De kans is groot dat tie wel zo word, want aan Rayman 2 werkte ancel wel mee, en bij Rayman 3 niet, en rayman 4 welquote:Op donderdag 20 april 2006 15:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoop dat Rayman 4 weer meer zoals deel 2 wordt. Hoodlum Havock was leuk, maar ik vond het serieuzere toch wat leuker.
Die komt nietquote:Op donderdag 20 april 2006 15:38 schreef Gamer_V het volgende:
Ik weet het .. maar misschien wil Ancel toch wat anders doen. Creativiteit!![]()
Alhoewel ik hem liever zie werken aan bg&e 2 .. dat spel heeft een topic nodig.![]()
Er komt geen vervolg op BG&E.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:38 schreef Gamer_V het volgende:
Ik weet het .. maar misschien wil Ancel toch wat anders doen. Creativiteit!![]()
Alhoewel ik hem liever zie werken aan bg&e 2 .. dat spel heeft een topic nodig.![]()
Dat zullen we nog wel zien.quote:
Als de BG&E-productmanager van Ubisoft zelf zelgt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat er een vervolg op BG&E gaat komen geloof ik 'm wel hoor.quote:
idd, de verkoopcijfers van het eerste deel waren te laag om er nog een vervolg van uit de kunnen brengen. Maarrrr genoeg over BG&Equote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef Smots het volgende:
[..]
Als de BG&E-productmanager van Ubisoft zelf zelgt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat er een vervolg op BG&E gaat komen geloof ik 'm wel hoor.
Idd, dat maakte het spel zoooo niet-raymanquote:Op zondag 23 april 2006 11:01 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoop dat het weer meer een platformer wordt, en dat ze die powerupblikjes dumpen.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
En na rayman 2 gisteravond nog eens te hebben uitgespeeld, enopnieuw bijna bij het einde te zijn van rayman 3, kan ik alleen maar juigen voor Rayman 4! Waar blijft de E3?
Je bedoelt die plank die al jaren geleden is neergestortquote:Op woensdag 19 april 2006 13:25 schreef taart het volgende:
rayman, avontuur van de hoogste plank
Ja baas.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:04 schreef RaymanNL het volgende:
Praten over andere rayman kan centraal: Het grote Rayman topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |