Tsja, het is van alles bij elkaar. Pokkehontas en ik hadden het er net over. Het is verdrietig, het is sneu, het is een teleurstelling, het is gemis, het is balen, het is een beetje bozig, het is langzaam aan een desillusie, het is zelfs een beetje twijfel (hadden we Pluim tóch moeten laten steriliseren), en ik heb zo te doen met die kleine wurmpjes...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
verdorie zeg
zakt de moed jullie nou niet in de schoenen?
je doet zoveel, niets is teveel en dan toch glipt er iedere keer een tussenuit.
Pjèr was als sterkste de laatste twee dagen voornamelijk in zn eentje te vinden. Lekker in een hoekje van de doos. En ze zijn vanaf hun geboorte absoluut alledrie warm geweest. Er ligt namelijk een electrische deken in bed, en we controleren heel regelmatig de temperatuur. Echt nix mis mee!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:47 schreef deedeetee het volgende:
Misschien ben ik een beetje raar maarre.... kun je met Pjér niet een beetje kangaroeën ?
Helemaal alleen de hele tijd.... ik moet er niet aan denken.
Is er mss geen pleegmoederpoes voor hem te vinden ? Of een speelkameraadje ofzoiets ?
Voor mijn part een konijn, weet ik veel in ieder geval een lévend wezen.![]()
Wat issie liev hé ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:06 schreef ElisaB het volgende:
Zo, in een schoon bed, met de grote rode je-weet-wel-kater als interim-knuffel.
[afbeelding]
Ach gossie, wat heeft ie het zwaar te verduren! Die gaan jullie echt niet meer weggeven!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:06 schreef ElisaB het volgende:
Zo, in een schoon bed, met de grote rode je-weet-wel-kater als interim-knuffel.
[afbeelding]
andersom waarschijnlijk nog meerquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:16 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ach gossie, wat heeft ie het zwaar te verduren! Die gaan jullie echt niet meer weggeven!
Dat wordt een katje dat bijzonder aan jullie gehecht gaat raken...
Komt Pluim nog wel eens langs de gemaksbak?
Natuurlijk zorgen jullie hartstikke geweldig goed voor 'm.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:44 schreef ElisaB het volgende:
Dus Pjèr ligt echt niet alleen maar zieligjes alleen in z'n bakje hoor![]()
Wij ook hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:55 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk zorgen jullie hartstikke geweldig goed voor 'm.![]()
maar ik vind 't allemaal zo vreschrikkelijk sneu en ben best een beetje ongerust![]()
Het lijkt wel of ze het totaal niet zien. Echt heel vreemd. Ze zoeken het niet op, maar lopen er ook niet van weg. Gewoon helemaal nix zeg maar. Af en toe kijkt een van de heren even over het randje van de doos, snuffelt wat en vertrekt dan weer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, daar was ik ook niet echt bang voor hoor, maar het ziet er zo zieligjes uit.
Maar knuffelen bij Pokkehontas is natuurlijk wel heel erg leuk en fijn!
Wat doet het andere poezengrut er trouwens mee? Dat Pluim ze afgewezen heeft zei je al, maar broer Pluim bijvoorbeeld? Of trekken die zich er ook weinig van aan?
We hoeven ze geen kaartjes te sturen als dank voor de overweldigende belangstelling in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wat apart... maar goed, daar zijn het ook poezen voor.![]()
Je blijft iets gewoon net zolang negeren tot je er uiteindelijk dan toch van overtuigd bent dat het echt niet meer weg gaat en dan berust je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |