Idd no problem..quote:Op woensdag 19 april 2006 01:04 schreef schvvmert het volgende:
Je kan met de APK keuring gewoon 30 dagen te laat zijn als je maar een afspraak hebt staan.![]()
Nee, hij kostte 9,95quote:Op woensdag 19 april 2006 10:26 schreef RLinker het volgende:
was dat een bon die je gratis kreeg?
volgens de actievoorwaarden moet je minimaal 1 maand van te voren een afspraak maken, mijn auto moet binnen 2 week gekeurd worden.. dus lijkt me dat het niet meer kan.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:04 schreef schvvmert het volgende:
Je kan met de APK keuring gewoon 30 dagen te laat zijn als je maar een afspraak hebt staan.![]()
sorry maar ik ga niet lager dan de prijs in de OP.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:40 schreef sanger het volgende:
¤ 5,= inclusief verzenden
de steekproefcontrole van de RDW wordt pas aan het einde van elk kwartaal gehouden. Je loopt nagenoeg geen enkel risico.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:23 schreef Batman2k het volgende:
[..]
volgens de actievoorwaarden moet je minimaal 1 maand van te voren een afspraak maken, mijn auto moet binnen 2 week gekeurd worden.. dus lijkt me dat het niet meer kan.
mail verzonden.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:48 schreef EternalDragon het volgende:
Ik neem hem wel van je over.![]()
Mail me maar op calvintang98 at yahoo.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |