Ben het er niet mee eens.quote:
Dat haar moet juist lang blijven joh!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:49 schreef Lieke_K het volgende:
Ja, dat vind ik ook. Dat HTML gedoe, weg ermee! (Ik kan het gewoon niet, duts die ik ben...)
En ik heb 'm eigenlijk niet echt wat te melden... Tenminste, ik zal niet de eerste zijn die hem laat weten hoe vet z'n muziek is(en eventueel hoe gaaf hij zelf is, al vind ik nog steeds dat dat haar korter moet
), dus laat ik het achterwege.
Hij zou ook wel gek zijn als ie iedereen ging beantwoorden, dat blog is al erg genoeg!![]()
Niet zo langquote:Op maandag 12 juni 2006 08:57 schreef Numbie het volgende:
Dat haar moet juist lang blijven joh!![]()
-plaatje-
http://youtube.com/watch?v=GSydi23UkK0quote:Op maandag 12 juni 2006 12:57 schreef Numbie het volgende:
Op MSM staat trouwens het verhaal van Lori die afgelopen zaterdagnacht het genoegen had tegen John Mayer Halo te mogen spelen...![]()
Nee, denk het ook niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:06 schreef Numbie het volgende:
Denk niet dat we het dan eens zullen worden liekeZoals apfel al zei; mystupidmouth.com is het oudste en bekendste john mayer forum op het net...
![]()
Oog wil ook watquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef Apfel het volgende:
Ik merk niks van dat haar als ik een CD op heb staan.
Why bother?![]()
Die belletjes zijn leuk! Lekker nummer zeg! Belooft wat voor de rest van het album.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:28 schreef Numbie het volgende:
Woehoe!! Nieuwe single valt nu te downloaden op MSM!! En I'm loving it, op die belletjes na dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |