abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52306060
Ik ben bezig met een laptop uit te zoeken maar ik vind 't nogal moeilijk. Ik zoek toch een beetje een fatsoenlijke laptop die niet boven de 1k uitkomt eigenlijk, maar ik heb ook wel wat eisen.

Even op een rijtje:
- prijs max.1000 euri.
- minimaal 1GB ram.
- 100GB of meer.
- gewicht niet meer dan 3,1 kg.
- geen Dell of Acer.
- voorkeur gaat uit naar een intel processor.

Wat ik ermee wil doen:
- internet
- office
- torrents (muziek/films)
- en als het even kan een of twee (lichte) spellen erop spelen. (MMORPGs, dus een beetje fatsoenlijke grafische kaart is misschien wel zo handig..).

Nou is mijn oog gevallen op deze, de HP Pavilion dv6500ed (¤ 683.60 incl.) / dv6570ed (¤ 841.23 incl.). Mijn vraag: is dit een goede keuze, of heeft iemand nog een betere suggestie?
(Suggesties van anderen waren overigens de HP 530 (ong. 550 incl.) en de HP Compaq 6715b (ong. 770 incl.)

Een vriend zei overigens ook dat ik beter een laptop met een intel pentium mobile processor kan nemen ipv dual core omdat die eerste processor voor laptops is ontwikkeld en een langere accuduur heeft - ik ben alleen zelf nog geen laptops tegengekomen met deze processor. Verder is 't beter om geen gedeeld videogeheugen te hebben zegt men, maar dan kom ik volgens mij in een veel te hoge prijsklasse uit..

Dus, beetje een lang verhaal, hopelijk heeft iemand hier nuttige tips en/of suggesties. Ik heb 'm op een vrij korte termijn nodig, vandaar dat ik ook hier even om advies kom vragen, geen tijd om me er zelf volop in te verdiepen. Zoveel weet ik nou ook weer niet van computers/laptops . In ieder geval alvast bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')