quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:43 schreef Messenga het volgende:
Zag het al.
Meerijden kan nog steedsquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
& Marlii ook bij beidekan ik met XBM mee rijden
Toch?
Maar ligt wel aan de datum trouwens
eensquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen die nu op Utrecht stemmen en dan niet naar de meet gaan zullen hun stem verliezen.
Dat is ook zo als Eindhoven wint.
Waar de meeste mensen naartoe gaan wint.
GA jezelf er eens inzetten dan?quote:
Joahquote:Op woensdag 19 april 2006 08:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Anti-virus & Boeman voor utrecht
Modjes
Heldquote:
Dankje.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef Messenga het volgende:
Je staat erbij
Ja ik ook, het zuiden is zoiezo beter.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:15 schreef snopprinses het volgende:
ik ga toch liever voor eindhoven hoor
Maar de meerderheid heeft liever Utrecht.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:15 schreef snopprinses het volgende:
Dan misschien een minimeet in Eindhoven? Of meer naar het zuiden, Sittard ofzo?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:15 schreef snopprinses het volgende:
Ja, weet ik niet, alsof ik daar ooit kom.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:46 schreef MaddoxX het volgende:
Ik, Maikuuul en Plupke kenne erbij gezet worden als het Eindhoven wordt
p.s. kzou maar geen Sittard doentis daar erg dood haha
nu niet meer hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 17:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
Maar de meerderheid heeft liever Utrecht.
Mja toen snop m had gehouden in Maastricht waren er maar 7 man (including me) en dat was omdat iedereen opeens op et einde allemaal ging afhakenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, alsof ik daar ooit kom.
Maar Maastricht zou voor mij ook nog een optie zijn.
Zolang het maar redelijk zuidelijk is, kom ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |