid overleg met T_F, natuurlijk
Weet ik tochquote:Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij mag gewoon man blijven hoor, graag zelfs![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een ontzettende klinkklare onzin.
Soms heb je van die opmerkingen waar je werkelijk niets mooiers van kan maken. Dit was er zoeen.quote:
De pantoffel/vliegenmepper/ander mepapparaat was toch sneller geweest dunkt mij zo ...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag....
ik heb m niet dood hoeven maken.. na wat kunst en vliegwerk heb ik m naar buiten kunnen werken..![]()
Naja dit zo natuurlijk mooier zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Soms heb je van die opmerkingen waar je werkelijk niets mooiers van kan maken. Dit was er zoeen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een ontzettende klinkklare onzin. Lekkere geile anale sex![]()
Niet dat ik mij negatief wil uitlaten over de gesuggereerde toevoeging, maar ik was niet direct van plan om dergelijke zinnen te gebruiken in een reply gericht aan Ynske?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja dit zo natuurlijk mooier zijn
[..]
Ok daar kan ik respect voor hebben...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik mij negatief wil uitlaten over de gesuggereerde toevoeging, maar ik was niet direct van plan om dergelijke zinnen te gebruiken in een reply gericht aan Ynske?
ik vind dat een erg negatieve insteek Litphoquote:Op woensdag 19 april 2006 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik mij negatief wil uitlaten over de gesuggereerde toevoeging, maar ik was niet direct van plan om dergelijke zinnen te gebruiken in een reply gericht aan Ynske?
En ook niet in een reply aan jouquote:Op woensdag 19 april 2006 14:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vind dat een erg negatieve insteek Litpho(of negatief op het insteken
)
dat is dan weer wel positiefquote:
Moksssssquote:Op woensdag 19 april 2006 14:09 schreef Mokster het volgende:
Dusssss....
Dikke Jopenquote:
Eg welquote:Op woensdag 19 april 2006 14:09 schreef Mokster het volgende:
Dusssss....
Daar weet jij helemaal niets vanaf!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:10 schreef JoeyT het volgende:
Dikke Jopen
En, mijn advies van maandag nog opgevolgd?quote:
Egggggggg welquote:Op woensdag 19 april 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets vanaf!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |