abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38753016
Teddy Geiger =
Als ik ff mag
pi_38754187
Jeuj, ik ben 'toegelaten' in John Mayer's MySpace! net als zoveel duizenden anderen...
En al die luitjes waar jullie het over hebben, ken ik helemaal niet!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_38756775
Houden zo zou ik zeggen Oh, en tip: het heeft geen zin om John te messagen/commenten want hij reageert toch niet
pi_38758651
Lettertype gebruik, lettergrootte gebruik, HTML gebruik zou op dat MySpace sowieso verboden moeten worden. Al die lui met hun 'Thanks 4 the add'-banner
pi_38759658
Ja, dat vind ik ook. Dat HTML gedoe, weg ermee! (Ik kan het gewoon niet, duts die ik ben... )
En ik heb 'm eigenlijk niet echt wat te melden... Tenminste, ik zal niet de eerste zijn die hem laat weten hoe vet z'n muziek is (en eventueel hoe gaaf hij zelf is, al vind ik nog steeds dat dat haar korter moet ), dus laat ik het achterwege.
Hij zou ook wel gek zijn als ie iedereen ging beantwoorden, dat blog is al erg genoeg!
pi_38761273
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:06 schreef Numbie het volgende:
Teddy Geiger =
Als ik ff mag
Ben het er niet mee eens.
Moet zeggen dat ik zn cd best leuk vind.....en hij was best komisch in Love Monkey
pi_38770923
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:49 schreef Lieke_K het volgende:
Ja, dat vind ik ook. Dat HTML gedoe, weg ermee! (Ik kan het gewoon niet, duts die ik ben... )
En ik heb 'm eigenlijk niet echt wat te melden... Tenminste, ik zal niet de eerste zijn die hem laat weten hoe vet z'n muziek is (en eventueel hoe gaaf hij zelf is, al vind ik nog steeds dat dat haar korter moet ), dus laat ik het achterwege.
Hij zou ook wel gek zijn als ie iedereen ging beantwoorden, dat blog is al erg genoeg!
Dat haar moet juist lang blijven joh!

ps: Sorry dat'ie zo groot is
pi_38774678
Khad nog niet in dit topic gepost geloof ik.

Maar euhm.. zou massaal de man messagen op MySpace over 't feit dat Nederland bestaat misschien helpen? Ik bedoel hij zei in zo'n videootje tijdens zn UK tour in 2003 ofzo dat ie Europa niet mocht vergeten en nooit moest denken dat de wereld stopte bij de VS (ofzo). Ik denk: DOE DAT DAN OOK NIET, OEN!
Of missschien was dat ook weer zijn bizarre humor talking.

John Mayer Has a TV Show
Teddy Geiger

*nuttige bijdrage weer*
pi_38776464
Ja, in die video zei hij dat idd, en heb hem daar ook al over gemessaged, geen reactie natuurlijk. Behalve dan dat hij een paar dagen later iets zei over de liedjes wereldwijd te willen spelen in een blog... Bovendien denk ik dat hij ook wel afweet van de EU groep op myspace...

Op MSM staat trouwens het verhaal van Lori die afgelopen zaterdagnacht het genoegen had tegen John Mayer Halo te mogen spelen...
pi_38777126
quote:
Op maandag 12 juni 2006 08:57 schreef Numbie het volgende:
Dat haar moet juist lang blijven joh!

-plaatje-
Niet zo lang Zelf dacht ik meer aan zoiets:

Ah, kijk nou wat lief!
Trouwens, die promofoto's van 'm, die zijn toch werkelijk om te huilen! Vooral al die achtergronden van JohnMayer.com Ik vind die banner in de OP wel erg mooi, goed gedaan!

Wat is MSM?
pi_38777193
Thanks

My Stupid Mouth
pi_38778300
Denk niet dat we het dan eens zullen worden lieke Zoals apfel al zei; mystupidmouth.com is het oudste en bekendste john mayer forum op het net...
pi_38778916
Ik vote voor zijn coupe zoals ie nu is.

De 1e keer dat ik 'm (na ruim een jaar geen foto's van m gezien te hebben) weer zag had ik wel zoiets van: waaaat? neeeee! *shock* Maar nu ik er eenmaal aan gewend ben.. Me likey
pi_38782995
Ik moet zeggen dat ik ook wel enigzins geshockeerd was toen ik het langere haar zag. Heb toen ook meteen de hele fotoreportage opgeslagen, maaaaaaar goed

draait heeeel erg hard Bigger Than My Body; baalt van uni
pi_38786447
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:57 schreef Numbie het volgende:

Op MSM staat trouwens het verhaal van Lori die afgelopen zaterdagnacht het genoegen had tegen John Mayer Halo te mogen spelen...
http://youtube.com/watch?v=GSydi23UkK0

(PS. Het is geen video van dat potje ofzo hoor)
pi_38832626
John is begonnen met de promotie van zijn nieuwe album; hij is persoonlijk langsgegaan bij de redactie van Rolling Stone (zie MSM) en de nieuwe Elle (Juli, VS versie natuurlijk) heeft een stukje over Continuum... Hou de lokale tijdschriftenzaak dus in de gaten
pi_38840305
Op MSM zijn nu ook de scans op van het artikel in Elle. Typisch Elle artikel natuurlijk; veel gebabbel over zijn looks ('like Dionysis'), YBIAW, en interessante nieuwtjes over Continuum. Er staat een releasemaand eindelijk...
pi_38852960
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:06 schreef Numbie het volgende:
Denk niet dat we het dan eens zullen worden lieke Zoals apfel al zei; mystupidmouth.com is het oudste en bekendste john mayer forum op het net...
Nee, denk het ook niet. Nu vind ik het iig nog niks, misschien moet het groeien (uh, niet het haar dan dus hè..)
Ik ben nu ff bij MSM aan het rondkijken, maar dat artikel van Elle hè, als je puur naar het uiterlijk kijkt is-ie toch niet zó goddelijk? Of worden we het daar ook weer niet over eens met z'n allen...?

No Such Thing hangt in mijn hoofd...
pi_38853766
Ik merk niks van dat haar als ik een CD op heb staan.

Why bother?
pi_38854777
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef Apfel het volgende:
Ik merk niks van dat haar als ik een CD op heb staan.

Why bother?
Oog wil ook wat
En het is niet zo dat ik al luisterend naar zijn muziek me druk zit te maken over dat haar of zoiets dergelijks.

edit: thanks to numbie kunnen we er nou eenmaal niet omheen...
pi_38862731
Haha, ja dat is ook zo. Maar geef toe; dat is een zwaar mooie foto
En die foto in Elle, tsja, ben er ook niet kapot van, maar goed...

Ben allang blijd at er eindelijk wat vaart komt te zitten in het nieuwe album
pi_38864961
Oh ik bedoelde niet zozeer die foto, maar meer dat (zoals je al zo treffend verwoorde ) 'gebabbel over zijn looks'.
Maar inderdaad, dat album is het belangriijkste!
pi_38873962
Woehoe!! Nieuwe single valt nu te downloaden op MSM!! En I'm loving it, op die belletjes na dan...
pi_38888390
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:28 schreef Numbie het volgende:
Woehoe!! Nieuwe single valt nu te downloaden op MSM!! En I'm loving it, op die belletjes na dan...
Die belletjes zijn leuk! Lekker nummer zeg! Belooft wat voor de rest van het album.

Linkje:
http://p090.ezboard.com/f(...)?topicID=12074.topic

Eerst 50 minuten interview ofzo... Claudia heeft nu een goed excuus om John uit te nodigen in Nederland!
pi_38894640
12 September de cd release pas :S. Ik dacht in augustus al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')