Moet je m een speedboost geven op het laatst!quote:Op maandag 11 december 2006 09:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat brein was wel moeilijk ja, ik vind dat het spel soms wel te hoge eisen stelt! 120 M een konijntje gooienIk kwam gisteren met moeite over de 110
Naja, uiteindelijk is het wel gelukt
![]()
Ja, met de B knop moet dat toch? Maar dat deed hij nietquote:Op maandag 11 december 2006 09:19 schreef spanks het volgende:
[..]
Moet je m een speedboost geven op het laatst!
Neuh hoeft ie niet helemaal vol voor te zijn. Gewoon hard op en neer bewegen en op het laatst als ie wat zakt de B indrukken.quote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, met de B knop moet dat toch? Maar dat deed hij nietDaar moet je toch die raketmeter helemaal voor vol hebben?
de PC, Wii en PS2 versies zijn minigames. De GBA versie is een platformer 92D) en de DS versie (17/maart/2007) is een 3D platformerquote:Op maandag 11 december 2006 11:08 schreef Djaser het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat het een party-game is geworden en geen platformer, of geld dat alleen voor de Wii versie?
kan je ook op heen:')quote:Op maandag 11 december 2006 11:01 schreef spanks het volgende:
[..]
Neuh hoeft ie niet helemaal vol voor te zijn. Gewoon hard op en neer bewegen en op het laatst als ie wat zakt de B indrukken.
Heb je al gevoetbald? Dat vond ik wel vrij lastig, die keeper hield alles tegen!
Klopt in het allerlaatste level lukte het mij idd niet om de laatste radio aan te slaan, dacht dat het aan de wiimote lag. Maar omdat je 3 games moet halen om de poort open te krijgen heb ik m maar zonder die te halen uitgespeeld... Wel jammer...quote:Op maandag 11 december 2006 11:30 schreef CalamityJane het volgende:
Ik heb gelezen dat er een bug in zit, bij het spel waarbij je de radio's aan moet zetten. Op een gegeven moment reageert hij dan niet meer op je Wii-mote.
Ik heb het nog niet kunnen controleren, want zo ver ben ik nog lang niet, pas op 6%...
Maar je kan altijd nog je minigames die je gemist heb opnieuw spelen zodat je het al nog haalt. (moet je wel ff op het toilet gaan zitten)quote:Op maandag 11 december 2006 11:35 schreef spanks het volgende:
[..]
Klopt in het allerlaatste level lukte het mij idd niet om de laatste radio aan te slaan, dacht dat het aan de wiimote lag. Maar omdat je 3 games moet halen om de poort open te krijgen heb ik m maar zonder die te halen uitgespeeld... Wel jammer...
Ik heb uit eindelijk het wel gehaald hij deed het nu wel lang genoeg... alleen wat een bagger minigame was dat ....quote:Op maandag 11 december 2006 11:30 schreef CalamityJane het volgende:
Ik heb gelezen dat er een bug in zit, bij het spel waarbij je de radio's aan moet zetten. Op een gegeven moment reageert hij dan niet meer op je Wii-mote.
Ik heb het nog niet kunnen controleren, want zo ver ben ik nog lang niet, pas op 6%...
Dat is wel minder ja maar als je het met 1 of 2 levels per keer doet heb je een hoop lol extra en nog wat extra scores halen in de scrore mode dan heeft rayman wel een lange levensduur ^_^quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb hem ook en bijna uitgespeeld, erg leuk spelJammer dat het een beetje korte singleplayer heeft, ik verspreid het nog een beetje, maar eigenlijk kan je hem in 1 dag uitspelen
Die minigame is idd brilliantquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef Wunk het volgende:
Ik heb gisteren echt de slappe lach gehad, we waren met 5 man, waarvan er 4 man met rayman dat 'rennen tot de bewaker zich omdraait en dan niet meer bewegen' spel zat te doen..
Is echt geen gezicht als 4 man met de wii-mote en een nunchuck zitten te rennen en dan tegelijk op 't scherm mikken om niet af te gaan
Jepquote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Pronk het volgende:
Ik heb Rayman Raving Rabbits op de Wii.
Ik heb het spel nu bijna uitgespeeld maar zit met een (groot) probleem. Ik kan 1 minigame niet uitspelen en het lijkt wel of dat komt doordat er een fout in het spel zit.
Het gaat om de minigame "konijntjes hebben van nature ritme gevoel", tijdens "dag 8". Het is in de minigame de bedoeling dat je een bepaalde kleur radio's 'slaat' en daarna de 3 konijntjes met de bijbehorende kleur 'wegslaat'. Er zijn in totaal dus 4 radio's en 12 konijntjes. Rayman slaat als je een slaande beweging met de WiiMote maakt.
Als ik deze game speel, wil Rayman na een tijdje niet meer slaan.Het maakt dan niet meer uit wat ik doe, ik kan gaan staan dansen met de WiiMote in mijn hand maar Rayman slaat voor een periode van 5 tot 20 seconden niet meer, waardoor ik dus altijd tijd te kort kom om deze minigame uit te spelen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben tijdens het spelen van deze minigame? Zie ik soms iets over het hoofd? Heeft iemand een oplossing?
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:55 schreef Ipho het volgende:
Dit is toch dat spel met die konijntjes?
Jaquote:
Aha, thx! Ik ga het meteen proberen!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JepBekende bug
Op te lossen door je wii op 60 HZ te zetten
Het is gewoon een fout in het spel, wat je alleen hebt als je wii op 50HZ staat
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |