verkapte *ik heb 5 mille* post...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ga geen 5 mille aan een fiets uitgeven.
En met de huidige benzine prijzen kun je daar ongeveer 3 keer voor tanken!quote:
Huidige? Wees blij. Het wordt alleen maar duurder. Over 5 tot 10 jaar betalen we meer dan 2 euro per liter.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En met de huidige benzine prijzen kun je daar ongeveer 3 keer voor tanken!
Ik hoop dat ze over 10 jaar toch serieus aan andere brandstoffen gaan denken!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Huidige? Wees blij. Het wordt alleen maar duurder. Over 5 tot 10 jaar betalen we meer dan 2 euro per liter.
Zou je een barst in de bumper weg kunnen shoppen? Scheelt me weer een aantal telefoontjes naar auto-sloperijen op zoek naar een "nieuwe" bumper.quote:
Als je ziet wat voor barsten ze bij vrouwen kunnen wegshoppen lijkt me dat geen enkel probleemquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zou je een barst in de bumper weg kunnen shoppen? Scheelt me weer een aantal telefoontjes naar auto-sloperijen op zoek naar een "nieuwe" bumper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |