Maar ik dacht bij jou in dienst te komen en dan uitbetaald te wordenquote:
Nee, naar mijn weten zijn er twee seizoenen en de film Fire Walk With Me.quote:
Er zijn nog te veel dingen die ik eerst moet hebbenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Twinpeaks is helemaal geweldig... Meteen bestellen van internet!![]()
Ok, ben zelf ook niet zo op de hoogte ervan maar zou er niet snel aan beginnenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, naar mijn weten zijn er twee seizoenen en de film Fire Walk With Me.
Spullen voor de rijsttafel, dat wordt wel eens tijd hoor na bijna een jaarquote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo maar eens bedenken wat ik allemaal bij de toko moet gaan halen.![]()
Oh, ik dacht dat we het nog steeds over moks hadden, mijn excuses.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar ik dacht bij jou in dienst te komen en dan uitbetaald te worden
Nee totaal niet, ik keek t ook altijd samen met mijn moeder.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twinpeaks keek ik vroeger altijd samen met mijnmoeder
op donderdagavond.
Maar is het nu niet outdated?
En het is niet eens voor jou.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Spullen voor de rijsttafel, dat wordt wel eens tijd hoor na bijna een jaar
Geeft niet.... misschien hadden we dat ook wel maar wist ik et ff niet ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 11:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we het nog steeds over moks hadden, mijn excuses.
Als je em zelf maakt vast welquote:
Hey! Achteraansluiten! Er is al iemand voorgedrongen!quote:
weet je wel zeker dat je me achter je wil hebbenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Achteraansluiten! Er is al iemand voorgedrongen!
Kan die lekker onder de rijsttafel kankeren over vrouwenquote:
wannabe Joeyquote:Op woensdag 19 april 2006 11:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je me achter je wil hebben![]()
Dat die bestaan heh... opmerkelijkquote:
quote:
Dat hebben ze al een paar keer geprobeerdquote:Op woensdag 19 april 2006 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ik keek t ook altijd samen met mijn moeder.Toen vond ik t trws erg eng
Het is gewoon geweldig goed in mekaar gezet, de spanningsopbouw, de plotwendingen, maar vooral de gelikte humor die erin zit. Ik denk dat als het opnieuw op tv zou komen het weer flink zou scoren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |