abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37222734
Leuk spel! Ben nu een tour aan het doen met mijn nieuwe bluesband, Vermillion. Ben nog een newbie (21dagen) en heb geluk dat Vermillion me erbij wilde hebben!!! Mikey Pearce en nu volop aan het oefenen om topdrummer te worden
pi_37223660
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
Dus iedere dag jammen het liefst? Dan raakt ons geld wel op dan
Meteen maar morgenochtend om 10.00 geboekt. (Ik ben dan toch niet aanwezig)
en defensecrasher welkom
  zondag 23 april 2006 @ 20:06:05 #103
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37223711
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:04 schreef Sautor het volgende:

[..]

Meteen maar morgenochtend om 10.00 geboekt. (Ik ben dan toch niet aanwezig)
en defensecrasher welkom
En ik heb alweer een optreden voor vrijdag geregeld
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_37228675
M'n song Falador is net afgekomen, is Pleasant en de lyrics lijkt nergens op

Ik ga nu m'n skills in Modern Rock verbeteren
Children of the night. What music they make.
  zondag 23 april 2006 @ 22:56:35 #105
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37228851
Hoe lang duurt het vooordat je skills beter worden? Ik heb al 3x basic percussion improved maar kan nog steeds geen play the drums doen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_37229232
Geen idee....mss moet je eerst 5 sterren halen. Heb je nu 3 sterren dan?
  maandag 24 april 2006 @ 09:26:55 #107
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37236342
Waar kan je zien hoeveel sterren je hebt dan?
pi_37238463
bij priorities en skills komen sterren achter je skills te staan, na een aantal updates krijg je een ster... waarschijnlijk heb je nu pas drie updates gehad, dus je moet nog effe wachten, ik geloof dat het iets van 8-10 updates nodig heeft...

en die mikey pierce is dood door bliksem, dat gebeurt dus altijd met cloners... en vermillion heeft geen leden meer...
Defensecrahser??!!?

hmm, die 21 dagen kloppen ook niet echt...
Entered Popomundo 167 days ago.
Spread your love like a fever!
pi_37246335
Duurt lang dan voordat je een ster hebt
pi_37247235
yup, maar dat is het spel he, alles duurt lang... irl kun je ook niet in twee dagen leren drummen
pi_37247327
Niet?
Damn

oh btw, we kunnen ook songs recorden en dan cd's verkopen toch? Wat zijn de voordelen/nadelen om dat nu te doen?
pi_37247606
ik zou het pas doen als iemand 5* in record production heeft of als je iemand kan regelen die dat heeft en tijdens het recorden aanwezig wil zijn... het kan geen kwaad en alle inkomsten zijn meegenomen... daarbij moet ik wel zeggen dat onze eerste single (vorige band) niets verkocht en daar hebben we dus ook nooit iets aan verdient, maar je kunt het proberen, het nummer opnemen in een van de studios van bjorn schafer is toch gratis...

*breaking news* op 2 mei zal Rebel Justice een bliksembezoek aan Amsterdam brengen, ter promotie van de nieuwe single
pi_37247684
hmmz, misschien dat jullie beter een single kunnen uitbrengen als jullie wat fame in de andere landen hebben, dus na de world tour, de kans dat je dan iets verkoopt is groter...

maar een beetje liften(nu al) kan geen kwaad, je kunt zo even naar londen liften, concertje spelen en weer terug naar amsterdam daarna... kost je niets (misschien een hotelovernachting, maar je krijgt er wel iets voor terug.... fame en geld
pi_37248135
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef BlackRebel het volgende:
en die mikey pierce is dood door bliksem, dat gebeurt dus altijd met cloners... en vermillion heeft geen leden meer...
Defensecrahser??!!?

Bij mij leeft ie gewoon hoor, en is ie 23 dagen oud, en bestaat de band ook nog steeds
pi_37248378
quote:
Defensecrahser??!!?

Hier zie ik dat ook.

Interact eens Sautor
pi_37264512
quote:
bij priorities en skills komen sterren achter je skills te staan, na een aantal updates krijg je een ster... waarschijnlijk heb je nu pas drie updates gehad, dus je moet nog effe wachten, ik geloof dat het iets van 8-10 updates nodig heeft...

Defensecrahser??!!?

Nee hoor, ik ben Mikey Pearce en ik speel bij Vermilion Greetz
pi_37265729
Ik zie het al, BlackRebel zegt: Mikey Pierce en Vermillion, defensecrasher zegt: Mikey Pearce en Vermilion.
Een paar letters verschil

Is dat btw jouw echte foto defense, bij Mikey?
Jouw band staat wel lekker bovenaan
pi_37270720
hehe, wat een toeval dat die andere namen beide bestaan...

hmm, bovenaan staan met een bluesact is ook niet zo heel moeilijk, daar zijn er gewoon veel minder van, maar toch mooi om meteen bij vermilin te mogen beginnen

woeiiiiiii:
finished my song Lady Vendetta. It turned out incredible.
pi_37270921

Heb je nog boeken geleerd over composing songs e.d? Je zit nl 1 level boven mij qua composing skills.
pi_37271217
ik heb vijf sterren in composing en poetry... ik heb perfect musical talents en twee sterren in composing singalongs...
ook zit er in dit nummer een inspirational seed verborgen

The melody is great and the lyrics are revolutionary.

edit: en eindelijk hebben ze het schrijven van nummers sneller gemaakt... mits je composing en poetry hebt, hopenlijk duurt het nu eens geen twee weken meer
pi_37271337
Ik hoop het ook

Ik ben van plan me op het schrijven van liedjes te storten, maar eerst leren goed gitaar spelen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:05:16 #122
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37271559
Jon Chavarria stole my play the drums!

FUILE TYFUSHOER!!!

Waar kan ik hem aangeven?
pi_37271608
Vraag ik me ook af.

Als dat al niet eens kan in het spel
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:08:22 #124
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37271634
Dan wordt ik ook crimineel
pi_37271730
Dan hebben alle criminelen vrij spel

Er zijn mensen die bij de politie werken, dat zal toch niet niets voor niets zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')