Hahaha, dat heb je toch zelf in de hand?quote:Op woensdag 19 april 2006 08:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad heel graag de gewonde soldaat die uit het krijgsgevangenkamp is ontvlucht der rimboe in, en daar liefdevol door het onschuldige en maagdelijke papoea meisje wordt verpleegd.
Helaas eindig ik meestal in de kookpot
Maar soms mag zij de hele fantasie een richting in sturen die haar leuk lijkt.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb je toch zelf in de hand?
.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef erodome het volgende:
Oh, dit is wel leuk, lijstje van de meest popi rollenspellen volgens nietvoordepoes...
Populairste rollenspellen
De populairste striprollen voor mannen
gladiator
zorro
weet je zeker dat het een man isquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mwah, da's aan mijn vriend niet zo besteed want die heeft echt niks met anaal.
Nee heb ik niet, maar kan me wel voorstellen dan sommige mensen dat wel leuk vindenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:59 schreef Honeycomb het volgende:
Dit weekend had ik het met een paar vriendinnen over rollenspellen en het viel mij op dat ik de enige was die daar nog niet echt aan had gedaan. Ik kan me er namelijk niet echt wat bij voorstellen dat ik mij verkleed als zuster of politie agente in hotpants en dat ik dan mijn sex partner als patiënt of als arrestant eens lekker ga verwennen. Volgens mijn vriendinnen was het niet zo belachelijk als het klinkt en juist wel opwindend maar ik denk niet dat het mijn ding is. Zijn er hier mensen met ervaringen?
ooh kick... voor marinier hoef ik niet meer te oefenen.. alle spullen aanwezig kan het een x voorstellen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef erodome het volgende:
Oh, dit is wel leuk, lijstje van de meest popi rollenspellen volgens nietvoordepoes...
Populairste rollenspellen
Vraag je je wel eens af wat je partner leuk zou vinden? Een non, een schoonmaakster of juist een stoere politie-outfit? Dit zijn de populairste rollenspellen voor mannen en vrouwen!
De populairste striprollen voor vrouwen
politieagente
meesteres
schoolmeisje
secretaresse
verpleegster
tijgerin
non
soldaat
schoonmaakster
gangstergirl
'glitter & glamour'
politieagent
gladiator
barbaar
marinier
bouwvakker
zorro
cowboy
indiaan
james bond
overvaller
'horror'
Ja.. die nonnen zijn ook zo opwindend..quote:De populairste striprollen voor vrouwen
Non
Geen ervaring mee en ook totaal geen zin inquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:59 schreef Honeycomb het volgende:
Dit weekend had ik het met een paar vriendinnen over rollenspellen en het viel mij op dat ik de enige was die daar nog niet echt aan had gedaan. Ik kan me er namelijk niet echt wat bij voorstellen dat ik mij verkleed als zuster of politie agente in hotpants en dat ik dan mijn sex partner als patiënt of als arrestant eens lekker ga verwennen. Volgens mijn vriendinnen was het niet zo belachelijk als het klinkt en juist wel opwindend maar ik denk niet dat het mijn ding is. Zijn er hier mensen met ervaringen?
Bouwvakker:quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef erodome het volgende:
politieagent
gladiator
barbaar
marinier
bouwvakker
zorro
cowboy
indiaan
james bond
overvaller
'horror'
- Hallo, ik ben bob. Verkeerscontroleur die in zijn vrije tijd graag in de sportschool zit. En wie ben jij?quote:Op maandag 21 april 2008 18:15 schreef Fha het volgende:
Wij zeggen meestal gewoon wie we zijn.
Oh meneer, dank U voor de lift, ik wist me geen raad zo hier in niemandsland(om daarna genadeloos verkracht te worden, het is nog realistisch ook ).quote:Op maandag 21 april 2008 19:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
- Hallo, ik ben bob. Verkeerscontroleur die in zijn vrije tijd graag in de sportschool zit. En wie ben jij?
o Ik ben Trudie, een dom geil studentje.
- Oh ja, Trudie. Ga door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |