De kans is erg groot van wel!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef Newray het volgende:
Ook cool! Ik hoop dat dit allemaal echt is!
OMG !!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:56 schreef Tware het volgende:
OMFG WTF has happened to Rayman:
[afbeelding]
Rayman in een raar pakkie, roze pruik en met gekke konijnen![]()
Gelukkig wel voor de Wii![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
iddMaar het spel heeft de konijntjes
![]()
Ik vind toch wel bepaalde dingen moeilijk. Het Dansen is na level 2 al niet meer te doen, en bunnie's can't fly heb ik ook pas met moeite kunnen halenquote:Op zondag 10 december 2006 18:47 schreef spanks het volgende:
Nu al uitgespeeld. Wel jammer dat ie vrij makkelijk is. Maar het blijft een vet spel!
Dansen wordt pas echt moeilijk bij het op 1 na laatste level, dan komt er een of ander echt dance nummer met een vrij snel tempoquote:Op zondag 10 december 2006 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind toch wel bepaalde dingen moeilijk. Het Dansen is na level 2 al niet meer te doen, en bunnie's can't fly heb ik ook pas met moeite kunnen halenHet is nu tijd voor dag 4
www.ray-man.nl voor meer informatiequote:Op zondag 10 december 2006 22:00 schreef Djaser het volgende:
Oh deze wil ik wel. Even snel een tvp en dan zoek ik de rest later wel uit.
Dat brein was wel moeilijk ja, ik vind dat het spel soms wel te hoge eisen stelt! 120 M een konijntje gooienquote:Op maandag 11 december 2006 09:04 schreef depax het volgende:
Beh die behendigheid spelletjes zijn niet echt makkelijk die waar je in het brein van dat konijn zit ik haal die tijd nooit. snelste was 2 seconde later.
Dansen is gewoon lache mijn moeder bescheurt zich als ze dat dansen ziet.
vraagt even oefening.
Jammer alleen dat je de shooters maar met twee maximaal kan spelen
ik zit nu op 80% denk ik en 7 uur gespeeld zoiets. multiplayer niet meegeteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |