Waar ga je heen, qua theatervoorstelling?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef AirwiN het volgende:
Uit eten met een vriendin en daarna naar 't theater met dezelfde vriendin!
Rooyackers, Kamps en Kamps... Cabaret dus eigenlijk...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar ga je heen, qua theatervoorstelling?
cabaret is vaak tofquote:Op woensdag 19 april 2006 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rooyackers, Kamps en Kamps... Cabaret dus eigenlijk...
En Flea natuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in een deuk als ik de gouverneur van Californië zie...![]()
RKK is erg grappig. Twee jaar geleden ook naar hun show geweest en me goed vermaakt. Vandaar het bezoek aan hun nieuwe show...quote:
quote:
doe ES NIET ZO negatiefquote:
Om deze opmerking in het juiste perspectief te plaatsen kun je niet achterhouden dat je zelf een groot Ome Henk liefhebber bent...quote:
Nee psies, niet alles is even tofquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om deze opmerking in het juiste perspectief te plaatsen kun je niet achterhouden dat je zelf een groot Ome Henk liefhebber bent...![]()
Ik was even in de war. Die speelde natuurlijk die nihilist in The Big Lebowski. Was even in de war met Bill Paxtonquote:Op woensdag 19 april 2006 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft de bassist van RHCP hier mee te maken?
filmpje pakken terwijl Air met "een vriendin" cabaret zit te kijken?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik was even in de war. Die speelde natuurlijk die nihilist in The Big Lebowski. Was even in de war met Bill Paxton
Ik moet m'n filmkennis maar weer eens oppoetsen merk ik
Dat valt dan weer wel onder de noemer 'cultuur'?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om deze opmerking in het juiste perspectief te plaatsen kun je niet achterhouden dat je zelf een groot Ome Henk liefhebber bent...![]()
Ga jij eerst maar es koken en afwassen voor Chris... Dan praten we verder...quote:
De sbs cultuur ja...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:20 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat valt dan weer wel onder de noemer 'cultuur'?
Helemaal geen gek ideequote:Op woensdag 19 april 2006 12:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
filmpje pakken terwijl Air met "een vriendin" cabaret zit te kijken?
Je hebt wel smaak dan. Vallen op iemand die van SBS-cultuur houdt. Voeballuuuuuuuh!quote:
Wansmaak is ook smaak...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:22 schreef vibri het volgende:
[..]
Je hebt wel smaak dan. Vallen op iemand die van SBS-cultuur houdt. Voeballuuuuuuuh!
dat afwassen heb ik al eens gedaanquote:Op woensdag 19 april 2006 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar es koken en afwassen voor Chris... Dan praten we verder...![]()
Precies. Alhoewel het wel duidelijk is dat Lynch The Prisoner goed heeft bestudeerd. Over outdated maar toch goed gesprokenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het boeit je toch niet wat andere mensen vinden?
Nou dan.
Smaken verschilllen enzo. Maar mocht ik TP tegen komen in de DVD aanbiedingbak, dan zal ik het wel kopen. Outdated of niet, het is en blijft een klassieker. En een mijlpaal in televisiehistorie. Naar mijn mening, dan.
Ik miste je al...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:23 schreef Litpho het volgende:
sorry voor de late reactie AirwiN, ik was even aan het werk
Wat een ontzettende klinkklare onzin.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef Ynske het volgende:
het maakt neit uit welke serie, iedere serie uit de jaren 80 of 90 zijn kwalitatief veel slechter dan die van nu. en dat zie je
Cosby show is coolquote:Op woensdag 19 april 2006 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een ontzettende klinkklare onzin.
Ok, daar heeft Ynske wel enigszins gelijk, maar ik refereerde dan ook aan series wiens plot niet op een bierviltje pastequote:
You know when cops come to get your cat out of the tree,quote:
Shit ain't like thatquote:Op woensdag 19 april 2006 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You know when cops come to get your cat out of the tree,
All your friends die at old age.
But you see, live in south-central Los Angeles,
and unfortunately....
Als we het dan toch hebben over klassiekers uit de vorige eeuw dan is dit er ook zeker één...quote:
Right now my job is eating these donutsquote:Op woensdag 19 april 2006 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You know when cops come to get your cat out of the tree,
All your friends die at old age.
But you see, live in south-central Los Angeles,
and unfortunately....
But hey, wait a minute... Aren't you...?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Right now my job is eating these donuts.
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:21 schreef JoeyT het volgende:
LOST daarentegen niet
Lost nog nooit gezien, Friends wil ik niet eens zien . . .quote:
Daar zijn de meningen zó over verdeeldquote:Op woensdag 19 april 2006 12:50 schreef AirwiN het volgende:
Het blijft eeuwig zonde dat jij geen vrouw bent!
melismay vindt mannen stom, dus die ziet je waarschijnlijk ook liever als vrouw...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen zó over verdeeld.
Dat durf ik niet uit te sluiten, maar of ik dan de concurrentie met Twist aankan?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
melismay vindt mannen stom, dus die ziet je waarschijnlijk ook liever als vrouw...![]()
Bitch met ballen!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat durf ik niet uit te sluiten, maar of ik dan de concurrentie met Twist aankan?.
Correct! Maar soms moet het ffquote:
Ik ben niet te beroerd om te delen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat durf ik niet uit te sluiten, maar of ik dan de concurrentie met Twist aankan?.
Tofquote:Op woensdag 19 april 2006 13:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om te delen.
Jij mag gewoon man blijven hoor, graag zelfsquote:Op woensdag 19 april 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |