heb iets van 150k betaald, en de kwaliteit is splendid....
ik ben benieuwd of ie een beetje gaat lopen, want er is veel concurrentie in Parijs... ach, en anders verkoop ik hem gewoon weer
![]()
![]()
ik zal ons logo ook even uitleggen.... Rebel Justice was in eerste instantie gebaseerd op de Rebel-flag... die het symbool is voor de zuidelijke staten van Amerika... zoals in het logo van mijn company en club in Moscow nog steeds goed te zien is...
Deze staten zijn lange tijd onderdrukt... De Justice moet je dus zoeken in de zin van verlossing en redding (Salvation) en gerechtigheid.... vandaar het licht aan het eind van de tunnel in het logo... De sterren die je rechts in het logo ziet zijn afgeleid uit deze rebelvlag (of confederate-flag)....
zo ben ik bij dit logo gekomen...
ook is de vlag lang misbruikt door nazi's en wordt het in verband gebracht met slavenhandel... Wij strijden dus een beetje tegen het misbruik van deze vlag en willen Justice!!!
nog maar een edit dan:
ik zie dat er ook nog steeds een oude jamplace van mij in Parijs naar mijn company genoemd is en mijn logo heeft, terwijl die al lang niet meer van mij is...
[ Bericht 26% gewijzigd door BlackRebel op 26-04-2006 11:29:39 ]