Dus als Linda verkracht wordt door een paar grote negers zeg je ook "kan gebeuren"?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:31 schreef Koenz0r het volgende:
Kan gebeuren.
Als het gebeurd, gebeurd het of het nou Linda is, de man in Potsdam of je moeder. Je doet er niets tegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus als Linda verkracht wordt door een paar grote negers zeg je ook "kan gebeuren"?
De getuigen beschrijven twee personen, beiden blank, met korte haren of mogelijk kaalgeschoren en gekleed in zwarte bomberjacken met gothische schrift in wit erop...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:33 schreef splendor het volgende:
Diep triest natuurlijk, dit past erg goed bij die berichten van die nepgangstahs van de laatste tijd die leeftijdsgenootjes in elkaar slaan en afpersen en dat nog stoer filmen met hun gepimpte telefoon ook.
je moet je eens schamenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:34 schreef Koenz0r het volgende:
Een zwarte man, wat is dat nou voor een TT eigelijk. Noem het dan een allochtoon, of Ethiopier
Nu moet je mij eens vertellen waar ik schrijf dat ik het geweld goedkeurquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:36 schreef Meki het volgende:
[..]
je moet je eens schamen
iemand die een racistische aanval goedkeurt is hetzelfde als de dader![]()
met het woord " Kan gebeuren " . laat je zien dat je het goedkeurtquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:37 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Nu moet je mij eens vertellen waar ik schrijf dat ik het geweld goedkeur
Ik keur het goed. Ben in een goeie bui vandaag.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef Meki het volgende:
[..]
met het woord " Kan gebeuren " . laat je zien dat je het goedkeurt
Dat is wat jij er van maakt. Het kan toch gebeuren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef Meki het volgende:
[..]
met het woord " Kan gebeuren " . laat je zien dat je het goedkeurt
Dat maakt de racistische aanval natuurlijk niet minder.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die racistische aanval is misschien wel uitgevoerd door Turken.
Die heten daar nu al meerdere jaren Schaumküsschen, maar de verdenking is dat partijen illegale negerzoenen vanuit Holland door jongeren in kwetsbare sociale randgroepen worden meegenomen van tripjes naar Amsterdam ...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef Solopeople het volgende:
Tsk. Ik dacht dat het afschaffen van het woord 'negerzoen' aan dit soort praktijken voorgoed een eind zou maken!
Ik was even benieuwd naar bepaalde reacties.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat maakt de racistische aanval natuurlijk niet minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |