abonnement Unibet Coolblue
pi_37064329



Ik zag dat er nog geen centraal topic over Tenerife was, wel van specifieke jaren. Maar goed, dan open ik hem dus maar bij deze.
Ben er al een keer geweest, mei 2004. Was erg leuk, vooral de natuur vind ik er indrukwekkend. Verder is er genoeg te doen, hoewel ik meer aan het zwembad heb gelegen. Komende meivakantie ben ik er weer, wederom in Los Cristianos. Op zondagochtend (30 april) om 06:00 vliegen we heen en zaterdagochtend 6 mei weer terug. Kijk er enorm naar uit, maar heb gezien dat het weer er momenteel niet zo goed is. Volgens http://www.weather.com is het er wat regenachtig, maar zolang het warme regen is zit ik er niet zo mee.

Wat ik vorige keer al gedaan heb zijn de volgende dingen (ook een aanrader voor mensen die er nog nooit geweest zijn):
- Boottocht naar La Gomera
- Met de kabelbaan naar de top (nou ja, bijna) van de Pico del Teide
- Wandeling door de Barranco del Infierno
- Het bezichtigen van Los Cristianos (iets meer ouderwets), Playa de las Americas (modern) en Vilaflor (hoogste stadje van Spanje met 1160m).

Iemand nog tips om dit jaar te gaan doen? We hebben een huurauto ter beschikking i.t.t. tot de vorige keer en we kunnen dus het hele eiland over.

Ik zal iig proberen om mooie foto's te maken en deze ook eens te posten.
pi_37065191
Zetten we er meteen een linkje bij naar het vorige topic, maken er een centraal topic van en voegen 'm toe aan de lijst met vakantietopics
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:48:06 #3
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_37065842
Ik vond het Dierentuintje in Puerto de la Cruz erg leuk.

Ze hebben daar een geweldige pinguïn afdeling, met echte sneeuw!

En enorm veel verschillende soorten vogels.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_37065941
Ik ben er een keer of 10 geweest in mijn 16 jaren tellende leventje, maar laastte keer is al iets van 4 jaar geleden. Altijd wel lol daar. Die papagaaienshow in die dierentuin waar Jana het over had.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')