Meteen maar morgenochtend om 10.00 geboekt. (Ik ben dan toch niet aanwezig)quote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
Dus iedere dag jammen het liefst? Dan raakt ons geld wel op dan
En ik heb alweer een optreden voor vrijdag geregeldquote:Op zondag 23 april 2006 20:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Meteen maar morgenochtend om 10.00 geboekt. (Ik ben dan toch niet aanwezig)
en defensecrasher welkom
Bij mij leeft ie gewoon hoor, en is ie 23 dagen oud, en bestaat de band ook nog steedsquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef BlackRebel het volgende:
en die mikey pierce is dood door bliksem, dat gebeurt dus altijd met cloners... en vermillion heeft geen leden meer...
Defensecrahser??!!?
hmm, die 21 dagen kloppen ook niet echt...
Entered Popomundo 167 days ago.
Hier zie ik dat ook.quote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef BlackRebel het volgende:
en die mikey pierce is dood door bliksem, dat gebeurt dus altijd met cloners... en vermillion heeft geen leden meer...
Defensecrahser??!!?
Nee hoor, ik ben Mikey Pearce en ik speel bij Vermilion Greetzquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef BlackRebel het volgende:
bij priorities en skills komen sterren achter je skills te staan, na een aantal updates krijg je een ster... waarschijnlijk heb je nu pas drie updates gehad, dus je moet nog effe wachten, ik geloof dat het iets van 8-10 updates nodig heeft...
Defensecrahser??!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |