Nope.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:26 schreef Gellius het volgende:
Hm. Walt Whitman?
Giuseppe Verdi inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef Gellius het volgende:
Ach ja, Verdi.
Fijn jasje trouwens, zo ééntje wil ik ook wel.
Inderdaad. Daar kunnen al die VUTters nog een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:41 schreef Gellius het volgende:
Wat is ie lekker aan het werk hè?
Jawel hoor, zolang je maar niet van die nare vrouwen post, dan is er niets aan de hand.quote:
ach ik heb daar wat meer mee dan de gemiddelde reeds diverse malen gereïncarneerde schrijver/wijsgeer/politicus enzovoort...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jawel hoor, zolang je maar niet van die nare vrouwen post, dan is er niets aan de hand.
Hmmmmmm.......een lastige hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef fotoloog het volgende:
Meneer was muzikaal en hield van sterretjes...
Dat is niet slecht omschreven.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm.......een lastige hoor.
Meneer, een Brit, verdiende de kost in de muziek (componist? musicus?) en hobbyde met een telescoop op zijn zolderkamer?
Niksquote:
Van mij mag je hoor..quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef Gellius het volgende:
Hm. Ik weet anders ook nog wel wat fraaie zaken om naar te kijken, maar daar zal ik jullie nu maar es niet mee vermoeien.
Wereldvreemd is jou niet vreemd, derhalve ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:46 schreef Gellius het volgende:
Ik dat niet eens.
Gevleugelde uitspraak van Wim Sonneveldquote:
Volgens mij is dit een vader + zoon gevalletje, Foto. Vader Uranus, zoon het infrarood.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:00 schreef fotoloog het volgende:
Meneer ontdekte de planeet Uranus en het infrarood
Daar trapten ze op de middelbare school ook al niet in, toen ik op die manier onder het examen geschiedenis probeerde uit te komen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het al.... 't is weer eens voor mijn tijd.
Hee, hee...psstttt....quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar trapten ze op de middelbare school ook al niet in, toen ik op die manier onder het examen geschiedenis probeerde uit te komen...![]()
Idd,hadden we een jaartje of 2 geleden ook niet Zo'n gevalletje?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een vader + zoon gevalletje, Foto. Vader Uranus, zoon het infrarood.
Ha, dat is écht voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Idd,hadden we een jaartje of 2 geleden ook niet Zo'n gevalletje?
Ik ben je lief. Ik heb mezelf gevonden. Ik was gewoon hier.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik m'n lief verloren was...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik m'n lief verloren was...
Je bent aan 't rebirthen geweest ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef wyccie het volgende:
Ik ben je lief. Ik heb mezelf gevonden. Ik was gewoon hier.![]()
Neequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je bent aan 't rebirthen geweest ? [afbeelding]
Iets eerder denk ik,voetbal begint zo......quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
't Is nog vroeg. Over een half uur doet ie een plasje, denk ik.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:39 schreef wyccie het volgende:
Tong, tong, tong, tong... kom maar, tong.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ik zat er niet ver van afquote:
Je gulp....quote:
Gezondheid!quote:
Ja leuke potquote:
Een nieuwe Andyism is geintroduceerd!quote:
Helemaal nu ik gister weer eens Amelie heb gekeken.quote:
Heb ik nou ook met die film. Het is telkens of je hem weer voor de eerste keer ziet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 'm 2 of 3 keer gezien. Er gebeurt zoveel. Ik vergeet dat allemaal telkens weer.
Maar dat kan ook door 't blowen komen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb ik nou ook met die film. Het is telkens of je hem weer voor de eerste keer ziet.
Dat is goed mogelijk!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar dat kan ook door 't blowen komen...
Jij gaat op steeds christelijkere tijden slapen zeg!quote:
Hoi mr_a,quote:Op woensdag 19 april 2006 08:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedemorgen
Is dat Franziska van Almsick?
Hallo pyl, geniet je van je koffie?quote:
Huh? Jij noemt allemaal namen die me helemaal niets zeggen!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Rebecca Liljeberg?
Geen Fucking Amal gezien dus. Mooie film hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Huh? Jij noemt allemaal namen die me helemaal niets zeggen!
Nee dus!
O, die film! Wel gezien hoor, maar de namen van die meisjes heb ik niet onthouden.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen Fucking Amal gezien dus. Mooie film hoor.
Ik heb een mooie damestik.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, die film! Wel gezien hoor, maar de namen van die meisjes heb ik niet onthouden.
Yep. Nu haar naam nog.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Die violiste die zondag bij woestijnruiters was?
Hoi Diaan, nee, dit is een andere mevrouw.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
Wende Snijders oid is het volgens mij niet...
Tjemig. Ik zag haar even tijdens het zappen zondag en dacht alleen maar leuke dame.quote:
Ik wel maar alleen van gezicht.quote:
Nu ja, ik inmiddels ook.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wel maar alleen van gezicht.
Plaats maar, al weet ik die meestal niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:32 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog wel een tussenwetenschapper.
Snorrepos kan het misschien ook geweest zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:58 schreef Gellius het volgende:
Wat is 'n knorrepos?
De Knorreposquote:Op woensdag 19 april 2006 10:58 schreef Gellius het volgende:
Wat is 'n knorrepos?
Is dat een understatement?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:36 schreef Gellius het volgende:
Mijnmeneer deed dus in de kunstmatige intelligentie en schreef daar een bekend, beetje flauw programmaatje bij. In de sixties, weetjewel.
Het heeft ook niet zoveel met het moderne chatten van doen: vergeet niet dat het in de jaren zestig ontwikkeld is. Ik wil maar zeggen dat toen het chatten in zwang raakte een kleine opleving in het gebruik viel te constateren.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:16 schreef Z het volgende:
Pfff, ik ben niet zo'n chatter.
Inderdaad, aan zoiets moet je denken. 't Programma is overigens vernoemd naar een tamelijk bekende figuur uit de literatuur.quote:In elk IRC kanaal zit toch een 'Bot', moet ik aan zoiets denken?
'Merlin'quote:Op woensdag 19 april 2006 12:26 schreef Gellius het volgende:
't Programma is overigens vernoemd naar een tamelijk bekende figuur uit de literatuur.
Merlina ?quote:
Natuurlijkquote:
Dat heb ik dan maar gedaan.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef Gellius het volgende:
. Misschien dat voor het volledige antwoord even gegoogled moet worden.
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:42 schreef Treinhomo het volgende:
Zeg maar vaarwel tegen je ruggemerg...![]()
Ruim 100 jaar later. In een ander land. En met een ander beroep. Het geslacht is goed.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:53 schreef Treinhomo het volgende:
Mary Shelley ?
Kwart puntje voor ikke...quote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef pyl het volgende:
Ruim 100 jaar later. In een ander land. En met een ander beroep. Het geslacht is goed.
Zo wordt ze wel vaak beschouwd, ja. En in wezen was ze er de verpersoonlijking van. Maar ideologisch was ze een tegenstander van het feminisme.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:58 schreef Treinhomo het volgende:
Voorvechtster van gelijke rechten voor vrouwen ?
Je doelt op Wilhelmina Drucker, neem ik aan? Die leefde een paar generaties eerder. Bovendien moest mijn mevrouw niets van Dolle Mina hebben.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Dolle Mina?
Of Jose Hoebee.quote:
Hoe gaat het eigenlijk met de bovenmeester enzo?quote:
deze rakker gaat nu naar criminal minds en daarna naar cold case kijken. Dus dat scheelt al een stuk.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef peaceman het volgende:
Pyl verschiet in zijn schommelstoel... de rakkers zijn gearriveerd en weg is het serieuze plaatjesraden... Het was zo'n fraaie gehaktdag vandaag...![]()
Ik zal er binnenkort weer eens voor gaan zitten.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de bovenmeester enzo?
Leukquote:Op woensdag 19 april 2006 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal er binnenkort weer eens voor gaan zitten.
Het wordt ook wel tijd want Scrut heeft die arme Bwenniebren al een tijdje ergens opgesloten.quote:
Ja, en dat moet maar eens afgelopen zijn. Die rechercheurs ook van tegenwoordigquote:Op woensdag 19 april 2006 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het wordt ook wel tijd want Scrut heeft die arme Bwenniebren al een tijdje ergens opgesloten.
Da's juist.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:35 schreef Treinhomo het volgende:
Marga Klompé.
Misschien dat Scrut van een flink portie strafregels wel tot inkeer komt.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, en dat moet maar eens afgelopen zijn. Die rechercheurs ook van tegenwoordig
Moet de juf ze wel geven natuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien dat Scrut van een flink portie strafregels wel tot inkeer komt.![]()
Tot later Mr_Aquote:
Ik geef Scrut geen strafregelsquote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Moet de juf ze wel geven natuurlijk
Ook niet als Scrut daardoor tot inkeer komt?quote:
Ik denk niet dat strafregels zullen helpen.... iemand moet hem gaan vertroetelen... dus we moeten een mooie strakke donkere dame voor hem vinden.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:11 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ook niet als Scrut daardoor tot inkeer komt?
Leoniequote:Op woensdag 19 april 2006 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat strafregels zullen helpen.... iemand moet hem gaan vertroetelen... dus we moeten een mooie strakke donkere dame voor hem vinden.
Dat is de buurvrouw van mijn broer, Emmy Verheyquote:Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw is de bekendste Nederlandse violiste.
Niet dat ik weet, peace.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
Heeft zij niet onlangs een prijs gekregen ofzo?
Welnee joh, Emmy Verhey is veel ouder, en ziet er anders uit.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
Dat is de buurvrouw van mijn broer, Emmy Verhey
O, okay. Dan las ik het verkeerd.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat Tong bedoelt dat Emmy Verhey de bekendste Nederlandse violiste is, en niet dat grietje op de foto.
Nóg Nederlandser!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:45 schreef peaceman het volgende:
De Vries?
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
De Vries is wel de meest voorkomende Nederlandse achternaam. Maar het zal wel Jansen zijn dan.
quote:
Ik had het al hersteld.quote:
Hè hè!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef dartfanaat het volgende:
Janine Jansen (met dank aan Tong en Diaan)
quote:Met haar debuut in de Royal Festival Hall in Londen, waar ze door de Philharmonia Orchestra en dirigent Vladimir Ashkenazy werd begeleid, vestigde Janine Jansen wereldwijd de aandacht op zich. Een half jaar later tekende ze een exclusief platencontract met de Decca Music Group en haar eerste album werd direct een ‘Gouden Plaat’ met meer dan 15.000 verkochte exemplaren. Het BBC Music Magazine schreef over die CD: "Her Decca debut demonstrates what a complete musician she is. A truly musical virtuoso with a dazzling technique and the warmest of lyrical tones... " Het jaar 2003 werd helemaal een kroonjaar toen ze uit handen van de Staatssecretaris voor Cultuur de Nederlandse Muziekprijs mocht ontvangen.
Onlangs keerde Janine met groot succes terug bij de Philharmonia Orchestra en opnieuw werd ze onmiddellijk teruggevraagd, ditmaal voor concerten in februari 2005 onder leiding van Mikhail Pletnev. Ook andere orkesten hebben haar inmiddels uitgenodigd en voor de nabije toekomst staan concerten gepland met ondermeer de orkesten van Cleveland, San Francisco, New Jersey, Cincinatti, Melbourne, het NHK Tokyo en de Hong Kong Philharmonic. In Europa geeft ze, naast vele optredens in Nederland en debuut bij het Koninklijk Concertgebouworkest, concerten met het Münchener Kammerorchester, het Berlijns Radio Orkest, het Gewandhaus Orchester Leipzig, het Orchestre Philharmonique de Monte Carlo, City of Birmingham Symphony Orchestra, Hallé Orchestra, de BBC orkesten en het Göteborg Symfonie orkest.
Onder de vele dirigenten waarmee ze inmiddels werkte zijn Vladimir Ashkenazy, Frans Brüggen, Mark Elder, Mikko Franck, Valery Gergiev, Gianandrea Noseda, Sakari Oramo, Markus Stenz, Evgenii Svetlanov en Jaap van Zweden.
Janine Jansen begon op zesjarige leeftijd met vioolspelen en na lessen bij Coosje Wijzenbeek studeerde ze bij Philipp Hirshhorn aan het Utrechts Conservatorium. In 1998 behaalde ze daar haar UM-diploma met de hoogste onderscheiding en vervolgde haar studie bij ondermeer Boris Belkin. Op tienjarige leeftijd gaf ze haar eerste openbare optreden en in 1997 debuteerde ze met groot succes in het Amsterdamse Concertgebouw waar ze sindsdien jaarlijks terugkeerde.
In het voorjaar van 2000 maakte ze haar debuut in Japan met het Rotterdams Philharmonisch onder leiding van Valery Gergiev en naast een concert met zijn Kirov Orkest uit St. Petersburg nodigde Gergiev haar uit op het beroemde White Nights Festival.
Andere belangrijke podia die zij reeds bezocht zijn het Paleis voor Schone Kunsten in Brussel, de Philharmonie in Berlijn en Keulen, het Cité de la Musique in Parijs, het Konzerthaus in Wenen, de Wigmore Hall in Londen, Teatro Colon in Buenos Aires en Carnegie Hall in New York.
Janine speelt graag en regelmatig kamermuziek. Zo is ze jaarlijks te gast in Berlijn in de serie van Spectrum Concerts Berlin in de Philharmonie en speelt ze op gerenommeerde kamermuziek festivals in Europa en de Verenigde Staten. Haar kamermuziekpartners bij deze en andere gelegenheden waren inmiddels Itamar Golan, Mischa Maisky, Paul Meyer, Truls Mørk, Christian Poltéra, Menahem Pressler, Julian Rachlin, Heinrich Schiff en Kathryn Stott. Deze contacten inspireerden haar tot het opzetten van het Internationaal Kamermuziek Festival Utrecht waarvan ze artistiek leider is.
Janine Jansen bespeelt een unieke viool, genaamd ‘Barrere’, vervaardigd in 1727 door Antonio Stradivari wiens bouwkunst nog steeds ongeëvenaard is. De belangrijkste eigenaar van het instrument is het Elise Mathilde Fonds, dat langs deze weg een bijdrage levert om jong muziektalent in Nederland te stimuleren en om de vioolbouwkunst van oude meesters als Stradivari in Nederland levend te houden.
De aankoop kwam tot stand door bemiddeling van The Stradivari Society® uit Chicago, een stichting die uitzonderlijk getalenteerde musici ondersteunt bij het vinden van een passend strijkinstrument en helpt deze kostbare instrumenten zorgvuldig te onderhouden.
Ja graagquote:Op woensdag 19 april 2006 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat strafregels zullen helpen.... iemand moet hem gaan vertroetelen... dus we moeten een mooie strakke donkere dame voor hem vinden.
Laatste plaatje voor ik ga slapen, speciaal voor Scrut:quote:
Goedeavond scrutquote:
Jammer van die tattoosquote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Laatste plaatje voor ik ga slapen, speciaal voor Scrut:
[afbeelding]
Ik zorg heel goed voor burgemeester BwennieBren hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 23:28 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Goedeavond scrut
De bovenmeester en de juf verschillen duidelijk van mening op dit punt. Als jij nu eerst mensen vrijlaat, praten we dan verder over die donkere dame
Op verzoek wil wyccie die voor jou best weg-photoshoppen, hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer van die tattoos
Ik laat dat aan mijn Photoshopleerling pyl overquote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Op verzoek wil wyccie die voor jou best weg-photoshoppen, hoor.
Da's niet helemaal waar, je houdt haar vast. Maar goed.....quote:Op woensdag 19 april 2006 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zorg heel goed voor burgemeester BwennieBren hoor![]()
Ik heb helaas nu geen mooie schone voor je klaarstaan... ik ga morgen voor je op zoek...quote:
Mevrouw pyl heeft liever niet dat hij aan andere vrouwen zit.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik laat dat aan mijn Photoshopleerling pyl over![]()
Da's goed.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb helaas nu geen mooie schone voor je klaarstaan... ik ga morgen voor je op zoek...
Albert Mol was een danser/acteur en als pannellid in Wie van de Drie de eerste nationale tv-knuffel-homo.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Mag ik een lesje cultuur? Wie is die Albert Mol eigenlijk?
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Albert Mol: "Bij mijn 'cremette' hoeven jullie niet te huilen, maar het mag wel."quote:Op woensdag 19 april 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Goed idee, slaap lekker, iedereen!quote:
Zo mogelijk nog fouter dan TSV. Zij heeft o.a. de twijfelachtige eer de eerste biologisch terrorist te zijn. 750 mensen werden ziek, niemand overleed overigens.quote:
Neuh, dat is niet bepaald correct.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
Indiaase massa moordenares die aan de armen schonk. Verkracht door één of andere stam en nam wraak op bloedige wijze. Naam weet ik niet mer
Ook nog?!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:06 schreef Gellius het volgende:
Mijn computermeneer is nog steeds naamloos.
Auteur van het programma ELIZA:quote:
He started to think philosophically about the implications of Artificial Intelligence and later became one of its leading critics. His influential 1976 book Computer Power and Human Reason displays his ambivalence towards computer technology and lays out his case: while Artificial Intelligence may be possible, we should never allow computers to make important decisions because computers will always lack human qualities such as compassion and wisdom. This he sees as a consequence of their not having been raised in the emotional environment of a human family.
quote:
ELIZA is a famous 1966 computer program by Joseph Weizenbaum, which parodied a Rogerian therapist, largely by rephrasing many of the patient's statements as questions and posing them to the patient. Thus, for example, the response to "My head hurts" might be "Why do you say your head hurts?" The response to "My mother hates me" might be "Who else in your family hates you?"
It is sometimes inaccurately said that ELIZA "simulates" (or worse, "emulates") a therapist. Weizenbaum said that ELIZA provided a "parody" of "the responses of a nondirectional psychotherapist in an initial psychiatric interview." He chose the context of psychotherapy to "sidestep the problem of giving the program a data base of real-world knowledge", the therapeutic situation being one of the few real human situations in which a human being can reply to a statement with a question that indicates very little specific knowledge of the topic under discussion. For example, it is a context in which the question "Who is your favorite composer?" can be answered acceptably with responses such as "What about your own favorite composer?" or "Does that question interest you?"
(...)
ELIZA was named after Eliza Doolittle, the working-class character in Shaw's Pygmalion who is taught to speak with an upper class accent.
Hmmm, ja, een Amerikaanse zanger, of hij ook een keyboard o.i.d. bespeelde, weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:27 schreef pyl het volgende:
Amerikaanse popmuzikant, een toetsenist vermoedelijk, Tokay?
"Karakteristiek"? Waarvoor?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:34 schreef Tokay het volgende:
Succes in de late jaren '70, warme karakteristieke stem ...
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:36 schreef Berkery het volgende:
Michael McDonald?
Hmpfz.... Karaktervol, dan.quote:
Nee hoor, dit is Christopher Timothy de acteur die James speeldequote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Gellius het volgende:
Dat was geen acteur Diaan, dat was echt James Harriot.
[afbeelding].
Echt waar? Gôh, wat lijkt die man op James Harriot dan.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:59 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is Christopher Timothy de acteur die James speelde
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Hee dat is die dierenarts James Harriot.... ik weet niet wat zn echte naam is. Vroeger keek ik er altijd naar.
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Gellius het volgende:
Dat was geen acteur Diaan, dat was echt James Harriot.
[afbeelding].
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:59 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is Christopher Timothy de acteur die James speelde
Je wordt wat traag Mr_A, Scrut had 'm al goed.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:38 schreef Gellius het volgende:
Die van berkery is Joan Miro.
En dat terwijl ik nog lag te slapenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:45 schreef Z het volgende:
[..]
Je wordt wat traag Mr_A, Scrut had 'm al goed.
Ook geen geïnspireerde gok?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:26 schreef Berkery het volgende:
Pixies & Geen idee
Wat een teamwork, hè?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat terwijl ik nog lag te slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |